eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl nad Sanem › "Rozbudowa budynku Gminnego Centrum Kultury w miejscowości Chwałowice - budowa magazynu i garażu OSP"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa budynku Gminnego Centrum Kultury w miejscowości Chwałowice – budowa magazynu i garażu OSP”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADOMYŚL NAD SANEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409123

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Duży 7

1.5.2.) Miejscowość: Radomyśl nad Sanem

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-455

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8454302

1.5.8.) Numer faksu: 15 8454328

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radomysl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.radomysl.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa budynku Gminnego Centrum Kultury w miejscowości Chwałowice – budowa magazynu i garażu OSP”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aefa6c8-a048-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042007/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa budynku GCK w m. Chwałowice (magazyn i garaż OSP)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081387/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa budynku Gminnego Centrum Kultury w miejscowości Chwałowice – budowa magazynu i garażu OSP”, zwane dalej „robotami budowlanymi”.
1.1. Zakres prac obejmuje rozbudowę budynku Gminnego Centrum Kultury w miejscowości Chwałowice o pomieszczenie magazynowe i garażowe, wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz utwardzenie terenu, w tym:
• zagospodarowanie placu budowy,
• roboty ziemne,
• wykonanie płyty fundamentowej oraz ścian fundamentowych,
• wykonanie izolacji pionowych/poziomych,
• wykonanie ścian budynku wraz z słupami, wieńcami i nadprożami żelbetowymi,
• wykonanie stropu,
• wykonanie konstrukcji dachu, pokrycia, orynnowania i niezbędnych obróbek blacharskich,
• montaż stolarki drzwiowej,
• wykonanie instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej i wodnej,
• wykonanie robót wykończeniowych,
• przebudowa istniejącego przyłącza kanalizacyjnego,
• wykonanie wszystkich elementów zagospodarowania terenu,
• uporządkowanie terenu,
• oddanie inwestycji do użytkowania.
1.2. Roboty budowlane prowadzone będą w bezpośrednim sąsiedztwie budynku użyteczności publicznej w miejscowości Chwałowice, w sąsiedztwie Gminnego Centrum Kultury wraz z Gminną Biblioteką Publiczną, Publicznej Szkoły Podstawowej, przedszkola i placu zabaw, remizy i garażu OSP. Budynek i obiekty w trakcie prowadzenia robót będą użytkowane przez mieszkańców gminy. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, prowadzenia prac w sposób umożliwiający wykonywanie zadań użytkowników przez cały okres prowadzenia robót oraz uporządkowania terenu nieruchomości.
2. Termin realizacji zamówienia: 31.10.2022 r.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy również:
- przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, likwidacja placu budowy po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
- organizację zaplecza budowy, wykonywanie wszelkich prac porządkowych między innymi usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów,
- wykonywanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prac wynikając ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej,
- wykonywanie wszelkich innych robót, czynności, obowiązków i wymogów wynikających ze SWZ, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, a także nie ujętych w w/w dokumentacji, a wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia,
- wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną, wodę, ciepło i inne niezbędne do wykonania zamówienia media wraz z ponoszeniem kosztów ich poboru dla potrzeb budowy, w tym również kosztów odprowadzenia nieczystości stałych i ciekłych,
- uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń (w tym odbioru UDT jeśli jest wymagany),
- uzyskanie wszelkich pozwoleń, decyzji i dokumentów koniecznych dla Zamawiającego do użytkowania obiektu,
- przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonania robót,
- wykonanie innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, wynikających z Prawa Budowlanego, Polskich Norm, zasad wiedzy i sztuki budowlanej,
- wykonanie prac geodezyjnych i geotechnicznych,
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu – 2 egz.,
- sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej powykonawczej – 2 egz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432210-9 - Wykładanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445899,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445899,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445899,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana "REM-BUD-I" Bronisław Drąg Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651004256

7.3.3) Ulica: Aleje Jana Pawła II 60 B

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445899,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.