eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Stworzenie siedziby Centrum Usług Społecznych poprzez rozbudowę budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie wraz z przebudową części pomieszczeń



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Stworzenie siedziby Centrum Usług Społecznych
poprzez rozbudowę budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie wraz z przebudową części pomieszczeń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598

1.5.8.) Numer faksu: +48227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie siedziby Centrum Usług Społecznych
poprzez rozbudowę budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie wraz z przebudową części pomieszczeń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50bb9f2d-8839-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017829/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Stworzenie siedziby Centrum Usług Społecznych poprzez rozbudowę budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie wraz z przebudową części pomieszczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526839

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.58.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 20017475,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie siedziby Centrum Usług Społecznych, poprzez rozbudowę budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie, w ramach zadania pn.: „Stworzenie siedziby Centrum Usług Społecznych poprzez rozbudowę budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie wraz z przebudową części pomieszczeń” w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Lokalizacja budynku: Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11.
3. Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj jest:
1) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie:
a) rozbudowy budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie (budynek D),
b) remontu dachu budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie (istniejący budynek A),
c) rozbiórki auli (istniejący budynek D),
d) rozbiórki łącznia (istniejący budynek C),
e) budowy nowego łącznika (budynek C),
2) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, odstępstw, decyzji niezbędnych do uzyskania przez Powiat pozwolenia na budowę, zgodnie z zakresem dokumentacji projektowej,
3) wykonanie robót budowlanych w zakresie:
a) rozbudowy budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie (budynek D),
b) remontu dachu i pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie (budynek A),
c) rozbiórki auli (istniejący budynek D),
d) rozbiórki łącznika (budynek C),
e) budowy nowego łącznia (budynek C),
f) robót brukarskich,
g) zagospodarowania zieleni,
4) wyposażenie budynku w urządzenia RTV i AGD oraz meble,
5) opracowanie i pozyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
4. Informacje szczegółowe dotyczące wykonania dokumentacji projektowej:
Wykonawca wykona Dokumentację Projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami w formie papierowej i elektronicznej. Dokumentacja projektowo- kosztorysowa musi zawierać następujące elementy:
1) inwentaryzację na potrzeby dokumentacji, w tym inwentaryzację budynków oraz zieleni,
2) ekspertyzę techniczną budynków,
3) dokumentację geologiczno – inżynierskią,
4) projekt koncepcyjny (3 warianty) – 2 egz.,
5) projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, wielobranżowy projekt techniczny w branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, drogowej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych i niskoprądowych, instalacji monitoringu, zagospodarowania zieleni) – 4 egz.,
6) wielobranżowy projekt wykonawczy w branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, drogowej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych i niskoprądowych, instalacji monitoringu, zagospodarowania zieleni – 4 egz.,
7) niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje w tym uzyskanie odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych w przypadku przyjęcia takich rozwiązań,
8) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – w 3 egz. dla każdej z branż,
9) przedmiary robót budowlanych wraz z kalkulacją cenową.
5. Informacje dotyczące wykonania robót budowlanych:
Na etapie budowy Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wykonania robót budowlanych zgodnie z:
a) dokumentacją projektową;
b) wytycznymi określonymi w SWZ;
c) uzgodnionym harmonogramem rzeczowo – finansowym;
d) obowiązującymi normami;
e) przepisami BHP;
f) przepisami dotyczącymi ochrony przeciwpożarowej;
g) poleceniami nadzoru inwestorskiego;
h) przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego;
i) przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2) użycia materiałów budowlanych:
a) gwarantujących odpowiednią jakość;
b) dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
c) o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej;
d) odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy;
e) odpowiadających wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym - załączniku do SWZ.
7. Zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został określony w Projektowanych postanowieniach umowy - załączniku do SWZ.
8. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie i bezpośrednio związane z wykonywaniem robót przez tzw. pracowników fizycznych.
1) Wykonanie ww. czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 z późn. zm.).
2) Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).
3) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy.
4) Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
9. Określenie warunków gwarancji i rękojmi:
1) Okres gwarancji na dokumentację projektową będącą przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy, okres rękojmi wynosi 12 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego etapu dokumentacji projektowej.
2) Okres gwarancji na roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi minimalnie 60 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego bezusterkowego lub daty usunięcia wady/usterki stwierdzonej w czasie odbioru.
Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji na roboty budowlane dłuższej niż 60 miesięcy będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdziału XXIV. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie udzielenia gwarancji krótszej niż 60 miesięcy będzie podstawą odrzucenia oferty.
Wykonawca udzieli rękojmi na okres nie krótszy niż okres gwarancji.
3) Na urządzenia dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę ustala się okres gwarancji zgodny z gwarancją producenta nie krótszą niż 24 miesiące.
10. Wykonawca realizując zamówienie uwzględni wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania zgodnie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp.
11. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.
12. Wykonawca zobowiązany jest do opisania w dokumentacji projektowej proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań technologicznych w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W dokumentacji projektowej nie mogą być wskazane przez Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi oraz sformułowania, które mogłyby utrudniać uczciwą konkurencję. W przypadku, gdy jest to uzasadnione specyfiką zamówienia i brakiem możliwości precyzyjnego określenia urządzeń i rozwiązań technologicznych oraz materiałów za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Wykonawca może zastosować określenia wskazane w zdaniu poprzednim, pod warunkiem bezwzględnego zamieszczenia zapisu „lub równoważne”, wskazując równocześnie na minimalne wymagania techniczne materiałów, urządzeń lub technologii równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku użycia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz sformułowań, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję, Wykonawca powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia.
13. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp lub opis zawarty w PFU odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w rozumieniu ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na normy równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami.
14. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 ustawy Pzp, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23900000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23900000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23900000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BEREDA Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner: EL-BUD Stanisław Bereda ul. Stefana Batorego 4 05-250 Radzymin, Partner: MODANTA Sp. z o.o. ul. Targowa 67/12 03-729 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251701321

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Batorego 4

7.3.4) Miejscowość: Radzymin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-250

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23900000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.