eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Kępnie w celu utworzenia miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - wyposażenie gastronomiczne



Ogłoszenie z dnia 2021-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Kępnie w celu utworzenia miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - wyposażenie gastronomiczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kępno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 625909400

1.5.8.) Numer faksu: 625909402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kepno@um.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kepno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Kępnie w celu utworzenia miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - wyposażenie gastronomiczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-812dc416-de42-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000395/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kępnie - żłobek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach 1. Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2021 2. projektu „Nowe miejsca opieki żłobkowej w Gminie Kępno” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105534/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 252075,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia gastronomicznego budynku żłobka, tj. wyposażenia zaplecza socjalnego, magazynu warzyw i owoców, magazynu produktów suchych oraz szaf chłodniczych, obieralni warzyw i dezynfekcji jaj, pomieszczenia gospodarczego, zmywalni naczyń stołowych, kuchni głównej, znajdującego się na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Kępnie, ul. Tysiąclecia 1, 63-600 Kępno (działka nr ewidencyjny 898/1 - obręb Miasto Kępno). Budynek jest w trakcie przebudowy z terminem zakończenia robót budowlanych określonym w umowie do dnia 30.07.2021r.
Plan budynku – załącznik nr 7

1.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został w określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującym przepisem, w tym dopuszczane do stosowania w placówkach typu przedszkole i żłobek. Przedmiot zamówienia musi być zamontowany i gotowy do użytku.
UWAGA!
a) podane w załączniku gabaryty (długość, wysokość, szerokość, pojemność) powinny mieścić się w opisanym zakresie z tolerancją 10%,
b) w przypadku urządzeń dla których moc podana jest w kW moc elektryczna proponowanych urządzeń nie może przekroczyć mocy projektowanej,
c) w przypadku urządzeń dla których moc podana jest w V, a nie została określona w przedziałach, Zamawiający dopuszcza zwiększenie maksymalnej mocy urządzeń o max. 10 %,

d) w przypadku urządzeń gazowych dla których moc urządzeń nie została określona w przedziałach może się różnić o ± 5 % od mocy projektowanej,
e) w przypadku wyposażenia (stoły, szafy, regały, baseny, zlewy itp.) zamawiający uzna wyposażenie za spełniające wymagania jeśli grubości elementów konstrukcyjnych blach / profili / blatów / półek będą nie mniejsze niż opisane.
Wszystkie elementy wyposażenia powinny mieć regulowaną wysokość. Należy zwrócić uwagę iż znaczną część wymiarów należy domierzyć na obiekcie po wykonaniu okładzin podłogowych i ściennych. Wszystkie elementy wyposażenia powinny mieć regulowaną wysokość. Należy zwrócić uwagę iż znaczną część wymiarów należy domierzyć na obiekcie po wykonaniu okładzin podłogowych i ściennych.
Wykonawca w formularzach cenowych jest obowiązany wskazać charakterystykę przedmiotu, producenta wyposażenia oraz typ lub model danego wyposażenia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt (dostawa, rozładunek zamówieniowych urządzeń i produktów) oraz montaż zamówionego wyposażenia do budynku żłobka w Kępnie i inne czynności wynikające ze specyfikacji w szczególności:
- Wykonanie projektu technologicznego kuchni z naniesionymi wytycznymi instalacyjnymi pod zaproponowane wyposażenie. Dokumentację należy przekazać w pliku (format dwg i pdf)
- Szkolenie techniczne z obsługi dostarczonego wyposażenia: 2 dni robocze po 4 godziny (w terminie uzgodnionym z Zamawiającym)
- Szkolenie kulinarne z obsługi pieca konwekcyjno - parowego połączone z próbnym gotowaniem: 1 dzień roboczy, 7 godzin (w terminie uzgodnionym z Zamawiającym)
-wykonanie wszelkich czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ,
Zadanie realizowane w ramach
1. Resortowy program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2021
2. projektu „Nowe miejsca opieki żłobkowej w Gminie Kępno” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
1.3. Jeżeli w dokumentacji występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w tej dokumentacji. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Inwestora.
Formularz kalkulacji ceny - stanowi załącznik Nr 1A do SIWZ.
1.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
1.5 Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
1.6 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311–315 ustawy Pzp.
1.7 Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 ustawy Pzp.
1.8 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
1.9 Zamawiający przewiduje nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych
1.10 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. ani dołączenia katalogów elektronicznych do ofert, w sytuacji określonej w art. 93 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

39315000-3 - Urządzenia restauracyjne

39711120-6 - Zamrażarki

39711130-9 - Chłodziarki

39721000-2 - Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym

42214100-0 - Piece kuchenne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) zamawiający odrzuca wszystkie oferty z powodów określonych w uzasadnieniu. W wyniku badania i oceny ofert Zamawiający uznał, że Wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu, na tej podstawie że są niezgodne z warunkami zamówienia. Z tego powodu należało postępowanie unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266592,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309873,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.