eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszanowo › Przebudowa dróg w Gminie Nowe Miasto Lubawskie w miejscowościach Skarlin, Tylice i Pustki



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Gminie Nowe Miasto Lubawskie w miejscowościach Skarlin, Tylice i Pustki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 1

1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 56 47 26 300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanml.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86f1a9f7-90dd-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w Gminie Nowe Miasto Lubawskie w miejscowościach Skarlin, Tylice i Pustki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86f1a9f7-90dd-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019487/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w Gminie Nowe Miasto Lubawskie w miejscowościach Skarlin, Tylice i Pustki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024459

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RD.271.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 813008,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części I - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Skarlin (za szkołą)obejmuje:

Roboty przygotowawcze
- Roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe

Pieszo-jezdnia, zjazdy na posesję
- Warstwa mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr. 20 cm po zagęszczeniu – 1200 m2
- Krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm – 490 m
- Podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 grubość po zagęszczeniu 20 cm – 1050 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej szarej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 1050 m2
- Przestawienie hydrantu poza obrys pieszo-jezdni – 1 szt

Wykończenia
- Regulacja istniejącej nawierzchni z kostki betonowej gr 8cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 20 m2
- Płyty ażurowe na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr cm wraz z wypełnieniem i obsianie trawą – 60 m2
- Regulacja bram wjazdowych – 4 szt
- Plantowanie ręczne, porządkowanie terenu wraz z dowiezieniem gruntu w celu wyrównania do nowego poziomu nawierzchni – 100 m2
- Oznakowanie pionowe – 4 szt. oraz demontaż starego oznakowania

Utwardzenie z kostki betonowej
- Roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe
- Warstwa mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr. 20 cm po zagęszczeniu - 200 m2
- Krawężniki betonowe 15x22 cm – 20 m
- Podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 grubość po zagęszczeniu 20 cm – 200 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej oraz szarej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 200 m2

Oświetlenie
- Układanie kabla YAKXS 4x35 mm2 – 237m
- Układanie kabla YAKXS 4x50 mm2 – 15 m
- Budowa szafki oświetleniowej – 1 szt.
- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 480kg o wysokości 6 m– 6 szt.
- Montaż wysięgników o długości 1m – 6 szt.
- Montaż opraw LED oświetlenia zewnętrznego na słupie – 6 szt. (35-38W – 4 szt., 50-53W – 2 szt.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 227642,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części II Przebudowa drogi gminnej Tylice – PGR Tylice (etap VI – końcowy) obejmuje:

Roboty przygotowawcze
- Roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe
- Formowanie i zagęszczanie nasypów – 50 m3
- Montaż rur osłonowych dwudzielnych śr. 160 mm – 22 m
- Dostosowanie istniejących studni kanalizacji sanitarnej poprzez wymianę 1 kręgu, pokrywy, pierścienia odciążającego śr. 1200 – 3 szt.

Jezdnia
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 1356 m2
- Krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm – 370 m
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 1162 m2
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 1162 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją istniejących urządzeń – 1134,80 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją istniejących urządzeń – 1130,00 m2

Zjazdy, dojścia na posesję z kostki betonowej
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 165,60 m2
- Obrzeża betonowe 8x30 – 140 m
- Podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 grubość po zagęszczeniu 20 cm – 138 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 133 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej szarej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 5 m2

Wykończenia
- Wykopy rowów wraz z oczyszczeniem, wycięciem zakrzaczeń – 98 m3
- Pobocza gruntowe umocnione z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 75 m2
- Wyrównanie zjazdów, drogi z kruszywa gr. 15cm po zagęszczeniu – 100 m2
- Plantowanie ręczne, porządkowanie terenu wraz z humusowaniem i obsianie trawą – 500 m2
- Oznakowanie pionowe – 6 szt. oraz demontaż starego oznakowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 308943,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

części III Kontynuacja przebudowy drogi gminnej nr 181024N w miejscowości Pustki obejmuje:
Roboty przygotowawcze
- Roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe
- Formowanie i zagęszczanie nasypów – 100 m3

Jezdnia
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 1323 m2
- Krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm – 370 m
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 1058,4 m2
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 1058,4 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją istniejących urządzeń – 967,68 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją istniejących urządzeń – 945,00 m2

Wykończenia
- Pobocza gruntowe umocnione z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 283,5 m2
- Wyrównanie zjazdów z kruszywa gr. 15cm po zagęszczeniu – 100 m2
- Regulacja bram wjazdowych – 1 szt.
- Plantowanie ręczne, porządkowanie terenu wraz z humusowaniem i obsianie trawą – 400 m2

Przebudowa i zabezpieczenie infrastruktury telekomunikacyjnej
Rozbiórka mostu i budowa przepustu
- Roboty ziemne, przygotowawcze
- Wykonanie i demontaż grobli zamykających – 59 m3
- Rozbiórka istniejącego obiektu
- Montaż przepustu fi 800 – 1 szt.
- Zabruki z kostki kamiennej – 32 m2
- Krawężnik betonowy – 16 m
- Bariera energochłonna - typ N2W4 - 2x12m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 276422,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Zamawiający na sfinansowanie zadania inwestycyjnego części I przeznaczył kwotę 280 000, 00 zł (informacja ta udostępniona została na stronie prowadzonego postępowania).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443330,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 704266,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470396,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 618842,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470396,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 874 14 78 153

7.3.3) Ulica: Długa

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470396,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456590,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651607,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456590,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 786 13 95 883

7.3.3) Ulica: Nowa

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca powierzy podwykonawcom wszystkie części zamówienia, z wyłączeniem wykonania nawierzchni bitumicznych. Podwykonawcy nie zostali jeszcze wybrani.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456590,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.