eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nagłowice › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nagłowice



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nagłowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nagłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 9

1.5.2.) Miejscowość: Nagłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.naglowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://naglowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nagłowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4138f41-ade3-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010951/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nagłowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie będzie realizowane i dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098224

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2052745,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Nagłowice”
1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostawie, montażu
i uruchomieniu 96 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków (PBOŚ) spełniających wymogi normy PN-EN 12566-3:2005+A2: 2013 oraz prowadzeniem corocznych serwisów oczyszczalni wraz z odmulaniem osadników wstępnych przez okres udzielonej gwarancji.

1.2 Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym.
Zamawiający informuje iż na terenie, na którym prowadzone będą roboty mogą znajdować się niezinwentaryzowane urządzenia melioracyjne. Wykonawca połączy lub odtworzy wszystkie ciągi drenarskie zniszczone podczas wykonywania robót. Przedmiotowe prace przed zakryciem zgłosi inspektorowi nadzoru w celu spisania stosownego protokołu.

1.3 Wykonawca obejmie pisemną gwarancją całość przedmiotu zamówienia (komplet elementów- cały zespół urządzeń wraz z infrastrukturą niezbędną do odbioru ścieków z budynku, oczyszczenia, odprowadzenia w określony sposób) na okres zgodny ze złożoną ofertą, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia tj. od dnia odbioru końcowego.

1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, (zwanych dalej dokumentacją) stanowiących załącznik nr 9 do niniejszej SWZ oraz zapisach niniejszej SWZ.
Nazwy własne materiałów i urządzeń są przykładowe.

1.5 Dopuszcza się rozwiązania równoważne lub lepsze pod warunkiem zachowania podstawowych parametrów technicznych i jakościowych proponowanych urządzeń do opisanych w dokumentacji technicznej.

1.6 Podana ilość oczyszczalni ścieków tj. 96 szt. jest ilością maksymalną, Zamawiający zastrzega sobie prawo w wyjątkowej sytuacji odstąpienie od powyższych ilości tj. zmniejszenie ilości przydomowych oczyszczalni ścieków biorąc pod uwagę możliwość rezygnacji części mieszkańców z budowy oczyszczalni w trakcie realizacji zadania
z przyczyn nie zależnych od Zamawiającego. W przypadku rezygnacji uczestnika z budowy oczyszczalni wartość zamówienia zostanie pomniejszona o kwotę, na jaką została wyceniona oczyszczalnia.

1.7 Wykonawca zobligowany jest do przeprowadzenia rozruchu technicznego
i technologicznego wszystkich oczyszczalni oraz wykonania badań jakości ścieków oczyszczonych w co najmniej 20% oczyszczalni, wykonane przez podmiot posiadający akredytację dla wykonania tych badań. Jakość oczyszczonych ścieków powinna być zgodna z Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 r. w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków, a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urządzeń wodnych.

1.8 W ramach zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany:
- przeprowadzenia corocznego pompowania osadu ze wszystkich zamontowanych oczyszczalni przez okres udzielonej gwarancji. Każdorazowy wywóz osadów należy odnotować na dokumencie sporządzonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy. Po dokonaniu wypompowania osadu ze wszystkich oczyszczalni Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu dokument (listę) potwierdzający, że osad został wypompowany ze wskazanych lokalizacji najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zakończenia ostatniego pompowania.
- wykonywanie przeglądów gwarancyjnych jeden raz w roku w okresie gwarancji udzielonej na wykonane roboty potwierdzonych protokołem. Protokół z przeglądów należy przekazać Zamawiającemu terminie 14 dni od dnia zakończenia przeglądów.
- przeszkolenie użytkowników w zakresie obsługi oczyszczalni ścieków, dostarczenie instrukcji użytkowania oczyszczalni (1 egz. dla użytkownika i 1 egz. dla Zamawiającego) oraz sporządzenie protokołu ze szkolenia użytkownika i przekazanie go Zamawiającemu
- Wykonawca po zakończeniu zadania zobowiązany jest uzyskać potwierdzenie od każdego
z odbiorców w zakresie prawidłowego funkcjonowania wykonanych oczyszczalni, przywrócenia do stanu pierwotnego terenu budowy (wywóz gruntu, niwelacja
i uporządkowanie terenu) i przedstawić je Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego.

1.9 Wykonawca ma obowiązek wyceny każdej oczyszczalni przydomowej zgodnie
z podziałem wskazanym w dokumentacji- załącznik nr 10 do SWZ należy złożyć przed podpisaniem umowy lub najpóźniej w dniu jej podpisania.

1.10 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza).

2. Opis oraz szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej w skład której wchodzą: projekt techniczny, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej SWZ.

2. 1 Przedmiot zamówienia jest współfinansowany w ramach operacji typu "Gospodarka wodno- ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji
w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego PROW na lata 2014-2020

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2112333,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2361600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2112333,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMKAN-PRO KRZYSZTOF MURAWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231107575

7.3.3) Ulica: Pstrągi Gniewoty 6

7.3.4) Miejscowość: Pstrągi Gniewoty

7.3.5) Kod pocztowy: 18-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2112333,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.