eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów w oparciu o najem wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni wraz z zapleczem w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem



Ogłoszenie z dnia 2021-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów w oparciu o najem wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni wraz z zapleczem w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 49204000100000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Droga do Olczy 26

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 2013152

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smszakopane.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.smszakopane.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów w oparciu o najem wyposażonej w urządzenia i sprzęt kuchni wraz z zapleczem w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63f70f9d-f944-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00057311/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja wyżywienia dla uczniów Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142057/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSMS.ZP.2.26.03.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczenie usług polegających na przygotowaniu, sporządzaniu i podawaniu urozmaiconych posiłków dla uczniów Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem przez 7 dni w tygodniu w okresie od 01.09. 2021 r. do 25.06.2022 r. Wykonawca będzie przygotowywał i podawał 3 posiłki w ciągu dnia dla faktycznie przebywających w danym dniu uczniów w Internacie tj. śniadanie, obiad, kolacja. Posiłki będą podawane w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym na podstawie list uczniów Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy. Przeciętna ilość osób korzystających z całodziennych posiłków dziennie – ok. 50 przebywających w Internacie oraz średnio ok. 180 obiadów dziennie dla dzieci docho-dzących/dojeżdżających z wyłączeniem ; dni wolnych od nauki w szkole tj. sobót i niedziel , ferii zimowych , przerw świątecznych oraz usprawiedliwionych nieobecności dzieci np. choroba, o których Przyjmujący zamówienie będzie każdorazowo informowany. Zamawiający będzie obciążony kosztami (wsad do kotła i koszt przygotowania posił-ków) tylko za faktycznie wydane posiłki wychowankom przebywającym w Internacie Ośrodka oraz kosztami przygotowania obiadu dla dzieci dochodzących/dojeżdżających. Rozliczenie kosztu wsadu do kotła z rodzicami/ opiekunami uczniów dochodzą-cych/dojeżdżających będzie należało do obowiązku Zamawiającego. Szacunkowa ilość posiłków objętych zamówieniem wynosi: 18 449 obiadów, 4621 śniadań, 5 085 kolacji w okresie od 01.09.2021 do 25.06.2022 roku. Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania tylko takich środków spożywczych, które spełniają wymagania ustalone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stoso-wane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 01 sierpnia 2016 r. poz. 1154) . Ponadto Wykonawca winien wziąć pod uwagę, że żywienie będzie prowadzone dla uczniów klas sportowych i zgodnie z wytycznymi stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ. Dodatkowo usługa objęta przedmiotem umowy powinna być wykonywana zgodnie z przepisami ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1842) oraz rekomendacji dotyczącej działalności placówek pobytu dziennego wydanych przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Posiłki powinny pokrywać całodobowe zapotrzebowanie na kalorie i podstawowe składniki odżywcze. Wartość kaloryczna posiłku powinna uwzględniać wiek uczniów. Wykonawca zapewni posiłki przygotowywane na bieżąco, wyłącznie z produktów pierwszej jakości i świeżych (w szczególności z warzyw i owoców), zgodnie z zasadami HACCP. Wykonawca nie będzie stosował dodatkowych preparatów zastępczych oraz substancji konserwujących, zagęszczających, barwionych lub sztucznie aromatyzowanych, w szczególności: preparatów typu instant oraz gotowych produktów niskiej jakości np. piero-gi mrożone, klopsy, gołąbki itp. Wykonawca używać będzie wyłącznie masła świeżego lub margaryny (jeżeli wymaga tego dieta) oraz serów (a nie produktów seropodobnych). Ponadto zapewni wędliny wysokiej jakości i mięso mechanicznie nieodkostnione. Zakupu produktów potrzebnych do sporządzania posiłków dokonuje Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający wymaga uwzględnienia wymogów wyżywienia dla poszczególnych grup sportowców, diet eliminacyjnych dla dzieci alergicznych, z nietolerancją pokar-mową w tym: dzieci z cukrzycą, dzieci z nietolerancją na gluten i laktozę – jeżeli takie zostaną zgłoszone. Szczegółowy wykaz diet zamawiający przekaże wykonawcy przed przy-stąpieniem do realizacji zamówienia. Wykaz będzie modyfikowany w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Posiłki muszą być estetycznie podane . Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli produktów do przetworzenia, wglądu do ewidencji ilościowej wydawanych posiłków, prowadzonej przez wykonawcę, wglądu do dokumentów identyfikujących dostawców wykonawcy, wglądu do protokołu pokontrolnego, po każdej kontroli sanitarnej kuchni.
Przygotowane posiłki będą przed wydaniem z kuchni, sprawdzane pod względem jakościowym i ilościowym przez osoby upoważnione przez zleceniodawcę. Kontrola będzie obejmowała: ocenę jakościową przygotowania i podawania posiłków, możliwość oceny organoleptycznej poprzez degustację, sprawdzenie zgodności wydawanych posiłków z jadłospisem, sprawdzenie gramatury i temperatury posiłku. Zakwestionowane przez Zamawiającego posiłki pod względem ilości i jakości podlegają wymianie na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania jadłospisów na okres 7 dni żywieniowych, zawierający m. in. dane o kaloryczności posiłku, składzie, gramaturze. Jadłospis winien być układany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. Jadłospisy powinny być urozmaicone pod względem doboru produktów i technik kulinarnych, uwzględniać sezonowość oraz zawierać wszystkie zamawiane diety. Jadłospis winien być przedstawiany każdorazowo z 2-dniowym wyprzedzeniem, do akceptacji Zamawiającego. Osoby zatrudnione przy przygotowywaniu i podawaniu posiłków muszą posiadać odpowiednie zaświadczenie dokumentujące dopuszczenie tych osób do pracy przy żywieniu zbiorowym. Zamawiający oczekuje wykazu personelu wraz z oświadczeniem o posiadaniu aktualnych badań sanitarno - epidemiologicznych . Wykonawca będzie dbał o estetyczny wygląd zatrudnione-go personelu czystość i bezpieczne użytkowanie urządzeń gastronomicznych i pomieszczeń.
Wykonawca dzierżawi od Zamawiającego kuchnię z zapleczem o powierzchni łącznej 195,80 m² wraz z wyposażeniem. Powierzchnia poszczególnych pomieszczeń: pomieszczenie kuchenne – 36,29 m², sala konsumpcyjna – 101,40, pomieszczenia pomocnicze: zmywalnia naczyń, zmywalnia sprzętu gastronomicznego, magazyny podręczne, obieralnia, korytarze, szatnia, natrysk, WC dla personelu itp. – 58,11 m²,
Maszyny, urządzenia i wyposażenie - znajdujące się w dzierżawionych pomieszczeniach – szczegółowy opis w pkt II.1 b) SWZ.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy pokrycia kosztu wynajmu pomieszczeń kuchennych wraz z zapleczem (rzut pomieszczeń z wykazem oraz powierzchnią - załącznik nr 11) i wyposażeniem w wysokości: 2500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych) miesięcznie w przypadku użytkowania pomieszczeń kuchennych przygotowania i gotowania posiłków; 800,00 zł (osiemset złotych) miesięcznie w przypadku użytkowania pomieszczeń kuchennych i wyposażenia – bez gotowania. Odpowiedzialność za stan sanitarno- epidemiologiczny użytkowanych pomieszczeń po-nosi Wykonawca.
Zatrudnienia 1 osoby do wydawania posiłków uczniom ZSMS w godzinach ustalonych z Zamawiającym, mycie i wyparzanie całości kompletu naczyń i sztućców, odbiór i zagospodarowanie we własnym zakresie odpadów żywieniowych , zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zamawiający wymaga od Wykonawcy pokrycia kosztów mediów –gazu, prądu, wody i ścieków na podstawie wskazań odrębnych liczników. Po stronie Wykonawcy jest zapewnienie wyposażenia w talerze, kubki, sztućce, garnki, patelnie, itp.
Wszelkie niezbędne materiały konieczne do prowadzenia prac związanych z przygotowaniem i wydawaniem posiłków zabezpiecza wykonawca (oznacza to również poniesienie przez niego kosztów z tym związanych). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac. Wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznych warunków pracy pracownikom. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących prace związane z przygotowaniem i wydawaniem posiłków, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) Dz. U. z 2021 r. poz. 1162 tj. czynności związanych pracami kuchennymi. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do weryfikacji zatrudniania, przez wykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w szczególności poprzez przedłożenie oświadczenia zatrudnionego pracownika, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, innych dokumentów, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy,
b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez wykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

z przyczyn formalnych

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.