eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego
w Ostrowie Wielkopolskim – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KALISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570625

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 13

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kalisz.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego
w Ostrowie Wielkopolskim – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-631d9e8c-ae8d-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00082885/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100716/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F-262-2/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku dawnego Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Partyzanckiej 32, które stanowią etap II remontu wraz z robotami branży teletechnicznej, w zakresie:
1.1. branża architektoniczno–budowlana: remont stropu nad parterem (strop drewniany), rozbiórka i budowa nowych ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych na podkonstrukcji systemowej, wykucie otworów drzwiowych w istniejących ścianach, ułożenie nadproży, zamurowanie likwidowanych otworów drzwiowych, wymiana stolarki okiennej, wymiana parapetów wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej, osuszenie zawilgoconych murów zewnętrznych i usunięcie korozji biologicznej, roboty tynkarskie, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie powierzchni farbą lateksową, wykonanie w pomieszczeniach sanitarnych okładzin ściennych płytkami ceramicznymi, renowacja istniejącej posadzki historycznej parteru na korytarzu i klatce schodowej, czyszczenie posadzki lastrykowej w piwnicy, wymiana posadzki na korytarzu I piętra oraz w pomieszczeniach sanitarnych na płytki gresowe, wymiana posadzek w pozostałych pomieszczeniach na posadzki z wykładziny pcw oraz wykładziny dywanowej, wymiana listew przypodłogowych, renowacja drewnianej klatki schodowej wraz z balustradą, montaż zewnętrznej platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych, wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych w miejscach kapilarnego podciągania wody poprzez iniekcję, czyszczenie całej elewacji budynku metodą nieinwazyjną, odrestaurowanie elementów elewacji zgodnie z pierwowzorem, czyszczenie i malowanie krat okiennych, czyszczenie i konserwacja balustrad zewnętrznych, renowacja nieużytkowanych drzwi zewnętrznych stanowiących fragment elewacji, remont istniejącej opaski budynku,
1.2. branża elektryczna: montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu, montaż systemu sygnalizacji pożarowej, remont instalacji elektrycznej: kompleksowa wymiana instalacji gniazd wtykowych na nową wraz z osprzętem, wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia wraz z nowymi źródłami światła typu LED i oprawami, montaż awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
1.3. branża sanitarna: remont instalacji wodno-kanalizacyjnej, remont instalacji centralnego ogrzewania, remont wewnętrznej instalacji hydrantowej, budowa wentylacji mechanicznej z rekuperacją, wykonanie instalacji klimatyzacji (montaż tzw. multi splitów),
1.4. branża teletechniczna: wykonanie sieci strukturalnej, wykonanie systemu telewizji dozorowej (CCTV), wykonanie systemu kontroli dostępu (SKD) i kontroli czasu pracy wraz z instalacją zasilającą dla sprzętu informatycznego.

2. Budynek dawnego Urzędu Celnego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Partyzanckiej 32 jest wpisany do rejestru zabytków decyzją Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 19.07.2013 roku pod nr 899/Wlkp/A.
3. Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim – etap I oraz etap II wykonywany jest na podstawie jednego pozwolenia na budowę Starosty Ostrowskiego – decyzja nr RPA.6740.1.139.2021. Natomiast roboty budowlane w branży teletechnicznej są realizowane na podstawie pozwolenia na budowę Starosty Ostrowskiego – decyzja nr RPA.6740.1.44.2021.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, użytych urządzeń i materiałów określony jest w następujących załącznikach do SWZ:
4.1. Dokumentacja projektowa: Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie:
a. Projekt budowlany – branża architektoniczno – konstrukcyjna – Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim (załącznik 1a),
b. Projekt budowlany – branża sanitarna – Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim (załącznik 1b),
c. Projekt budowlany – branża elektryczna - Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim (załącznik 1c),
d. Projekt wykonawczy – branża architektoniczno – konstrukcyjna (załącznik 1d),
e. Projekt wykonawczy – branża sanitarna (załącznik 1e),
f. Projekt wykonawczy – branża elektryczna (załącznik 1f),
g. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża budowlana – Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim (załącznik 1g),
h. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna – Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim (załącznik 1h),
i. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna – Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim (załącznik 1i),
j. pozwolenie na budowę Starosty Ostrowskiego – decyzja nr RPA.6740.1.139.2021 (załącznik 1j),
k. pozwolenie nr 26/2021/A Prezydenta Miasta Ostrowa Wielkopolskiego na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (załącznik 1k),
l. przedmiar robót – branża budowlana – Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim (załącznik 1l),
m. przedmiar robót – branża sanitarna – Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim (załącznik 1m),
n. przedmiar robót – branża elektryczna – Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim (załącznik 1n)
o. przedmiar robót – branża elektryczna – system sygnalizacji pożarowej, zasilanie urządzeń ppoż. – Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim (załącznik 1o).

Zamawiający informuję, że projekt budowlany pn. Remont dawnego budynku Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót branży budowlanej i elektrycznej zawierają opis robót, które zostały zrealizowane w ramach I etapu remontu budynku dawnego Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim. W ramach I etapu zostały wykonane następujące roboty:
- w branży budowlanej: roboty rozbiórkowe pokrycia dachowego z dachówki karpiówki, murów ogniowych, okapów, rynien, rur spustowych, konstrukcji ciesielskiej nieprzeznaczonej do ponownego montażu, kominów wolnostojących, wykonanie konstrukcji więźby dachowej, wykonanie izolacji termicznej dachu, pokrycie dachu dachówką,
- w branży elektrycznej: roboty demontażowe, montaż tras kablowych, montaż instalacji elektrycznych na potrzeby wykonanej instalacji oddymiania klatki schodowej wraz z montażem okna oddymiającego oraz montaż instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych powykonawczych.

W związku z powyższym w/w projekt budowlany branży architektoniczno – konstrukcyjnej oraz elektrycznej oraz odpowiednie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią opis przedmiotu zamówienia z wyłączeniem w.w. zrealizowanych robót budowlanych, które nie stanowią podstawy do wyceny oferty przez wykonawcę.

4.2. Dokumentacja projektowa: Wykonanie sieci strukturalnej, CCTV, SKD i kontroli czasu pracy wraz z instalacją zasilającą dla sprzętu informatycznego w budynku przeznaczonym na potrzeby Sądu Rejonowego przy ul. Partyzanckiej 32 w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie:
a. Projekt architektoniczno – budowlany – Wykonanie sieci strukturalnej, CCTV, SKD i kontroli czasu pracy wraz z instalacją zasilającą dla sprzętu informatycznego w budynku przeznaczonym na potrzeby Sądu Rejonowego przy ul. Partyzanckiej 32 w Ostrowie Wielkopolskim (załącznik 2a),
b. Projekt techniczny – Wykonanie sieci strukturalnej, CCTV, SKD i kontroli czasu pracy wraz z instalacją zasilającą dla sprzętu informatycznego w budynku przeznaczonym na potrzeby Sądu Rejonowego przy ul. Partyzanckiej 32 w Ostrowie Wielkopolskim (załącznik 2b),
c. Projekt wykonawczy – Wykonanie sieci strukturalnej, CCTV, SKD i kontroli czasu pracy wraz z instalacją zasilającą dla sprzętu informatycznego w budynku przeznaczonym na potrzeby Sądu Rejonowego przy ul. Partyzanckiej 32 w Ostrowie Wielkopolskim (załącznik 2c),
d. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik 2d),
e. pozwolenie nr 4/2022/A Prezydenta Miasta Ostrowa Wielkopolskiego na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (załącznik 2e),
f. pozwolenie na budowę Starosty Ostrowskiego – decyzja nr RPA.6740.1.44.2021. (załącznik 2f),
g. przedmiar robót (załącznik 2g)

Zamawiający informuje, że w związku z przyjętą w postanowieniach umowy zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, przedmiary robót mają charakter pomocniczy, nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia.
Załączone przedmiary robót nie uwzględniają robót, które zostały zrealizowane w ramach I etapu remontu budynku dawnego Urzędu Celnego na potrzeby Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5909965,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7978598,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5909965,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego i Ogólnego KANBRUK sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003342043

7.3.3) Ulica: Wylotowa 37

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

instalacje sanitarne - PHU Instalator
instalacje elktryczne - Z.U.P.H. CEL-BUD


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5909965,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.