eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeleniewo › Termomodernizacja budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Jeleniewie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Jeleniewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeleniewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Jeleniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-404

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875638551

1.5.8.) Numer faksu: 875638563

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_jeleniewo@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniewo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/gmina.jeleniewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Jeleniewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbb6c99d-a693-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029239/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Jeleniewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091015/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PFE.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 822764,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Termomodernizacja budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Jeleniewie”, zlokalizowanej na ul. Sportowej 1A, w centrum Jeleniewa.
2. Inwestycja obejmuje:
1) Roboty budowlane:
- ocieplenie ścian zewnętrznych (w tym ściany fundamentowe i piwnic, ścian elewacyjnych), ścian wewnętrznych w poziomie poddasza, stropodachu;
- izolacje przeciwwilgociowe;
- wymiana częściowa stolarki okiennej i drzwiowej;
- obróbki blacharskie parapetów okiennych i okapów dachu, rynny i systemy spustowe; - wykonanie opasek i chodników z kostki betonowej, wykonanie schodów z kostki oraz przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych poprzez dostawę i montaż schodołazu.
2) Roboty sanitarne:
- instalacje wewnętrzne: wymiana części instalacji c.o. – wymiana grzejników, montaż zaworów termostatycznych, izolacja rurociągów, montaż nagrzewnicy w Sali widowiskowej;
- instalacje zewnętrzne: wykonanie przyłącza instalacji kanalizacji sanitarnej zewnętrznej wraz ze studzienkami; wykonanie odwodnienia budynku poprzez instalacje kanalizacji deszczowej zewnętrznej wraz ze studzienkami rewizyjnymi i zbiorczymi.
3) Roboty elektryczne:
- wymiana części instalacji elektrycznej w budynku oraz wymiana oświetlenia na ledowe;
- montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku;
- montaż instalacji domofonowej;
- montaż instalacji monitoringu wizyjnego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót stanowiącymi załączniki do niniejszego SWZ.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne. W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Ilekroć w niniejszej SWZ, dokumentacji technicznej przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim wskazaniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze parametry, standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne niż wskazane w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Wykonawca ma również w zakresie realizacji inwestycji dostarczyć i zamontować tablicę informacyjno-promocyjną przed rozpoczęciem robót i po ich zakończeniu zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego.
7. Inwestycja współfinansowana z programu Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych.
8. Roboty budowlane należy prowadzić w sposób umożliwiający funkcjonowanie obiektu (w tym Gminnej Biblioteki Publicznej, OSP, przedszkola). Roboty należy prowadzić w bezpośrednim uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu i Inspektorem Nadzoru.
9. Opis przedmiotu zamówienia zawarty w dokumentacji projektowej został sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

32552600-3 - Domofony

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1022000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1790476,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1022000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Zbigniew Dariusz Kopko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441457394

7.3.3) Ulica: Partyzantów 22

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1022000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.