eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › " Przebudowa budynku gospodarczego na Samodzielną Kancelarię Leśnictwa Wągrowiec i składnicę akt "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Przebudowa budynku gospodarczego na Samodzielną Kancelarię Leśnictwa Wągrowiec i składnicę akt ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO DUROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Durowo 4

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 2685363

1.5.8.) Numer faksu: +48 67 2685360

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: durowo@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://durowo.pila.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Przebudowa budynku gospodarczego na Samodzielną Kancelarię Leśnictwa Wągrowiec i składnicę akt ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-286f0ce6-ba4c-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119674/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 684697,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa budynku gospodarczego na Samodzielną Kancelarię Leśnictwa Wągrowiec (SKL) i składnicę akt.
► Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót ziemnych, zabezpieczenie fundamentów, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, ułożenie nadproży, wykonanie wieńca oraz rozebranie istniejącego dachu i wykonanie nowej konstrukcji dachowej, wykonanie nowego pokrycia dachowego, pokrycie dachówką ceramiczną oraz montaż rynien i obróbek blacharskich, ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem, wykonanie tynków zewnętrznych , wykonanie podbitki.
Ponadto w budynku zostaną wykonanie roboty: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowych tynków , gładzi gipsowych, izolacji z paraizolacyjne i dźwiękowe, malowanie , wykonanie nowych posadzek, ułożenie płytek podłogowych.
W budynku zostaną wykonane także instalacje sanitarna, wewnętrzna kanalizacyjna, wentylacja, wewnętrzna wodociągowa oraz elektryczna.
W budynku zostanie zainstalowana pompa ciepła.
Lokalizacja inwestycji :
Działka ewidencyjna nr 9079/24, Obręb ewidencyjny 0001 Wągrowiec miasto, Jednostka ewidencyjna 3028011_1, Gmina Wągrowiec.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach nr 7-10 do SWZ, na które składają się:
- Przedmiar robót - Zał. nr 7.
- Dokumentacja projektowa – projekt budowalny - zał. nr 8.
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 9.
- Dokumenty formalne - zał. nr 10.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42511110-5 - Pompy grzewcze

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości: 842 178,43 zł brutto.
W niniejszym postępowaniu złożono dwie oferty, z których najtańszą była oferta złożona przez Wykonawcę:
► GRINGO Sp. z o.o., ul. Lipowa 29A, 62-100 Wągrowiec za cenę 1 102 991,70 zł (brutto).
Cena oferty w/w Wykonawcy przekracza kwotę jaką Zamawiającego zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia o 260 813,27 zł (brutto). Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do wysokości ceny jaką zaoferował w/w Wykonawca.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1102991,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1588809,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.