eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa urządzeń chłodniczych i mroźniczych oraz krajalnic żywności - sprawa 17/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń chłodniczych i mroźniczych oraz krajalnic żywności - sprawa 17/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń chłodniczych i mroźniczych oraz krajalnic żywności - sprawa 17/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4baeae42-b128-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105979/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 17/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155612,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń chłodniczych i mroźniczych, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
►Miejsce dostawy, montażu i uruchomienia:
a) stołówka wojskowa przy ul. Dworcowej 6A, 86-134 Grupa:
- Szafa chłodnicza przeszklona `700 l z modułem wifi i wyposażeniem – 1 szt.,
- Szafa chłodnicza wjezdna z wózkiem ~700 l z modułem wifi i wyposażeniem – 1 szt.,
- Szafa mroźnicza przeszklona ~700l z modułem wifi i wyposażeniem – 1 szt.,
b) stołówka wojskowa przy ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz:
- Szafa chłodnicza przeszklona `700 l z modułem wifi i wyposażeniem – 2 szt.,
- Szafa chłodnicza wjezdna z wózkiem ~700 l z modułem wifi i wyposażeniem – 1szt.,
- Szafa mroźnicza przeszklona ~700l z modułem wifi i wyposażeniem – 1 szt.,
- Stół chłodniczy z 6 szufladami z modułem wifi i wyposażeniem – 1 szt.
►Realizacja przedmiotu zamówienia winna odbywać się 1-etapowo tj. kompleksowo w tym samym terminie dostawa, rozładunek montaż i uruchomienie, zakończone przeszkoleniem personelu obsługującego urządzenia w danym miejscu docelowym jak powyżej.
►Załącznik nr 1 do SWZ stanowią „Wymagania Taktyczno-Techniczne na zakup sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej:
 Szafa chłodnicza przeszklona `700 l z modułem wifi i wyposażeniem
 Szafa chłodnicza wjezdna z wózkiem ~700 l z modułem wifi i wyposażeniem.
 Szafa mroźnicza przeszklona ~700l z modułem wifi i wyposażeniem
 Stół chłodniczy z 6 szufladami z modułem wifi i wyposażeniem
►Załącznik nr 3 do SWZ stanowią projektowane postanowienia umowy zawierające szczegółowe warunki i sposób realizacji zamówienia.
►Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia zostanie dokonany po kompleksowym zrealizowaniu pełnego zakresu umowy przez Przedstawiciela Zamawiającego, pracownika magazynu sprzętu oraz Kierownika Stołówki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące

4.5.5.) Wartość części: 88952,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

►Przedmiotem zamówienia jest dostawa krajalnic żywności, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
►Miejsce dostawy, montażu i uruchomienia:
a) stołówka wojskowa przy ul. Dworcowej 6A, 86-134 Grupa:
- Automatyczna krajalnica żywności – 1 szt.,
- Półautomatyczna krajalnica żywności – 2 szt.
b) stołówka wojskowa przy ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz:
- Automatyczna krajalnica żywności – 2 szt.,
- Półautomatyczna krajalnica żywności – 1 szt.,
►Realizacja przedmiotu zamówienia winna odbywać się 1-etapowo tj. kompleksowo w tym samym terminie dostawa, rozładunek montaż i uruchomienie, zakończone przeszkoleniem personelu obsługującego urządzenia w danym miejscu docelowym jak powyżej.
►Załącznik nr 1 do SWZ stanowią „Wymagania Taktyczno-Techniczne na zakup sprzętu powszechnego użytku służby żywnościowej:
 Automatyczna krajalnica żywności
 Półautomatyczna krajalnica żywności
►Załącznik nr 3 do SWZ stanowią projektowane postanowienia umowy zawierające szczegółowe warunki i sposób realizacji zamówienia.
►Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia zostanie dokonany po kompleksowym zrealizowaniu pełnego zakresu umowy przez Przedstawiciela Zamawiającego, pracownika magazynu sprzętu oraz Kierownika Stołówki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

4.5.5.) Wartość części: 66660,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Spośród złożonych ofert w zadaniu nr 1, oferta nr 2 jako złożona
z najniższą ceną przez Wykonawcę WEINDICH Sp. z o.o., ul. Adamieckiego 8,
41-503 Chorzów – cena: 101 658,42 zł, gwarancja 36 miesięcy - podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w związku z art. 104 Kodeksu cywilnego.
Kolejną - następną korzystną i ważną ofertą po ofercie nr 2 - jest oferta nr 5, złożona przez Wykonawcę: P.H.U. GASTRO CENTRUM Adam Koprowski, Al. Poznańska 70A, 64-920 Piła, z oferowaną ceną: 150 768,59 zł, gwarancja 48 miesięcy. Oferta ta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym obowiązkiem Zamawiającego było unieważnienie postępowania w zakresie zadania nr 1 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101656,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182628,25 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81991,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112987,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81991,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "PAG" Grażyna Król-Piekarska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641017972

7.3.3) Ulica: Jana Styki 3

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81991,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.