Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00078264/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Łącko poprzez odbudowę i modernizację infrastruktury drogowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łącko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łącko 445
1.5.2.) Miejscowość: Łącko
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 4140710
1.5.8.) Numer faksu: 184140740
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lacko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lacko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Łącko poprzez odbudowę i modernizację infrastruktury drogowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07303291-9e1a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038608/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Łącko poprzez odbudowę i modernizację infrastruktury drogowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078264/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z poprawą bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Łącko poprzez odbudowę i modernizację infrastruktury drogowej, na zasadach określonych w SWZ. Zadanie objęte jest dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamówienie podzielone jest na 3 części:Część nr 1.
Modernizacja drogi gminnej nr 292139K Czarny Potok - Główna Przez Wieś w m. Czarny Potok na odcinku w km 0+370 – 2+228.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi gminnej 292139K Czarny Potok - Główna Przez Wieś na odcinku dł. 1858mb w km 0+370 – 2+228.
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej
- wykonanie poszerzeń jezdni
- remont elementów odwodnienia drogi
- utwardzenie poboczy
Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt budowlany – zał. nr 4 oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca zał. nr 10 do SWZ, przedmiar robót stanowiący zał. nr 9 oraz zapisy SWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.5.) Wartość części: 1389697,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z poprawą bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Łącko poprzez odbudowę i modernizację infrastruktury drogowej, na zasadach określonych w SWZ. Zadanie objęte jest dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamówienie podzielone jest na 3 części:Część nr 2.
Modernizacja drogi gminnej nr 291841K Jazowsko - Szczereż w miejscowości Jazowsko na odcinku w km 0+640 – 2+570.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową i remontem drogi gminnej 291841K Jazowsko – Szczereż na odcinku dł. 1930 mb w km 0+640 – 2+570 .
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej
- wykonanie poszerzeń jezdni
- budowa chodnika
- budowa kanalizacji deszczowej
- remont elementów odwodnienia drogi
- utwardzenie poboczy
- przebudowa sieci energetycznej
Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt budowlany – zał. nr 4 oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca zał. nr 10 do SWZ, przedmiar robót stanowiący zał. nr 9 oraz zapisy SWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.5.) Wartość części: 3469676,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z poprawą bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Łącko poprzez odbudowę i modernizację infrastruktury drogowej, na zasadach określonych w SWZ. Zadanie objęte jest dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamówienie podzielone jest na 3 części:Część nr 3.
Odbudowa drogi gminnej nr 292075K Zagorzyn - Budze w m. Zagorzyn na odcinku w km 0+000 - 1+700, oraz odbudowa drogi gminnej nr 292170K w m. Kicznia na odcinku w km 0+000 - 0+700.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z odbudową drogi gminnej nr 292075K Zagorzyn – Budze na odcinku dł. 1700mb w km 0+000 – 1+700 oraz odbudową drogi gminnej nr 292170K w m. Kicznia na odcinku dł. 700mb w km 0+000 - 0+700.
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej
- wykonanie poszerzeń jezdni
- remont elementów odwodnienia drogi
- utwardzenie poboczy
Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególną uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Projekt budowlany – zał. nr 4 oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca zał. nr 10 do SWZ, przedmiar robót stanowiący zał. nr 9 oraz zapisy SWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
4.5.5.) Wartość części: 1749402,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1008248,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1251183,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1008248,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szczepan Kroczek KROCZ-BUD Krocz i Buduj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343053531
7.3.3) Ulica: Ul. Słowacka 26
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZCZEPAN KROCZEK KROCZ-BUD Krocz i Buduj
jakie przetargi wygrała firma
SZCZEPAN KROCZEK KROCZ-BUD Krocz i Buduj
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1008248,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2617223,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3047876,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2617223,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szczepan Kroczek KROCZ-BUD Krocz i Buduj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343053531
7.3.3) Ulica: ul. Słowacka 26
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZCZEPAN KROCZEK KROCZ-BUD Krocz i Buduj
jakie przetargi wygrała firma
SZCZEPAN KROCZEK KROCZ-BUD Krocz i Buduj
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2617223,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1324762,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1575099,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1324762,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szczepan Kroczek KROCZ-BUD Krocz i Buduj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343053531
7.3.3) Ulica: Słowacka 26
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZCZEPAN KROCZEK KROCZ-BUD Krocz i Buduj
jakie przetargi wygrała firma
SZCZEPAN KROCZEK KROCZ-BUD Krocz i Buduj
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1324762,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŁĄCKO
więcej: przetargi ŁĄCKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- Rozbudowa Nasielskiego Ośrodka Kultury - Poprawa infrastruktury kulturalnej - ETAP I
- Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
- "Przebudowa drogi gminnej nr 118203 E (Nowy Ochędzyn) - gr. Gm. Sokolniki - Niwiska II - Niwiska, Niwiska - Galewice"
- Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej w 2024 roku
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.