eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gać › Wykonanie robót budowlanych - zadania realizowane na terenie działki ewidencyjnej nr 3255 w miejscowości Gać

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych – zadania realizowane na terenie działki ewidencyjnej nr 3255 w miejscowości Gać

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GAĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 275

1.5.2.) Miejscowość: Gać

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-207

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: (16) 641-14-29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_gac@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych – zadania realizowane na terenie działki ewidencyjnej nr 3255 w miejscowości Gać

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb762748-a39d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030390/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Montaż obiektów małej architektury na terenie Uniwersytetu Ludowego w Gaci

1.1.7 Utwardzenie kostką brukową terenu działki nr ewid. 3255 w miejscowości Gać

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085446/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGO.271.3.2022.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 272627,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – obejmuje realizację zadania inwestycyjnego pn. „Montaż obiektów małej architektury na terenie Uniwersytetu Ludowego w Gaci polegający na montażu ławek, ustawieniu altany ogrodowej oraz wykonaniu utwardzenia terenu działki budowlanej”. Roboty budowlane zlokalizowane zostaną na działce nr ewid. 3255 położonej w miejscowości Gać gmina Gać i polegać będą na montażu ławek, ustawieniu altany ogrodowej, wykonaniu utwardzenia terenu działki budowlanej. Na bazie istniejącego ukształtowania terenu powstanie powierzchnia utwardzona w układzie schodkowym. Pomiędzy zlokalizowane zostaną ścieżki wyłożone kostką kamienną. Na utwardzonej powierzchni w układzie schodkowym zamontowane zostanie 12 sztuk ławek w dwóch rzędach po 6 w każdym. Zgodnie z założeniami projektowymi powierzchnia utwardzona w układzie schodkowym będzie posiadała dwa poziomy wysokościowe. Na tym obszarze wyznaczyć należy również miejsce na niską zieleń. Pozostałe istniejące tereny zielone zostały przeznaczone na miejsca wypoczynku i rekreacji. Miejsce przy istniejącej studni zostało przeznaczone na niewielki plac. Przewiduje się w tym miejscu montaż dwóch półokrągłych ławek ogrodowych. Istniejącą studnię należy obudować konstrukcją drewnianą z ozdobnym zadaszeniem w formie altany ogrodowej. Wokół budynku stodoły zaprojektowano powierzchnię utwardzoną, umożliwiającą swobodny dostęp do zaprojektowanych w tym miejscu elementów architektury ogrodowej. Teren objęty inwestycją posiada utwardzony ciąg pieszy od południowo-wschodniej strony działki. Zadanie obejmuje wyrównanie terenu wokół budynku stodoły oraz istniejącej studni. Teren pomiędzy studnią a budynkiem stodoły ma być ukształtowany w układzie schodkowym. Przed istniejącym budynkiem stodoły zostanie wykonana scena. Podłogę sceny należy ułożyć z desek kompozytowych na legarach z przytwierdzeniem do wykonanego podłoża betonowego. Przewidziane do przeprowadzenia prace mają doprowadzić do osiągnięcia rezultatu opisanego w Zał. nr 9 do SWZ.
Przewiduje się do wykonania między innymi:
a. Przygotowanie terenu - roboty ziemne: wykopy oraz przekopy wykonane na okład koparkami podsiębiernymi; roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami; fundament z bloczków betonowych na zaprawie cementowej; płyty fundamentowe żelbetowe;
b. Utwardzenie przy scenie, ławkach, dojście: podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym; podbudowy z kruszyw – tłuczeń warstwa dolna; podkłady betonowe na podłożu gruntowym; nawierzchnia z kostki kamiennej na podsypce cementowo-piaskowej;
c. Scena: obrzeża betonowe na podsypce cementowo-piaskowej – wypełnienie spoin zaprawą cementową; płyty fundamentowe żelbetowe; podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym; podkłady betonowe na podłożu gruntowym; montaż podłogi z desek kompozytowych na legarach z przytwierdzeniem do wykonanego podłoża betonowego;
d. Altana z ławkami: montaż altany ogrodowej z ławkami 2 sztuki;
e. Miejsca siedzące: ławy fundamentowe betonowe i żelbetowe ławy betonowe; wykonanie podłoża betonowego pod zamontowanie ławek podstawa pionowa i pozioma; montaż ławek 12 sztuk w dwóch rzędach po 6 w każdym na podłożu betonowym z zastosowaniem legarów;
f. Roboty wykończeniowe: humusowanie skarp z obsianiem; dowiezienie i rozplantowanie ziemi i obsianie trawą.
Zamówienie, którego realizacja stanowi Część 1 niniejszego postępowania jest współfinansowane z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen

4.5.5.) Wartość części: 211130,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - obejmuje realizację zadania inwestycyjnego pn. „Utwardzenie terenu działki nr ewid. 3255 w Gaci”. Przewidziane do przeprowadzenia prace mają doprowadzić do osiągnięcia rezultatu opisanego w Zał. nr 10 do SWZ.
Przewiduje się do wykonania między innymi:
a. Roboty ziemne: roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych (wytyczenie obrysu parkingu); koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników; rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe; obrzeża betonowe – podsypka cementowo-piaskowa, wypełnienie spoin zaprawą cementową;
b. Podbudowy: warstwy odsączające (mechaniczne zagęszczenie); podbudowy z kruszyw – tłuczeń warstwa dolna; podbudowy z kruszyw – tłuczeń warstwa górna;
c. Nawierzchnie: krawężniki wraz z wykonaniem ław; nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej;
d. Roboty rozbiórkowe: rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych z wypełnieniem spoin piaskiem; roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 61496,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278976,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278976,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278976,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo - Budowlana "PIOTROWSKI" Paweł Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180317711 NIP: 6121562326

7.3.3) Ulica: Piwoda 150

7.3.4) Miejscowość: Wiązownica

7.3.5) Kod pocztowy: 37-522

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278976,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75661,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75661,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75661,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo - Budowlana "PIOTROWSKI" Paweł Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180317711 NIP: 6121562326

7.3.3) Ulica: Piwoda 150

7.3.4) Miejscowość: Wiązownica

7.3.5) Kod pocztowy: 37-522

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75661,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wskazany okres realizacji zamówienia: Część 1 - 70 dni; Część 2 - 100 dni określa się od dnia zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.