eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dominów › Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Głusk



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Głusk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dominów

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760

1.5.8.) Numer faksu: 81 75 18 650

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ddc78c99-aeb1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Głusk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddc78c99-aeb1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041935/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Głusk - dokumentacja projektowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100924

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część 1Rozbudowa wodociągu „Kalinówka” i „Wilczopole” - obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej opisanych poniżej odcinków sieci wodociągowych (spinek) w miejscowościach Kalinówka, Wilczopole Kolonia (załącznik graficzny nr 3) i Kliny (załącznik graficzny nr 4):
1) odcinek nr 1 w Kalinówce (załącznik graficzny nr 1) - projekt sieci PE 160 o długości ok. 300 m w ulicy Irysowej połączenie sieci wodociągowej PVC DN 225 na wysokości adresu Irysowa 10 z siecią PE 160 na wysokości Irysowej 3,
2) odcinek nr 2 w Kalinówce (załącznik graficzny nr 1) - projekt sieci PE 160 o długości ok. 600 m w ulicy Biała Droga połączenie sieci wodociągowej PE 160 n wysokości adresu Biała Droga 16 do ulicy Chmielnej;
3) odcinek nr 3 w Kalinówce (załącznik graficzny nr 1) – projekt sieci PE 160 o długości ok. 195 m w ulicy Chmielnej połączenie sieci wodociągowej PVC 160 na wysokości adresu Chmielna 113 z siecią PVC 160 w dz. 329/37 oraz włączenie projektowanej sieci opisanej jako Odcinek nr 2;
4) odcinek nr 4 w Kalinówce (załącznik graficzny nr 1) – projekt sieci PE 160 o długości ok. 150 w ulicy Chmielnej połączenie sieci wodociągowej PE 160 w dz. nr 456/5 z projektowaną siecią wodociągową PE 160 na dz. 396/12 oraz włączenie sieci PE 110 w ulicy Szmaragdowej;
5) odcinek nr 5 w Kalinówce (załącznik graficzny nr 2) – projekt sieci PE 110 o długości ok. 225 m w ulicy Kardamonowej połączenie sieci wodociągowej PE 110 na wysokości Kardamonowej 12 z siecią wodociągową PVC 90 w ulicy Brzozowej;
6) odcinek nr 6 w Wilczopolu Kolonii (załącznik graficzny nr 3) – projekt przebudowy odcinka sieci PVC 80 o długości ok. 30 m na sieć PE 160, zaprojektować wymianę włączenia przyłącza wodociągowego PE 32 za pomocą opaski z zasuwą oraz włączenia sieci wodociągowej istniejącej PVC 160 za pomocą trójnika z dwoma zasuwami na istniejących sieciach wodociągowych PVC 160 i PVC 80;
7) odcinek nr 7 w Klinach (załącznik graficzny nr 4) – projekt przebudowy odcinka sieci
PVC 100 o długości ok. 100 m na sieć PE 160, zakres wymiany przedstawiony na załączniku graficznym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 9 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia – Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Głusk

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 54750,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Część 2Rozbudowa wodociągu „Czerniejów” – obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej opisanych poniżej odcinków sieci wodociągowych (spinek)
w miejscowościach Ćmiłów, Prawiedniki Kolonia i Dominów :
1) odcinek nr 8 w Ćmiłowie (załącznik graficzny nr 5) – projekt sieci PE180 o długości
ok. 210 m , połączenie sieci PE 180 na dz. 164/7 z siecią wodociągową PE 180 na
dz. nr 251/4 ;
2) odcinek nr 9 w Ćmiłowie (załącznik graficzny nr 6)– projekt sieci PE180 o długości
ok. 155 m , połączenie sieci PE 180 na wysokości ulicy Magnoliowej z siecią
wodociągową PE180 w ulicy Wiązowej;
3) odcinek nr 10 w Ćmiłowie i Prawiednikach Kolonia (załącznik graficzny nr 7) – projekt
sieci PE 180 o długości ok. 1000 m, połączenie sieci PE 180 w ulicy Wiązowej
wzdłuż drogi powiatowej do połączenia z siecią wodociągową PVC 160;
4) odcinek nr 11 w Dominowie (załącznik graficzny nr 8) – projekt sieci PE 110 o długości ok. 190 m , połączenie sieci PE 110 w dz. 206/5 z siecią wodociągową PE 110 w dz. 211/2.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 9 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia – Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Głusk

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 54750,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3. Część 3Rozbudowa wodociągu „Prawiedniki” obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej odcinka sieci wodociągowej (spinki) w miejscowościach Prawiedniki i Prawiedniki Kolonia (odcinek nr 12 - załącznik graficzny nr 9) - projekt sieci PE 160 o długości ok. 2300 m , połączenie sieci PE 160 w ul. Pod Dębami Prawiedniki Kolonia z siecią wodociągową PVC 160 na dz. 566/1,dokumentacja ma obejmować połączenie projektowanej sieci wodociągowej z istniejącymi wodociągami zlokalizowanymi w drogach na północ od drogi powiatowej 2270L , zgodnie z zał. mapowym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 9 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia – Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Głusk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 54750,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4Budowa pompowni wody w Ćmiłowie- obejmuje wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych i technicznych odcinka sieci wodociągowej w postaci pompowni wodociągowej zabezpieczającej odpowiedni zasób wody dla miejscowości Prawiedniki, Prawiedniki Kolonia, Mętów ul. Lazurowa i ul. Leśny Zakątek. Ma ona również za zadanie pełnić rolę zastępczego źródła wody czerpanej z wodociągu „Czerniejów” w stosunku do ujęcia wody „Prawiedniki”. Podstawową funkcją pompowni jest podnoszenie ciśnienia wody. W ramach zadania projektowego należy przeanalizować pracę sieci wodociągowej po uruchomieniu pompowni, rozbudowie sieci obsługiwanej przez nową pompownię w miejscowości Prawiedniki i Prawiedniki Kolonia. W ramach analizy należy przewidzieć redukcję ciśnienia na sieci, jeżeli zajdzie taka konieczność.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 9 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia – Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Głusk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 24450,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.5. Część 5Przebudowaujęcia „Wilczopole” obejmuje wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych i technicznych elementów ujęcia wody „Wilczopole” na działkach nr 29/9, 29/8 i 29/3 w m. Wilczopole Kolonia. Ujęcie wody „Wilczopole” należy uzupełnić o 2 stopień pompowania wody oraz o zbiorniki retencyjne wody czystej tworzące odpowiedni zasób wody. Rolą zbiorników jest regulacja ciśnienia wody i nadanie stabilności pracy ujęcia i wodociągu.
W ramach części nr 5 jako oddzielne opracowanie, należy wykonać projekt techniczny instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50kW (moc w zależności od miejsca na posadowienie paneli fotowoltaicznych) – wymagane uzgodnienie ppoż. Projektowaną instalację należy przeanalizować pod względem zapotrzebowania obiektu na energię elektryczną.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 9 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia – Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Głusk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 54750,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowe MAKS-SANIT Renata Maksymiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 713-115-70-36

7.3.3) Ulica: Bronisława Ratajczaka 10

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126690,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowe MAKS-SANIT Renata Maksymiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131157036

7.3.3) Ulica: Bronisława Ratajczaka 10

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowe MAKS-SANIT Renata Maksymiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131157036

7.3.3) Ulica: Bronisława Ratajczaka 10

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.5) Kod pocztowy: 20-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający poinformował, że na sfinansowanie zamówienia publicznego w zakresie części 4 zamówienia – Budowa pompowni wody w Ćmiłowie zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 20 000,00 zł. Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty:
1) oferta Wykonawcy SAN-PROJ Usługi Projektowe Janusz Kalamarz, ul. Głęboka 5, 37-200 Przeworsk, cena oferty: 36 900,00 zł, ilość wykonanych w ramach umowy aktualizacji kosztorysów: 4.
2) oferta Wykonawcy BIPROJEKT Sp. z o.o. ul. Pabianicka 26A/5, 04-219 Warszawa, wyniosła 177 735,00 zł. w ramach ilości wykonanych w ramach umowy aktualizacji kosztorysów: 4.
W wyniku oceny ofert najkorzystniejszą ofertą pod względem kryteriów oceny ofert określonych przez Zamawiającego w SWZ okazała się oferta nr 1- SAN-PROJ Usługi Projektowe Janusz Kalamarz, Zamawiający dnia 2 marca 2023r, wezwał ww Wykonawcę do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny z uwagi na fakt, iż zaoferowana cena była niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Wykonawca złożył wyjaśnienia w zakresie wyliczenia ceny oferty, które to wyjaśnienia Zamawiający uznał za wyczerpujące.
W związku z przedłożonymi wyjaśnieniami dotyczącymi rażąco niskiej ceny, Zamawiający wezwał ww. Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych, wyznaczając termin na ich przedłożenie do dnia 16.03.2023 r.
W związku z tym, że Zamawiający do dnia 16.03.2023 r. nie otrzymał odpowiedzi w przedmiotowej sprawie, w dniu 17.03.2023 r. na podstawie art. 128 ust. 1 i ustawy Pzp wystosował ponowne wezwanie do przedłożenia podmiotowych środków dowodowych. Do dnia 23.03.2023 r. Zamawiający nie otrzymał od Wykonawcy przedmiotowych dokumentów.
W związku z powyższym oferta ww. Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c.
Kolejną w rankingu oceny ofert dla przedmiotowego zadania jest oferta firmy BIPROJEKT Sp. z o.o. z ceną ofertową: 177 735,00 zł.
Cena ww. oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie 4 części zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający poinformował, że na sfinansowanie zamówienia publicznego w zakresie części 5 zamówienia – Przebudowa ujęcia „Wilczopole” zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 45 000,00 zł. Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty:
1) oferta Wykonawcy SAN-PROJ Usługi Projektowe Janusz Kalamarz, ul. Głęboka 5, 37-200 Przeworsk, cena oferty: 78 000,00 zł, ilość wykonanych w ramach umowy aktualizacji kosztorysów: 4.
2) oferta Wykonawcy BIPROJEKT Sp. z o.o. ul. Pabianicka 26A/5, 04-219 Warszawa, wyniosła 175 275,00 zł. w ramach ilości wykonanych w ramach umowy aktualizacji kosztorysów: 4.
W wyniku oceny ofert najkorzystniejszą ofertą pod względem kryteriów oceny ofert określonych przez Zamawiającego w SWZ okazała się oferta nr 1- SAN-PROJ Usługi Projektowe Janusz Kalamarz, jednak cena najkorzystniejszej oferty tj. 78 000,00 zł brutto, przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie 5 części zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.