eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łękawica › "Przebudowa i remont dróg gminnych publicznych na terenie Gminy Łękawica"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i remont dróg gminnych publicznych na terenie Gminy Łękawica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łękawica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182634

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 24

1.5.2.) Miejscowość: Łękawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-321

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338651601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lekawica@lekawica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lekawica.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73803480-ad3f-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i remont dróg gminnych publicznych na terenie Gminy Łękawica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73803480-ad3f-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005000/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i remont dróg gminnych publicznych na terenie Gminy Łękawica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097785

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2023.IS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: „Przebudowa i remont dróg gminnych publicznych na terenie Gminy Łękawica” w formule „zaprojektuj i wybuduj” czyli zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w:
1) Programie Funkcjonalno-Użytkowym - załącznik nr 5 SWZ;
3. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w 95 % z Programu Rządowy Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, na podstawie otrzymanej Wstępnej Promesy.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) zaprojektowanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem odpowiednio prawomocnego pozwolenia na budowę, braku sprzeciwu do wykonywania robót budowlanych;
1.1) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej, obejmującej:
a) mapy do celów projektowych;
b) projekty budowlane, projekty wykonawcze wszystkich wymaganych branż zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz innymi przepisami prawa w tym zakresie;
c) projekty specjalistyczne lub odpowiednie rysunki wykonawcze związane z ochroną środowiska, automatyką, sterowaniem, monitoringiem, itp.;
d) rysunki detali budowlanych i instalacyjnych;
e) projekty lub rysunki dotyczące montażu urządzeń, elementów lub ich podłączenia do obiektu, instalacji bądź sieci;
f) projekty rozruchu instalacji lub urządzeń i wymaganych prób przed odbiorem;
g) informacje dotyczącą Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;
h) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
i) przedmiary robót;
j) kosztorysy inwestorskie;
k) wykaz stron postępowania wraz z wypisami z rejestru gruntów sprawdzony pod kątem zgodności zapisów w księgach wieczystych (udostępnianych poprzez Internet);
l) uzyskane oświadczenia właścicieli lub osób dysponujących nieruchomością wyrażające zgodę na wejście w teren i prowadzenie robót budowlanych. Każde oświadczenie musi być parafowane i opieczętowane przez Wykonawcę. Wzór oświadczenia należy uzgodnić z Zamawiającym;
m) opinie geotechniczne sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r „Prawo geologiczne i górnicze” oraz w oparciu o obowiązujące normy dotyczące badań właściwości gruntów z oświadczeniem, uprawnionych rzeczoznawców, o przydatności opinii dla celów zamierzonej inwestycji- jeśli dotyczy;
n) inwentaryzację zieleni - jeśli dotyczy;
o) dokumentacje geotechniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami - jeśli dotyczy;
p) uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, zgłoszeń w tym uprawomocnionej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia do wykonywania robót zatwierdzające projekty budowlane oraz:
• decyzje o pozwoleniu wodno-prawnym jeśli dotyczy;
• decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (jeśli dotyczy);
q) uzyskanie innych uzgodnień, opinii, praw do dysponowania nieruchomościami niezbędnych do uzyskania pozwoleń/zgłoszeń do wykonywania robót budowlanych.
1.2) Wykonawca w dokumentacji projektowej nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, chyba, że będzie to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie będzie można opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy „lub równoważny”. Wówczas Wykonawca wskazuje w dokumentacji projektowej kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Opis zakresu rzeczowego należy sporządzić zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r. tj. art. 99-103.
1.3) W procesie projektowania Wykonawca uwzględni wymogi obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 w szczególności wymogi dotyczące zachowania zasad uczciwej konkurencji, opisu przedmiotu zamówienia oraz wymogi wynikające z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane i innymi przepisami prawa, w tym zgodnie z zasadą uniwersalnego projektowania
2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz uzyskanym prawomocnym pozwoleniem na budowę /brakiem sprzeciwu do wykonywania robót), rozruch wybudowanych obiektów i instalacji;
3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zaświadczeń i pozwoleń na użytkowanie obiektu, opinie innych organów nie wnoszących sprzeciwu do użytkowania obiektu oraz nie wnoszących sprzeciwu do wykonanych robót budowalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
4) prowadzenie nadzoru autorskiego w zakresie określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego nad wykonywanymi na podstawie opracowanego projektu robotami w tym przybycia na budowę na każde żądanie Zamawiającego (w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie) do końca trwania realizacji inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5181226,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7510870,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5181226,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brukarstwo Jarco Przemysław Jarco

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532491567

7.3.3) Ulica: Morwowa 2

7.3.4) Miejscowość: Cisiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-350

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5181226,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.