eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonanie robót wykończeniowych i instalacyjnych w lokalu usługowym w budynku przy ul. Kaczmarskiego 4 w Płocku



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót wykończeniowych i instalacyjnych w lokalu usługowym w budynku przy ul. Kaczmarskiego 4 w Płocku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610260915

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 13A

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dmacion@mzgm-plock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e38dedb6-b284-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Płock

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót wykończeniowych i instalacyjnych w lokalu usługowym w budynku przy ul. Kaczmarskiego 4 w Płocku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e38dedb6-b284-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105245

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO 1/DTI/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wykończeniowych i instalacyjnych w lokalu usługowym usytuowanym na parterze budynku mieszkalno - usługowego przy ul. Kaczmarskiego 4 w Płocku zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych gruntów 498/5, 498/7, 498/9 i 498/11 oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie ww. lokalu i oddanie Zamawiającemu zrealizowanego przedmiotu zamówienia w stanie nadającym się do bezpośredniej eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem.

W obiekcie przy ul. Kaczmarskiego 4 znajduje się tylko 1 lokal usługowy.

Powierzchnia użytkowa lokalu usługowego: 131,71 m2
Przedmiotowy lokal usługowy znajduje się na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego, czterokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego. Wszystkie kondygnacje nadziemne mają charakter wyłącznie mieszkalny.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej lokalu usługowego przed złożeniem oferty.
Zakres robót obejmuje:
a) wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej.
Podejścia instalacji wody zimnej i wody ciepłej w lokalu wyprowadzone są przy posadzce. Dalsze prowadzenie instalacji w celu zasilenia przyborów sanitarnych w obrębie lokalu należy wykonać w warstwach posadzkowych, podejścia pod poszczególne przybory sanitarne wykonać od dołu. Instalację wykonać z rur Kan-Therm wielowarstwowych Multi Universal, typ PE-RT/Al/PE, w systemie Kan-therm Press, połączenia zaprasowywane.
b) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej,
c) montaż umywalki i sedesu w pomieszczeniu WC.
Urządzenie sanitarne kompakt.
Szerokość umywalki ok. 55 cm.
Bateria umywalkowa stojąca.
d) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem grzejników.
e) wykonanie instalacji klimatyzacji,
Zakres instalacji klimatyzacji obejmuje montaż tylko 3 szt. wewnętrznych jednostek kasetonowych (2 szt. w sali biurowej i 1 szt. w pokoju 1.6) oraz zewnętrzną jednostkę dobraną odpowiednio do ww. ilości jednostek wewnętrznych. Jednostkę zewnętrzną można zawiesić na elewacji budynku lub ogrodzić słupkami z listew drewnianych 50 x 80 mm montowanych do słupków stalowych z furtką umożliwiającą dostęp do urządzenia Ogrodzenie winno nawiązywać do istniejącego ogrodzenia od frontu budynku od ul. Kaczmarskiego i pergoli znajdującej się na dziedzińcu,
f) wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych,
g) wykonanie instalacji dzwonkowej przy wejściu do lokalu,
h) wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania gniazd sieci komputerowej i szaf dystrybucyjnych.
Gniazda przyłączeniowe dla stanowisk pracy należy wykonać w puszkach podłogowych.
i) montaż kurtyny powietrznej od wewnątrz nad drzwiami wejściowymi do lokalu (urządzenie dostarcza Zamawiający).
Zasilenie kurtyny powietrznej należy wykonać z nowobudowanej rozdzielni administracyjnej (rys. EL-02). Zasilenie przewodem YDY 3 X 2,5 mm 16 A. Zabezpieczenie należy dobrać do kurtyny – producent FLOWAIR, model SLIM N 150 BIAŁA, o znamionowym poborze mocy 200 W. W załączeniu karta katalogowa produktu (Załącznik Nr 15 do SWZ).

j) wykonanie instalacji teletechnicznej, w tym telefonicznej,
k) wykonanie instalacji sygnalizacji włamania z ilością i umiejscowieniem czujek zgodnie z Załącznikiem Nr 18 do SWZ,
l) wykonanie wszelkich wymaganych prawem pomiarów wybudowanych instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
m) montaż drzwi wewnętrznych:
 D2 w pomieszczeniach biurowym 1.6 i socjalnym 1.5;
 D3 w WC 1.4,
n) wykonanie na ścianach wszystkich pomieszczeń tynków wewnętrznych maszynowych gipsowych,
o) wykonanie wylewek betonowych wraz z warstwami podposadzkowymi (tj. izolacją termiczną i folią PE),
p) wykonanie w całym lokalu we wszystkich pomieszczeniach sufitu podwieszanego kasetonowego z płytami kasetonowymi i 25 panelami oświetleniowymi LED (60 x 60 cm) wpuszczanymi w sufit,
q) ułożenie płytek gresowych na podłogach w całym lokalu,
r) ułożenie glazury w pomieszczeniach WC (1.4) i socjalnym (1.5),
s) montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu,
t) malowanie ścian,
u) wykonanie przepustów ppoż. przy przejściach przez strefy oddzielenia przeciwpożarowego w klasie odporności ogniowej przegrody (strop - 4 przejścia rur kanalizacyjnych PCV 110, ściana między lokalem a klatką schodową - 4 przejścia rur PE woda i c.o. ),
v) wykonanie dokumentacji powykonawczej.

Uwaga!
Przedmiot zamówienia nie obejmuje:
a) murowania ścian wewnętrznych, w tym wolnostojącej ścianki z nadprożem przy ladzie,
b) montażu szklanych ścianek wewnętrznych tworzących pomieszczenie 1.2,
c) montażu drzwi wewnętrznych:
 D1 w pomieszczeniu biurowym 1.2;
 D2 w sali biurowej,
 D4 w komunikacji 1.3,
d) instalacji kontroli dostępu,
e) instalacji systemu kolejkowego,
f) instalacji systemu CCTV (kamer),
g) instalacji wentylacji mechanicznej,
h) wyposażenia meblowego: sali biurowej, pomieszczeń biurowych i socjalnego (tj. szaf, biurek, ścianek akustycznych, lady recepcyjnej, krzeseł, szafek kuchennych, urządzeń AGD, zlewozmywaka i baterii zlewozmywakowej w pomieszczeniu socjalnym, dozownika do mydła, podajników ręczników papierowych),
i) montażu rolet wewnętrznych.

Szczegółowy zakres robót określają załączniki od nr 5 do nr 20 SWZ stanowiące integralną część opisu przedmiotu zamówienia.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 3 letniej gwarancji dla wykonanego przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy.
Stosowanie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych.
Jeżeli dokumentacja techniczna wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, urządzeń i technologii znaki towarowe lub pochodzenie, w tym w szczególności podana byłaby nazwa własna materiału, urządzenia czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować, jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne, a Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza materiały, urządzenia i technologie równoważne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, muszą spełniać następujące wymagania i standardy w stosunku do materiału, urządzenia i rozwiązania wskazanego jako przykładowy, tj. muszą być:
− tej samej wytrzymałości,
− tej samej trwałości,
− tym samym poziomie estetyki urządzenia,
− parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji projektowej,
− kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą,
− spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż,
− posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnej zgody Projektanta i Zamawiającego w przypadku zmiany materiałów występujących w projektach na inne, spełniające wszelkie wymagania i parametry techniczne określone w dokumentacji technicznej. Po stronie Wykonawcy leży udowodnienie, że proponowany materiał jest równoważny i w jego gestii leży przedstawienie wszelkich dokumentów, obliczeń, opinii, itp. potwierdzających równoważność. W przypadku dopuszczenia materiału równoważnego, wpływającego na przyjęte rozwiązania projektowe, po stronie Wykonawcy i na jego koszt jest przygotowanie i uzgodnienie dokumentacji zamiennej z zachowaniem terminu umownego wykonania całości robót budowlanych objętych podpisaną umową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349935,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488697,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349935,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEKOBUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742328946

7.3.3) Ulica: W. Zglenickiego 44B

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349935,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.