eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › "Cyfryzacja Urzędu Miejskiego w Głownie oraz zapewnienie cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych jednostki, w tym dostawa urządzeń i specjalistycznego oprogramowania"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Cyfryzacja Urzędu Miejskiego w Głownie oraz zapewnienie cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych jednostki, w tym dostawa urządzeń i specjalistycznego oprogramowania”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Głowno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057684

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młynarska 15

1.5.2.) Miejscowość: Głowno

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajaniak@glowno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glowno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://glowno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Cyfryzacja Urzędu Miejskiego w Głownie oraz zapewnienie cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych jednostki, w tym dostawa urządzeń i specjalistycznego oprogramowania”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3aa240c-be74-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526773/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Cyfryzacja Urzędu Miejskiego w Głownie oraz zapewnienie cyberbezpieczeństwaa systemów informatycznych jednostki, w tym dostawa urządzeń i specjalistycznego oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projektu grantowy „Cyfrowa Gmina", finansowany z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – Oś priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU – działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128849

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1.: Dostawa i wdrożenie urządzeń do ochrony wydzielonych sieci komputerowych LAN Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. dostawę urządzeń z niezbędnymi licencjami tj.:
− sieciowego systemu bezpieczeństwa klasy UTM,
− dwóch przełączników sieciowych 48-portowych,
− dwóch Access Pointów;
2. wdrożenie urządzeń, o których mowa powyżej w sieci Zamawiającego w tym:
− instalację, uruchomienie i konfigurację urządzeń do pracy w środowisku produkcyjnym,
− zmodyfikowanie i opracowanie dokumentów oraz procedur wewnętrznych w zakresie ochrony wydzielonych sieci komputerowych LAN,
− przeszkolenie administratora sieci w zakresie administrowania dostarczonymi urządzeniami w obszarze co najmniej tych parametrów i funkcjonalności, które zostaną skonfigurowane w ramach prac wdrożeniowych zawartych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla ww. części opisany jest w Załączniku nr 11.1. do SWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

4.5.5.) Wartość części: 67593,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2.: Dostawa specjalistycznego oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz przeprowadzenie certyfikowanego szkolenia dla administratora z zakresu dostarczonych rozwiązań.
Oprogramowanie musi posiadać budowę modułową, składającą się z serwera zarządzającego, zdalnych konsoli oraz agentów. Komunikacja pomiędzy serwerem a agentami i konsolami nawiązywana musi być przy użyciu szyfrowanego protokołu TLS 1.2. Moduły muszą umożliwiać kompleksowy monitoring sieci, monitoring sprzętu komputerowego na stanowiskach użytkowników pod kątem zmian sprzętowych i programowych oraz pomocy w formie interaktywnego połączenia sieciowego z obsługiwanym użytkownikiem; w zakresie danych, które dotyczą działań pracownika na komputerze.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla ww. części opisany jest w Załączniku nr 11.2. do SWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 15477,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3.: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dostawę 2 sztuk nowych urządzeń wielofunkcyjnych – kolorowych;
- dostawę 8 sztuk nowych urządzeń wielofunkcyjnych – monochromatycznych.
Szczegółowo przedmiot zamówienia dla ww. części opisany jest w Załączniku nr 11.3. do SWZ pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 7”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.5.) Wartość części: 68292,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104796,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104796,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.