eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › Wykonanie i naprawa szlaków operacyjnych w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne w 2022 roku - I postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie i naprawa szlaków operacyjnych w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne w 2022 roku – I postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Dolne

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ustrzyki.dolne@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ustrzykidolne.krosno.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_ustrzykidolne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i naprawa szlaków operacyjnych w Nadleśnictwie Ustrzyki Dolne w 2022 roku – I postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0f44120-ac16-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160789

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00247941/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 wykonanie i naprawa szlaków operacyjnych I postępowanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098635/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 146775,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie szlaku operacyjnego w Leśnictwie Stebnik (oddz. 105a, 117a,b).
2. Kwota przeznaczona na sfinansowanie części wynosi brutto 68 946,90 zł (wartość części podana w sekcji 4.2.5 jest szacunkową wartością podstawową netto).
3. UWAGA. Na podst. art. 91 ust. 3 Pzp Zamawiający określa, że w przedmiotowym zamówieniu jeden Wykonawca może złożyć oferty maksymalnie na trzy części zamówienia.
W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę ofert na więcej niż trzy części zamówienia, wszystkie złożone przez niego oferty będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp jako oferty, których treść nie niezgodna z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 68889,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie szlaku operacyjnego w Leśnictwie Krościenko (oddz. 14a,b, 15a,b,d,f).
2. Kwota przeznaczona na sfinansowanie części wynosi brutto 21 317,04 zł (wartość części podana w sekcji 4.2.5 jest szacunkową wartością podstawową netto).
3. UWAGA. Na podst. art. 91 ust. 3 Pzp Zamawiający określa, że w przedmiotowym zamówieniu jeden Wykonawca może złożyć oferty maksymalnie na trzy części zamówienia.
W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę ofert na więcej niż trzy części zamówienia, wszystkie złożone przez niego oferty będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp jako oferty, których treść nie niezgodna z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 19898,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie szlaku operacyjnego w Leśnictwie Serednica (oddz. 123h, 120j,h).
2. Kwota przeznaczona na sfinansowanie części wynosi brutto 14 981,03 zł (wartość części podana w sekcji 4.2.5 jest szacunkową wartością podstawową netto).
3. UWAGA. Na podst. art. 91 ust. 3 Pzp Zamawiający określa, że w przedmiotowym zamówieniu jeden Wykonawca może złożyć oferty maksymalnie na trzy części zamówienia.
W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę ofert na więcej niż trzy części zamówienia, wszystkie złożone przez niego oferty będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp jako oferty, których treść nie niezgodna z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 14031,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie szlaku operacyjnego w Leśnictwie Leszczowate (oddz. 4b,d, 16c,i, 5g).
2. Kwota przeznaczona na sfinansowanie części wynosi brutto 14 981,03 zł (wartość części podana w sekcji 4.2.5 jest szacunkową wartością podstawową netto).
3. UWAGA. Na podst. art. 91 ust. 3 Pzp Zamawiający określa, że w przedmiotowym zamówieniu jeden Wykonawca może złożyć oferty maksymalnie na trzy części zamówienia.
W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę ofert na więcej niż trzy części zamówienia, wszystkie złożone przez niego oferty będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp jako oferty, których treść nie niezgodna z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 18889,53 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie szlaku operacyjnego w Leśnictwie Żłobek (oddz. 230a).
2. Kwota przeznaczona na sfinansowanie części wynosi brutto 26 391,63 zł (wartość części podana w sekcji 4.2.5 jest szacunkową wartością podstawową netto).
3. UWAGA. Na podst. art. 91 ust. 3 Pzp Zamawiający określa, że w przedmiotowym zamówieniu jeden Wykonawca może złożyć oferty maksymalnie na trzy części zamówienia.
W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę ofert na więcej niż trzy części zamówienia, wszystkie złożone przez niego oferty będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp jako oferty, których treść nie niezgodna z warunkami zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 25396,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52867,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93291,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52867,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SASBUD Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe Tadeusz Materna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881072154

7.3.3) Ulica: Średnia Wieś 6

7.3.4) Miejscowość: Hoszów

7.3.5) Kod pocztowy: 38-604

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52867,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15834,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19828,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15834,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SASBUD Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe Tadeusz Materna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881072154

7.3.3) Ulica: Średnia Wieś 6

7.3.4) Miejscowość: Hoszów

7.3.5) Kod pocztowy: 38-604

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15834,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część zamówienia nr 3 wpłynęła jedna oferta, złożona przez Wykonawcę - Janusza Mroczka, prowadzącego działalność gospodarczą pn. Mroczka Janusz Usługi Sprzętem Budowlanym i Rolniczym (siedziba: 38-462 Kobylany 31).
Uzasadnienie prawne unieważnienia. Postępowanie w zakresie części nr 3 zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie na podst. art. 255 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia. Ww. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, na podst. przepisów art. 274 ust. 1 i art. 128 ust. 1 Pzp ustawy, wezwany został do złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
Wezwanie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp skierowane zostało do Wykonawcy 14.04.2022. Termin złożenia podmiotowych środków dowodowych upłynął 21.04.22. Wymagane podmiotowe środki dowodowe nie zostały złożone.
Wezwanie z art. 128 ust. 1 ustawy skierowne zostało do Wykonawcy 28.04.2022. podmiotowych środków dowodowych upłynął 04.05.22. Wymagane podmiotowe środki dowodowe nie zostały złożone.
W wyznaczonych przez Zabawiającego ww. terminach Wykonawca nie złożył wymaganych podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ SA.270.2.2.2022, w związku z powyższym Jego oferta podlega odrzuceniu na podst. art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp. Zgodnie z przywołanym art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę, złożoną przez wykonawcę, który w przewidzianym terminie nie złożył podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających brak podstaw wykluczenia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15258,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15258,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14371,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15677,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14371,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SASBUD Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe Tadeusz Materna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881072154

7.3.3) Ulica: Średnia Wieś 6

7.3.4) Miejscowość: Hoszów

7.3.5) Kod pocztowy: 38-604

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14371,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30909,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45392,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30909,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Budowlano Handlowa Adam Kilarecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881231842

7.3.3) Ulica: Zahoczewie 45

7.3.4) Miejscowość: Hoczew

7.3.5) Kod pocztowy: 38-604

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30909,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.