eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › CAŁODOBOWA, STAŁA I BEZPOŚREDNIA OCHRONA TERENU, OBIEKTU, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
CAŁODOBOWA, STAŁA I BEZPOŚREDNIA OCHRONA TERENU, OBIEKTU, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 093163439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kazimierza, 5

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-035

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emajchrzak@bydgoszcz.wsa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bydgoszcz.wsa.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/729044

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CAŁODOBOWA, STAŁA I BEZPOŚREDNIA OCHRONA TERENU, OBIEKTU, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aadb3624-adfc-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062851/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 CAŁODOBOWA, STAŁA I BEZPOŚREDNIA OCHRONA TERENU, OBIEKTU, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100382

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.28/2/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 840000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa, stała i bezpośrednia ochrona terenu, obiektu, osób i mienia Wojewódzkie-go Sądu Administracyjnego w Bydgoszczy realizowana zgodnie z wymaganiami wynikającymi z ustawy o ochronie osób i mienia.
2. Kody CPV: 79710000-4
3. Do obowiązków pracowników ochrony w budynkach A i B sądu należeć będzie ponadto:
1) ochrona przed włamaniem do budynków sądu, kradzieżą lub uszkodzeniem mienia znajdującego się w zasięgu ochrony,
2) dokumentowanie przebiegu służby i zdarzeń w książce służby/dyżuru,
3) monitorowanie chronionych obiektów sądowych przy wykorzystaniu instalacji monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego,
4) monitorowanie i weryfikacja wskazań lokalnych elektronicznych systemów antywłamaniowych, antynapadowych, przeciwpożarowych i podjęcie działań zgodnie ze stosownymi instrukcjami obowiązującymi u Zamawiającego.
5) ochrona (monitorowanie) parkingu w obszarze obiektu Sądu oraz pojazdów parkujących na terenie parkingu.
6) przywracanie porządku naruszonego na terenie Sądu przez osoby postronne oraz powiadamianie odpowiednich służb porządkowych o zdarzeniu i przekazywanie im osób, które porządek naruszyły,
7) przyjmowanie, wydawanie i ochrona kluczy do pomieszczeń służbowych, zgodnie z wewnętrznymi regulacjami obowiązującymi u Zamawiającego,
8) powiadamianie o stwierdzonych zagrożeniach, awariach i innych zdarzeniach mających wpływ na funkcjonowanie obiektu wyznaczonych pracowników Zamawiającego oraz niezwłoczne informowanie właściwych służb (policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe, pogotowie gazowe, straż miejska i inne stosownie do rodzaju zagrożenia),
9) stosowanie się do przepisów bezpieczeństwa obowiązujących u Zamawiającego - zwłaszcza ppoż., bhp, o ochronie informacji niejawnych, ochronie danych osobowych i innych wewnętrznych regulacji obowiązujących pracowników Zamawiającego,
10) powiadamianie pełnomocnika ochrony i kierownika kancelarii materiałów niejawnych o naruszeniu albo niewłaściwym działaniu sygnalizacji alarmowej w strefie bezpieczeństwa kancelarii materiałów niejawnych,
11) wzywanie w uzasadnionych przypadkach (np. w razie zakłócenia porządku w sądzie lub wystąpienia innego zagrożenia) patrolu interwencyjnego, o którym mowa w ust. 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 958242,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 958242,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 958242,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel Facility Services sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Defender sp. z o.o., Impel Safety sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542250979

7.3.3) Ulica: A. Słonimskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258242,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.