Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00140934/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie dostarczenie oraz podanie wyżywienia dla uczestników Klubu dla osób niesamodzielnych oraz przygotowanie i dowóz wyżywienia dla uczestników Świetlicy Środowiskowej w Dłutowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004709735
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pabianicka 21
1.5.2.) Miejscowość: Dłutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 44 634 05 05
1.5.8.) Numer faksu: 44 634 05 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@dlutow.naszops.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlutow.naszops.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://dlutow.naszops.pl/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie dostarczenie oraz podanie wyżywienia dla uczestników Klubu dla osób niesamodzielnych oraz przygotowanie i dowóz wyżywienia dla uczestników Świetlicy Środowiskowej w Dłutowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85674138-c78f-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00094245/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 przygotowanie dostarczenie oraz podanie wyżywienia dla uczestników Klubu dla osób niesamodzielnych w Dłutowie oraz przygotowanie i dowóz wyżywienia dla uczestników Świetlicy Środowiskowej w Dłutowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Pracuś” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Wyłączenie społeczne, Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140934/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.2601.02.07.2022.IG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 60900 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przygotowanie, dostarczenie i podanie drugiego śniadania oraz dwudaniowego obiadu dla maksymalnie 15 uczestników klubu w okresie V 2022r. – IX.2022r. - łącznie 900 posiłków4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 18900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przygotowanie i dostarczenie posiłku w formie zimnego bufetu tj. kanapka, bułka słodka, napój, owoc, łącznie 4200 posiłków dla maksymalnie 15 uczestników świetlicy środowiskowejw okresie V 2022r. – VI 2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.5.5.) Wartość części: 42000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwaną dalej ustawą Pzp (Dz. U. z 2021r., poz.1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 11.05.2022r. do godz.: 09.00 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwaną dalej ustawą Pzp (Dz. U. z 2021r., poz.1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. do dnia 11.05.2022r. do godz.: 09.00 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa - przygotowanie oraz dostarczanie wyżywienia w ramach realizowanego projektu pt.: ,,Rozwój Klubów Seniora na terenie Gminy Osiek Jasielski"
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników ośrodków wsparcia dla seniorów w Ustrzykach Dolnych w okresie od lipca do grudnia 2024 r.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI CAŁODOBOWEGO KOMPLEKSOWEGO ŻYWIENIA PACJENTÓW W SP ZOZ w SIEMIATYCZACH"
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI ŻYWIENIA DZIECI PRZEDSZKOLNYCH I SZKOLNYCH W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NR 2 W MŁAWIE"
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku - III postępowanie
- Usługa przygotowania i dostawy dziennych zestawów posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Nr 89 w Lublinie w okresie od 1.09.2024 do 31.08.2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.