eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędowo-Osiedle › Dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220515410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1N

1.5.2.) Miejscowość: Lędowo-Osiedle

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-271

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 6wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.6wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/6wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb7e9e06-b19c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053918/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa artykułów i materiałów administracyjno-biurowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106711/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26/SZKOL/6WOG/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca zobowiązuje się do:
1) Wykonania zadania w terminie określonym w umowie i dostarczenia artykułów biurowych do siedziby 6 WOG.
2) Wszystkie dostarczone artykuły stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach producenta, opakowania mają być nienaruszone, opis zawartości w języku polskim, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu, oraz termin przydatności artykułu do stosowania ( nie dotyczy artykułów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania- materiały piśmienne np. bloki listowe, zeszyty itp.).
3) Dostawy będą realizowane do magazynu , gdzie nie ma możliwości wjechania wózkiem widłowym.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia dostawy pod względem ilościowym i jakościowym w momencie dostarczenia towaru w obecności przedstawiciela Wykonawcy.
5) Termin przydatności do użycia oferowanych artykułów nie może być krótszy niż
24 miesiące liczone od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego ( dotyczy artykułów mających określony termin przydatności do użycia).
6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć określone artykuły transportem własnym bezpośrednio do magazynu Zamawiającego.
7) Dostawa winna być realizowana w częściach i w terminach określonych przez Zamawiającego. Pierwsza partia dostawy powinna obejmować 30% wartości zamawianego towaru brutto. Zamawiany towar należy dostarczyć do wskazanego magazynu od poniedziałku do piątku ( wyłącznie dni robocze) do godz. 8.00 do godz.13.00.
8) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym asortyment dla poszczególnych dostaw.
9) Asortyment będący przedmiotem zamówienia będzie dostarczony po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu w formie pisemnej lub za pomocą fax na minimum 48 godz. przed dostawą.
10) Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych materiałów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
11) Zamawiający ma prawo do unieważnienia umowy w przypadku stwierdzenia, że dostarczone przez Wykonawcę materiały administracyjno- biurowe będą posiadały parametry gorsze od wskazanych w „ Formularzu Cenowym”.
12) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w opisie w formularzu cenowym stanowiącym zał. do SWZ
13) Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, wolny
od wad fizycznych i prawnych oraz pochodzić z bieżącej produkcji oraz winien spełniać wymagania określone przez Zamawiającego.
14) Przedmiot zamówienia powinien posiadać na opakowaniach oryginalne opisy, nie preparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania, nazwę producenta. Opisy opakowań winny być wykonane w języku polskim.
1. Informacja o ofercie równoważnej.
1) Zamawiający przedstawił minimalne parametry artykułów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych materiałów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239605,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335426,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239605,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miranex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634144082

7.3.3) Ulica: Rolna 9

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239605,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.