eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnice Warckie › "KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI PIASKI"



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY
W MIEJSCOWOŚCI PIASKI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWINICE WARCKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Świnice Warckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-140

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 632881074

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swinicewarckie.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swinice.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sidaspzp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„KOMPLEKSOWA MODERNIZACJA STACJI UZDATNIANIA WODY
W MIEJSCOWOŚCI PIASKI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddbcfd6f-9d53-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026787/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa stacji uzdatniania wody w Piaskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060017

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK-ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3205618,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Piaski”.
Miejsce inwestycji: DZ. GEOD. NR 111/3
PIASKI, 99-140 Świnice Warckie
OBRĘB EWIDENCYJNY: 0015 Piaski
JEDNOSTKA EWIDENCYJNA: 100407_2 Świnice Warckie
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie modernizacji stacji uzdatniania wody, w ramach której należy wykonać przebudowę i rozbudowę istniejącej stacji uzdatniania wody, budowy fundamentu pod zbiorniki retencyjne wody wraz z montażem zbiorników retencyjnych oraz wykonaniem niezbędnej infrastruktury towarzyszącej. Kategoria obiektu budowlanego to: XXX.
1. Przebudowa i rozbudowa ujęcia wodnego polegać będzie min. na:
 wyposażeniu studni głębinowej w nową obudowę naziemną wg oddzielnego opracowania,
 montażu zbiorników retencyjnych,
 przebudowie i rozbudowie budynku stacji uzdatniania,
 montażu w budynku SUW urządzeń technologicznych:
 montażu filtrów odżelaziania oraz odmanganiania,
 montażu centralnego aeratora powietrza,
 montażu pompowni IIO ,
 montażu przewodów technologicznych z rur ze stali kwasoodpornej wraz z armaturą,
 montażu sprężarek oraz dmuchawy powietrza,
 montażu instalacji elektrycznej oraz szafy sterowniczej,
 wykonaniu bramy wejściowej do pom. hali filtrów wraz z wykonaniem otworu drzwiowego. Drzwi o współczynniku U = 1,3 W/(m2K). Brama dwuskrzydłowa z jednym skrzydłem głównym, które to po otwarciu pozwoli uzyskać światło przejścia 90cm.
 wykonaniu nowej stolarki okienno-drzwiowej w budynku SUW z dostosowaniem szerokości przejścia wg przepisów,
 przebudowie istniejącego budynku o pomieszczenie Chlorowni zgodnie z rys. A1 – wydzielenie z pom. Zestawu Hydroforowego nowego pomieszczenia przeznaczonego na Chlorownię wraz z wykuciem w istniejącym otworze okiennym otworu drzwiowego.
 skuciu posadzek betonowych i warstwy istniejącej szlichty cementowej w hali filtrów i pozostałych pomieszczeniach
 skuciu istniejących fundamentów od urządzeń technologicznych
 skucie istniejących warstw izolacji termicznej oraz przeciwwilgociowej na stropodachu
 rozbiórka istniejących obróbek blacharskich
 demontaż istniejącej technologii z zabezpieczeniem dostaw wody poprzez stacje tymczasową
 wykonanie nowej szlichty cementowej oraz wylewki samopoziomującej na hali filtrów zgodnie ze spadkami do kanału po wykonaniu robót wod-kan i technologicznych
 wykonaniu glazury na posadzce w hali filtrów oraz pozostałych pomieszczeniach zgodnie z rys. A1 z ukształtowaniem odpływów wody – gres techniczny 30x30cm (kolor do ustalenia z Inwestorem) wytyczne dla glazury w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych.
 wykonaniu glazury do wysokości 2,0 m od poziomu posadzki w hali (kolor do ustalenia z Inwestorem)
 malowaniu ścian powyżej glazury w hali filtrów farbami emulsyjnymi odpornymi na zwiększoną ilość wilgoci.
 malowaniu sufitów w hali filtrów farbami emulsyjnymi odpornymi na zwiększoną ilość wilgoci oraz w pozostałych pomieszczeniach
 sprawdzeniu szczelności i drożności kominów wentylacyjnych grawitacyjnych
 wykonaniu fundamentu pod zestaw hydroforowy pompowy oraz pod zbiorniki filtrów i zbiornika napowietrzający zgodnie z załączonymi rysunkami wykonawczymi.
 Wykonaniu nowego kanału technologicznego z bloczków betonowych od wewnątrz otynkowanych i zaizolowanych izolacją hydrofobową
 wykonaniu nowego pokrycia dachowego po uprzedniej rozbiórce istniejącej papy/szlichty i szlaki. Wykonanie nowej izolacji z styropapy wraz z nowym pokryciem warstwy papy termozgrzewalnej zgodnie z rysunkami technicznymi.
 wykonaniu nowej obróbki blacharskiej wraz z orynnowaniem i rurami spustowymi z blachy powlekanej.
 wykonaniu docieplenia istniejącej elewacji w technologii BSO lekka-mokra styropianem fasadowym gr. 10cm FS-20 oraz ścian fundamentowych styropianem wodoodpornym gr. 8cm
 wykonaniu parapetów wewnętrznych z PCV oraz zewnętrznych z blachy powlekanej
 wykonaniu docieplenia stropodachu styropapą gr. 10cm EPS 100-036
 wykonaniu nowych gładzi na ścianach i w pozostałych pomieszczeniach wraz z malowaniem. Pomieszczenia hali/ WC i Chlorowni na wys. 2m od posadzki.
 wykonaniu nowej glazury na ścianach i podłodze w pom. Chlorowni i WC i pom. Technicznym oraz w pomieszczeniu chlorowni z glazury kwasoodpornej
 wykonaniu nowej bramy wjazdowej wraz z furtką w ogrodzeniu w wykonaniu paneli systemowych o szerokości 4+1mb. (brama dwuskrzydłowa wys.1,6m)
 wykonanie nowego systemowego panelowego ogrodzenia
 wykonaniu opaski z kostki betonowej wokół budynku o szerokości 50cm
 wykonaniu utwardzeń z kostki betonowej na istniejącym utwardzeniu betonowym oraz nowych utwardzeń zgodnie z PZT i projektem technicznym.
 wykonaniu nowego oświetlenia terenu wraz z systemem monitoringu istniejącego terenu SUW
 wykonaniu w pom. chlorowni systemu wentylacji zintegrowanej z dostępem do pomieszczenia oraz montażu oczomyjki.
 remont istniejącej drabiny na dach poprzez wyczyszczenie i odmalowanie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.
Załącznik nr 8 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik nr 9 do SWZ Przedmiar robót
Załącznik nr 10 do SWZ Projekt budowlany

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3981334,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6082965,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3981334,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODNER II Kazimierz Żurawski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281097081

7.3.3) Ulica: Ner Kolonia 22

7.3.4) Miejscowość: Wartkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 99-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3981334,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.