eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących w Gdańsku przy ul. Roberta de Plelo - zamówienie z wolnej ręki do CRZP/200/2019



Ogłoszenie z dnia 2022-05-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących w Gdańsku przy ul. Roberta de Plelo - zamówienie z wolnej ręki do CRZP/200/2019

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących w Gdańsku przy ul. Roberta de Plelo - zamówienie z wolnej ręki do CRZP/200/2019

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5361f7b0-bc8e-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010973/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 remonty - budynek Roberta de Plelo, Gdańsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124103/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 oraz 7 Roboty wskazane w zamówieniu nie stanowią możliwej do wyodrębnienia części i mają liczne powiązania tak techniczne jak i organizacyjne z robotami objętymi zamówieniem podstawowym (instalacja podposadzkowej kanalizacji technologicznej jest częścią całego systemu / roboty mają istotny wpływ na konstrukcję całego obiektu). Z uwagi na liczne styki pomiędzy poszczególnymi zakresami wprowadzenie innego Wykonawcy uniemożliwiłoby określenie ewentualnych odpowiedzialności gwarancyjnej za wykonanie budynku jako całości. Mając na uwadze powyższe zasadnym jest zlecenie wykonania robót dotychczasowemu Wykonawcy. Zamówienie uzupełniające będzie powtórzeniem tego samego rodzaju robót i jest zgodne przedmiotem zamówienia podstawowego. Dodatkowo roboty budowlane spełniają przesłanki wynikające z art. 214 ust. 1 pkt 1 oraz 7.
// Pełne uzasadnienie znajduje się na końcu ogłoszenia w informacjach dodatkowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/55/2022/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 505058,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa budynku laboratoryjno-biurowo-warsztatowo-magazynowego i obiektów towarzyszących w Gdańsku przy ul. Roberta de Plelo - zamówienie z wolnej ręki do CRZP/200/2019

Zadanie nr 1 : Wzmocnienie ław fundamentowych i stóp fundamentowych łącznika mikropalami
Zadanie nr 2 : Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej pod posadzkowej w pomieszczeniach Zakładu Ochrony Środowiska w obrębie parteru
Zadanie nr 3 : Wykonanie wewnętrznych klatek schodowych dla Etapu I i II
Zadanie nr 4 : Wykonanie kładki (stropu) na I piętrze – etap II

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662970 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662970 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662970 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budimex S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010732630

7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662970 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp
Art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp

Uzasadnienie prawne:
Art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust 1 pkt 1
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane
mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem
celowego zawężenia parametrów zamówienia.

Art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust 1 pkt 7
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług
lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie
zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem
oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
Uzasadnienie faktyczne:

Art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust 1 pkt 1
Roboty wskazane w zamówieniu nie stanowią możliwej do wyodrębnienia części i mają liczne powiązania tak techniczne jak
i organizacyjne z robotami objętymi zamówieniem podstawowym (instalacja podposadzkowej kanalizacji technologicznej jest
częścią całego systemu / roboty budowlane mają istotny wpływ na konstrukcję całego obiektu).
Ponadto, z uwagi na liczne styki pomiędzy poszczególnymi zakresami wprowadzenie innego Wykonawcy uniemożliwiłoby
określenie ewentualnych odpowiedzialności gwarancyjnej za wykonanie budynku jako całości.
Mając na uwadze powyższe zasadnym jest zlecenie wykonania robót dotychczasowemu Wykonawcy.

Art. 305 pkt 1 w zw z art. 214 ust 1 pkt 7
Zamówienie uzupełniające będzie powtórzeniem tego samego rodzaju robót budowlanych i jest zgodne przedmiotem
zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie wykonywane w ciągu 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego z dnia
15.06.2021 r. i zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ dla zamówienia podstawowego, a całkowita
wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.