eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Renowacja elewacji wraz z izolacją cokołów zabytkowego budynku Mazowieckiego Instytutu Kultury"-- nr postępowania DAI.26.6.2021"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja elewacji wraz z izolacją cokołów zabytkowego budynku Mazowieckiego Instytutu Kultury”–– nr postępowania DAI.26.6.2021”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Instytut Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146115201

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ELEKTORALNA 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mik@mik.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mik.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Renowacja elewacji wraz z izolacją cokołów zabytkowego budynku Mazowieckiego Instytutu Kultury”–– nr postępowania DAI.26.6.2021”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47a3ad4c-f049-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162832

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011202/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Renowacja elewacji wraz z izolacją cokołów zabytkowego budynku Mazowieckiego Instytutu Kultury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130734/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAI.26.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 778289,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest renowacja elewacji wraz z izolacją cokołów zabytkowego budynku Mazowieckiego Instytutu Kultury.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji elewacji wraz z izolacją cokołów zabytkowego budynku Mazowieckiego Instytutu Kultury
w Warszawie przy ul. Elektoralnej 12 ujętym w rejestrze i ewidencji zabytków pod nr rej. A-118. Ponadto obiekt leży w obszarze wpisanym do Gminnej Ewidencji Zabytków przy ul. Elektoralnej
w Warszawie, która jest wpisana do rejestru zabytków w ramach układów urbanistycznych i zespołów budowlanych w zakresie założeń urbanistycznych ulic i placów.
1. Roboty budowlane dla zadania pn.: „Renowacja elewacji wraz z izolacją cokołów zabytkowego budynku Mazowieckiego Instytutu Kultury” obejmować będą m.in.:
1.1. Prace przygotowawcze.
1.2. Prace konserwatorskie (izolacja i naprawa trzonów kolumn; konserwacja cokołów; konserwacja tynków i detali uciąganych, konserwacja detalu sztukatorskiego; konserwacja rzeźby i detali kamiennych, konserwacja elementów metalowych).
1.3. Prace związane z renowacją płyty balkonowej (demontaż, frezowanie, izolacja i ponowne osadzenie kanału odwodniającego; izolacja powierzchni balkonu).
1.4. Prace związane z renowacją tarasu, schodów i naświetli w płycie tarasu.
1.5. Prace renowacyjne (oczyszczenie, izolacja, tynkowanie, malowanie).
2. W ramach kosztów ogólnych budowy należy uwzględnić m.in. koszt rusztowań, wynajmu gruntu, rekultywacji gruntu zajętego na czas prowadzenia robót, opracowania dokumentacji powykonawczej konserwatorskiej. Ze względu na fakt, że w części granice działki wyznaczają ściany budynku, Wykonawca będzie zobowiązany do wydzierżawienia we własnym zakresie gruntu o pow. ok 450 m2 nienależącego do Zamawiającego w celu wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. W razie gdyby umowę dotyczącą korzystania z takiego gruntu na potrzeby wykonania robót zawarł Zamawiający, wówczas Zamawiający udostępni Wykonawcy ten grunt, a Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia Zamawiającemu kosztów związanych z wydzierżawieniem tego gruntu przez Zamawiającego (Zamawiający zastrzega, iż nie gwarantuje, że Zamawiający zawrze umowę dotyczącą korzystania z takiego gruntu; w takim przypadku obowiązek ten obciąża Wykonawcę).
3. Z uwagi na zabytkowy charakter budynku nie jest zalecane zabezpieczenie rusztowań siatką z nadrukiem reklamowym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na podstawie, którego Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty budowlane znajduje się w dokumentacji projektowej w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, decyzji pozwolenie na budowę przedmiarze robót (udostępnionym jedynie poglądowo) stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz wytycznymi p.poż a także normami i przepisami prawa w tym zakresie.
5. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia/dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
6. W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia/dokumentacji projektowej do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Zamawiający nie wymaga, ale jednocześnie dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawców w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących treści SWZ oraz umożliwienia sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem postępowania.
8. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 06.08.2021 r. do godz. 12.00 przesłać plik w zalecanym przez Zamawiającego formacie danych .pdf z wykazem osób (imię i nazwisko), które mają wziąć udział w zebraniu za pomocą zakładki „Korespondencja” dostępnej pod adresem https://mik-waw.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
9. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 09.08.2021 r. godz.12.00. Ze względu na przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się COVID-19 Zamawiający zaleca, aby w wizji lokalnej brała udział maksymalnie 1 osoba z danej firmy.
10. Udział Wykonawców w wizji lokalnej jest dobrowolny. Brak udziału w wizji lokalnej nie będzie skutkował odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 898788,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1316100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 898788,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DECOR STUCCO Zenon Szczygieł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931359959

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 15a

7.3.4) Miejscowość: Miedziana Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 26-085

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 898788,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia wynosi: 12 tygodni licząc od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.