eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koziegłowy › "DOWOŻENIE I ODWOŻENIE UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY KOZIEGŁOWY"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„DOWOŻENIE I ODWOŻENIE UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Z TERENU GMINY KOZIEGŁOWY”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY OŚWIATY SAMORZĄDOWEJ GMINY I MIASTA KOZIEGŁOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240084650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Moniuszki 14

1.5.2.) Miejscowość: Koziegłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeaos@kozieglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozieglowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kozieglowy.bip.net.pl/?c=230, https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOWOŻENIE I ODWOŻENIE UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Z TERENU GMINY KOZIEGŁOWY”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2e5a8cd-ead4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129474/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZEAOS-ZP 01/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 133235,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana zamówieniu: Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Koziegłowy.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie niepełnosprawnych uczniów z terenu Miasta i Gminy Koziegłowy wraz z opieką w komunikacji zamkniętej realizowanej przez Wykonawcę w okresie 01 września 2021 do 30 czerwca 2022. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego.
3. Dowozem objętych będzie 10 uczniów, w tym 3 uczniów na wózkach (łączna liczba na trzech trasach). Ilość uczniów może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia.
Przewóz na wszystkich trzech trasach będzie się odbywał jednym pojazdem przystosowanym do przewozu wózków inwalidzkich - wyposażonym w windę lub najazd szynowy, przewidzianym do przejazdu 6 osób (przewidywana ilość: 3 wózki).
OPIS TRAS
1) TRASA NR 1. Dowozem objętych będzie 7 uczniów, w tym 3 uczniów na wózkach. Ilość uczniów może ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia.
Przewóz będzie się odbywał) na trasie: Koziegłowy – Krusin - Mzyki- Gniazdów - Siedlec Duży- Częstochowa, Zamawiający szacuje liczbę przejechanych kilometrów : 155km
Szacunkowa ilość kilometrów do przejechania w okresie realizacji zadania dla pojazdu w atestowane urządzenie specjalistyczne (winda) – podnośnik umożliwiający zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim: 155 km * 179 = 27 745 km
2) TRASA NR 2. Dąbrowa Górnicza- raz w tygodniu (poniedziałek) odwóz 1 ucznia na trasie Lgota Górna,- Dąbrowa Górnicza, przywóz 1 ucznia (piątek) w godzinach popołudniowych Dąbrowa Górnicza – Lgota Górna: szacowana liczba km/tydzień 200 km
Szacunkowa ilość kilometrów do przejechania w okresie realizacji zadania dla pojazdu w atestowane urządzenie specjalistyczne (winda) – podnośnik umożliwiający zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim: 200 km* 43 = 8 600 km
3) TRASA NR 3. Czeladź - Będzin - codziennie odwóz i przywóz 2 uczniów na trasie Pustkowie Lgockie – Mysłów - Zespół Szkół Specjalnych w Czeladzi.- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Będzinie. Zamawiający szacuje liczbę przejechanych kilometrów: 90km/ dziennie.
Szacunkowa ilość kilometrów do przejechania w okresie realizacji zadania dla pojazdu wyposażonego w atestowane urządzenie specjalistyczne (winda) – podnośnik umożliwiający zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim: 90 km* 179 = 16 110 km
4. Przewozy będą realizowane w dni nauki szkolnej a także w razie zaistnienia konieczności w inne dni (za tę samą cenę), po uzgodnieniu z Zamawiającym, tj. osobą upoważnioną w ZEAOS Koziegłowy. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy/harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom.
5. Zamawiający sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do placówek oraz w drodze powrotnej.
6. Przed rozpoczęciem realizacji zadania Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób objętych przewozem wraz z adresami oraz adresem szkoły/ placówki której uczniowie mają być dowożeni, oraz miejscem z którego zabierze opiekuna. Wykonawca zobowiązany będzie zawsze w pierwszej kolejności zabrać opiekuna i dopiero wtedy może rozpocząć dowóz uczniów z ustalonych dla danej trasy przystanków. Na podstawie listy Wykonawca sporządzi harmonogramy dowozu, uwzględniające wsiadanie opiekuna. Na podstawie tygodniowego planu lekcji Wykonawca ustali szczegółowe godziny kursów w porozumieniu z dyrektorem szkoły/placówki.
7. W przypadku awarii busa przewożącego uczniów opiekun sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo do czasu przybycia pojazdu zastępczego.
8. Opiekun wspólnie z kierowcą podejmuje decyzje co do dalszego postępowania w razie awarii, wypadku lub innych nieprzewidzianych okoliczności. Opiekun i kierowca zobowiązani są wspólnie ustalić i zapisać w formie notatki czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii.
9. Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności:
a) zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy o systemie oświaty oraz ustawy Prawo oświatowe,
b) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo przewozowe, ustawy o transporcie drogowym i ustawy Prawo o ruchu drogowym.
10. Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie trwania umowy do:
a) zapewnienia pojazdów w pełni sprawnych technicznie.
b) w przypadku awarii pojazdu, zapewnienia zastępczego środka transportu.
12. Wykonawca będzie realizował przewozy pojazdem, który stanowi własność Zamawiającego.
Zamawiający posiada pojazd - busa przystosowanego do przejazdu osób niepełnosprawnych. Pojazd będzie udostępniony na zasadzie bezpłatnej umowy użyczenia celem realizacji niniejszego zamówienia.
13. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
14. Informacja o obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia
W przedmiotowym zamówieniu wykonywanie czynności w zakresie realizacji zamówienia polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia (dla obydwu zadań), w całym okresie obowiązywania umowy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Dodatkowo powinny posiadać aktualne przeszkolenie z zakresu BHP. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę obowiązku, określonego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie.
Określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) kierowanie pojazdami przewidzianymi do realizacji zamówienia,
Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Na potwierdzenie spełniania tego wymogu Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy oświadczenie – zgodnie z zapisami załącznika nr 5 do SIWZ.
Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający prowadzi postępowanie na dwóch stronach internetowych: https://kozieglowy.bip.net.pl/?c=230, oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/. W związku z tym, że z powodów techniczo-organizacyjnych Zamawiający nie miał możliwości zamieszczenia na stronie internetowej https://kozieglowy.bip.net.pl/?c=230 informacji o kwocie przeznaczonej na realizację zadania, a jest zobowiązany przepisami art.222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych do dokonania tej czynności w określonym czasie (4. Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.) – w tym wypadku pomiędzy godziną 10:00 a 11:00, brak zamieszczenia tej informacji stanowi o niezgodności z przepisami ustawy.
Ponadto, informujemy, że w postępowaniu złożono 3 (trzy ) oferty. Dwie z nich nie zostały złożone na adres e puap Zamawiającego: /zeaoskozieglowy/skrytka , lecz na adres e puap Gminy i Miasta Koziegłowy, co stanowi kolejną nieprawidłowość w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70422,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154849,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.