eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno Krajeńskie › Organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350949

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11

1.5.2.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 389 42 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-sepolno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-sepolno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83cdc710-bdb3-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83cdc710-bdb3-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053997/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Organizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców gminy Sępólno Krajeńskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 4.2 Gospodarka odpadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126820

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 t.j.).
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 1: „Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: 1) zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14 (…)”, w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zachodzi okoliczność określona w art. 214 ust. 1 pkt 11
W związku z ograniczoną ilością znaków pełne uzasadnienie znajduje się na stronie prowadzonego postępowania i na stronie Zamawiającego https://bip.gmina-sepolno.pl/

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2281517,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach realizacji niniejszego zamówienia przewiduje się do wykonania:
BRANŻA KONSTRUKCYJNO BUDOWLANA
- wykonanie prac rozbiórkowych
- montaż okien i drzwi
- wykonanie sufitów, posadzek, ścian
- wykonanie murów oporowych rampy
- montaż wagi samochodowej
- wykonanie nawierzchni placów, rampy, chodników, parkingów, dróg dojazdowych, stanowisk pod kontenery, krawężników i obrzeży
- wykonanie nowych nasadzeń oraz wykonanie nowych trawników
- wykonanie ogrodzenia

Parametry rampy:
• minimalna szerokość pasa roboczego rampy: 3,60m
• maksymalna wysokość rampy: 2,00m
• długość wjazdu: 25,1m
• długość rampy: 62,6m
• długość zjazdu: 27,8m

Dane techniczne budynku:
• szerokość obiektu- 9,99m
• długość obiektu- 19,29m
• kubatura brutto- 1090,66m3
• powierzchnia zabudowy- 192,7m2
• wysokość budynku- 6,2m

BRANŻA ELEKTRYCZNA
- wykonanie sieci zewnętrznych, wymiana kabla zasilającego, oświetlenie terenu, zasilanie urządzeń wokół budynku, napęd bramy, okablowanie zewnętrznych instalacji teletechnicznych
- wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej: demontaż istniejącej instalacji, wykonanie WLZ z ZK-2 do RG, okablowanie wyłącznika głównego ppoż., wykonanie tras kablowych i rozdzielnic, instalacja oświetlenia i gniazd, instalacja połączeń wyrównawczych
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej, odgromowej i uziemiającej
- wykonanie badań i pomiarów odbiorczych
- wykonanie instalacji teletechnicznych: CCTV, teleinformatycznej i domofonowej

BRANŻA SANITARNA
- wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej
- wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej
- wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej
- wykonanie wewnętrznej instalacji wody
- wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej
- wykonanie instalacji C.O.
- wykonanie instalacji wentylacji
- montaż grzejników elektrycznych płytowych

2. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi:
1) zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników,
2) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego,
3) zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru,
4) ubezpieczenie placu budowy, robót budowlanych, rzeczy, materiałów i urządzeń, związanych bezpośrednio z wykonywaniem robót budowlanych
5) usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac,
6) wykonanie na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót przygotowawczych i zabezpieczeniowych,
7) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń,
8) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
9) Wykonawca zobowiązany będzie do prezentacji postępów robót na forum rad technicznych zwoływanych przez Zamawiającego co najmniej raz na dwa tygodnie, a także do niezwłocznego zgłaszania na piśmie wszelkich problemów związanych z realizacją zamówienia, przy czym przedstawiciele Zamawiającego wymienieni w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz umowie będą mieli prawo do zapoznawania się z przebiegiem i postępem robót w każdym czasie ich realizacji.
10) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie, zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiały budowlane tj. wnioski materiałowe.
11) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
12) Wykonanie i dostarczenie przed zgłoszeniem do odbioru końcowego dokumentacji powykonawczej w ilości 2 szt. Dokumentacja ponumerowana zawierająca w szczególności: projekty powykonawcze, dowody przeprowadzenia z pozytywnym wynikiem prób i badań wymaganych dla danego typu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami (protokoły badań i sprawdzeń, protokoły rozruchów, instrukcje użytkowania, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na wszystkie materiały wbudowane oraz zamontowane itp.).
13) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 95 ustawy Pzp), wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (pkt 1) niniejszego zaproszenia, tj.:
1. roboty ogólnobudowlane w tym: wykonanie ścian działowych, tynkowanie, malowanie, wykończenia posadzek, montaż i demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,
2. roboty budowlane w ramach realizacji utwardzenia terenu: prace ziemne, zagęszczenie terenu, układanie warstw ścieralnych,
3. roboty budowlane w ramach realizacji rampy: prace ziemne, zagęszczenie terenu, szalowanie, betonowanie, zbrojenie,
4. roboty instalacyjne w branży sanitarnej: wod.-kan., deszczowej, c.o., wentylacyjnej, elektrycznej, fotowoltaicznej, teletechnicznej,
5. roboty przy zagospodarowaniu terenu w tym: wykonanie nowych nasadzeń trawników, ogrodzenie.
Powyższy wymóg nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.
14) Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 100 Pzp) –
Budynek w całości pomieszczeń użytkowych kondygnacji parteru został przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Zastosowane rozwiązania:
- toaleta dla osób niepełnosprawnych zlokalizowana jest na parterze obiektu,
- wyposażenie toalety umożliwiający łatwiejsze korzystanie osobom niepełnosprawnym,
- brak progów w drzwiach budynków,
- drzwi wejściowe min 90cm w świetle.
15) Części zamówienia, które dotyczą głównego przedmiotu zamówienia - robót budowlanych dotyczących budowy rampy wyładowczej, placów manewrowych, parkingów, chodników, stanowisk pod kontenery oraz wewnętrznych dróg dojazdowych, Wykonawca zrealizuje bez udziału podwykonawców.
16) Termin realizacji: 4 miesiące od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262522-6 - Roboty murarskie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportu i Usług Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5040065379

7.3.3) Ulica: K. Baczyńskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 89-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przy udziale podwykonawców zostanie wykonana instalacja fotowoltaiczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2399926,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.