eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Statystycznego w Szczecinie (siedziby oraz jego Oddziałów w Koszalinie i Stargardzie)



Ogłoszenie z dnia 2021-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Statystycznego w Szczecinie (siedziby oraz jego Oddziałów w Koszalinie i Stargardzie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Szczecinie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331694

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jana Matejki 22

1.4.2.) Miejscowość: Szczecin

1.4.3.) Kod pocztowy: 70-530

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.4.7.) Numer telefonu: 91 459 77 06

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatUSSZC@stat.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecin.stat.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160050

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00149677/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych, paczek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz zwrotów przesyłek pocztowych niedoręczonych. Świadczenie usług pocztowych dotyczy następujących lokalizacji:
1) Urząd Statystyczny w Szczecinie ul. Jana Matejki 22,
2) Urząd Statystyczny w Szczecinie Oddział w Koszalinie ul. Aleja Monte Cassino 4,
3) Urząd Statystyczny w Szczecinie Oddział w Stargardzie ul. Rynek Staromiejski 1.
Część przesyłek listowych Urzędu Statystycznego w Szczecinie będzie nadawana przez Zakład Wydawnictw Statystycznych w Warszawie Zakład Poligraficzny Nr 2 w Radomiu ul. Planty 39/45
26 – 600 Radom w Urzędzie Pocztowym Radom 1, ul. Władysława Beliny Prażmowskiego 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 (dla Szczecina, Koszalina, Radomia i Stargardu ).
1.3 Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
a) przesyłki listowe nierejestrowane – ekonomiczne, priorytetowe – format S, M, L,
b) przesyłki listowe rejestrowane, polecone ekonomiczne i priorytetowe – format S, M, L,
c) przesyłki listowe rejestrowane, polecone z Z.P.O. – format S, M, L,
d) paczki ekonomiczne do 1 kg, ponad 1 kg do 2 kg, ponad 2 kg do 5 kg, ponad 5 kg do 10 kg – gabaryt A,
e) zwroty listów poleconych i poleconych ZPO do 500 g – gabaryt S,
f) przesyłki listowe marketingowe do 50 g – gabaryt A.
Zamawiający będzie uiszczał opłatę za usługi pocztowe:
1) przy użyciu maszyn do frankowania lub
2) w formie opłaty z „dołu” w przypadku:
- przesyłek marketingowych,
- przesyłek nadawanych przez Zakład Wydawnictw Statystycznych w Warszawie Zakład Poligraficzny nr 2 w Radomiu,
- awarii maszyn do frankowania.
Opłaty pocztowe uiszczane będą następującymi maszynami do frankowania:
1) Francotyp - Postalia EFS 3000 w siedzibie Urzędu Statystycznego w Szczecinie - 1 sztuka,
2) Francotyp – Postalia T-1000/1 w siedzibie Urzędu Statystycznego w Szczecinie - 2 sztuki oraz w Urzędzie Statystycznym w Szczecinie Oddział w Koszalinie – 1 sztuka,
3) ASCOM HASLER model 120 w Urzędzie Statystycznym w Szczecinie Oddział w Stargardzie.
Zamawiający informuje, że maszyny do frankowania są własnością Zamawiającego. W przypadku gdy po wyborze najkorzystniejszej oferty zaistnieje konieczność wymiany matrycy, która posiada oznakowania nadawczej placówki pocztowej (będącej własnością Wykonawcy) koszty wykonania nowych matryc, do wszystkich frankownic ponosi Wykonawca.
Wymianę matryc Wykonawca zrealizuje przed dniem rozpoczęcia świadczenia usługi.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych, paczek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz zwrotów przesyłek pocztowych niedoręczonych. Świadczenie usług pocztowych dotyczy następujących lokalizacji:
1) Urząd Statystyczny w Szczecinie ul. Jana Matejki 22,
2) Urząd Statystyczny w Szczecinie Oddział w Koszalinie ul. Aleja Monte Cassino 4,
3) Urząd Statystyczny w Szczecinie Oddział w Stargardzie ul. Rynek Staromiejski 1.
Część przesyłek listowych Urzędu Statystycznego w Szczecinie będzie nadawana przez Zakład Wydawnictw Statystycznych w Warszawie Zakład Poligraficzny Nr 2 w Radomiu ul. Planty 39/45
26 – 600 Radom w Urzędzie Pocztowym Radom 1, ul. Władysława Beliny Prażmowskiego 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 (dla Szczecina, Koszalina, Radomia i Stargardu ).
1.3 Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się:
a) przesyłki listowe nierejestrowane – ekonomiczne, priorytetowe – format S, M, L,
b) przesyłki listowe rejestrowane, polecone ekonomiczne i priorytetowe – format S, M, L,
c) przesyłki listowe rejestrowane, polecone z Z.P.O. – format S, M, L,
d) paczki ekonomiczne do 1 kg, ponad 1 kg do 2 kg, ponad 2 kg do 5 kg, ponad 5 kg do 10 kg – gabaryt A,
e) zwroty listów poleconych i poleconych ZPO do 500 g – gabaryt S,
f) przesyłki listowe marketingowe do 50 g – gabaryt A.
g) przesyłki listowe polecone priorytetowe obrocie zagranicznym (strefa A) waga do 50g.
Zamawiający będzie uiszczał opłatę za usługi pocztowe:
1) przy użyciu maszyn do frankowania lub
2) w formie opłaty z „dołu” w przypadku:
- przesyłek marketingowych,
- przesyłek nadawanych przez Zakład Wydawnictw Statystycznych w Warszawie Zakład Poligraficzny nr 2 w Radomiu,
- awarii maszyn do frankowania.
Opłaty pocztowe uiszczane będą następującymi maszynami do frankowania:
1) Francotyp - Postalia EFS 3000 w siedzibie Urzędu Statystycznego w Szczecinie - 1 sztuka,
2) Francotyp – Postalia T-1000/1 w siedzibie Urzędu Statystycznego w Szczecinie - 2 sztuki oraz w Urzędzie Statystycznym w Szczecinie Oddział w Koszalinie – 1 sztuka,
3) ASCOM HASLER model 120 w Urzędzie Statystycznym w Szczecinie Oddział w Stargardzie.
Zamawiający informuje, że maszyny do frankowania są własnością Zamawiającego. Szczegółowe warunki użytkowania maszyn do frankowania oraz sposobu dokonywania rozliczania należności dla Wykonawcy zostaną określone w umowie o wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 9

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy z dania 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. ze zm.) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku:
1) zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT dla usług pocztowych – w tym przypadku Zamawiający będzie płacił ceny jednostkowe netto wynikające z oferty powiększone o należny podatek VAT,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3- 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w Ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę,
oraz w następujących sytuacjach:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,
2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,
3) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, reorganizacja, lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SWZ,
4) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

Po zmianie:
Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy z dania 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. ze zm.) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku:
1) zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku VAT dla usług pocztowych – w tym przypadku Zamawiający będzie płacił ceny jednostkowe netto wynikające z oferty powiększone o należny podatek VAT,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3- 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w Ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych,
5) zmiany cennika usług powszechnych, przez następne 12 miesięcy wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn ilości przesyłek poszczególnych rodzajów zrealizowanych w okresie miesięcznym i cen jednostkowych za poszczególne rodzaje tych przesyłek określonych w aktualnym cenniku Wykonawcy z uwzględnieniem rabatu, jaki Zamawiający otrzymał odpowiednio do rodzaju przesyłki określonej w cenniku poprzednio obowiązującym,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę,
oraz w następujących sytuacjach:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,
2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,
3) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, reorganizacja, lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SWZ,
4) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-08-27 11:00

Po zmianie:
2021-08-31 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-08-27 11:30

Po zmianie:
2021-08-31 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-09-25

Po zmianie:
2021-09-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.