Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00127833/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA/ZAKUP/ WRAZ Z ROZŁADUNKIEM DO MAGAZYNU RUR STALOWYCH OCYNKOWANYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166309
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Kantorówny 2a
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-381
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzum@mzum.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzum.katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA/ZAKUP/ WRAZ Z ROZŁADUNKIEM DO MAGAZYNU RUR STALOWYCH OCYNKOWANYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-135d25cf-be61-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079934/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa rur do montażu oznakowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127833
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/III/2023/WP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 125000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA/ZAKUP/ WRAZ Z ROZŁADUNKIEM DO MAGAZYNU RUR STALOWYCH OCYNKOWANYCH
1) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Dostawa rur ocynkowanych w ilości 500szt, długość 7m, grubość ścianki min 2,9mm, ze szwem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44144000-1 - Słupy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137760 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGMOL Sp. z o.o. Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452565502
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 84
7.3.4) Miejscowość: Pyrzowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-625
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DROGMOL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DROGMOL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej II
- Obsługa serwisowa aparatury okulistycznej II
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach IV/2024
- Malowanie dachu wraz z wymianą rynien i rur spustowych oraz remont dachu parterowego budynku w lokalizacjach Śląskiego OW NFZ.
- Dostawa gaśnic i kocy gaśniczych do siedziby Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25.
- Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.