eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług konserwacyjno - serwisowych wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług konserwacyjno – serwisowych wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Poznaniu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276788

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jackowskiego 18

1.4.2.) Miejscowość: Poznań

1.4.3.) Kod pocztowy: 60-509

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.poznan.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159192

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00151177/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Świadczenie usług konserwacyjno – serwisowych wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych, w tym:
a) dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z instalacją oraz konfiguracją,
b) wsparcie serwisowe systemu Ysoft SafeQ,
c) usługi konserwacyjno-serwisowe, w tym dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz ich wymiana. Serwis będzie świadczony do momentu wykorzystania kwoty 369.000,00 zł brutto. Podane przez Zamawiającego, ilości stron A4 są wielkościami szacunkowymi, a obliczona na ich podstawie cena służyć będzie wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert.
2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca awarie urządzenia lub systemu SafeQ usuwał w terminie od 2 do 8 godzin.Faktyczny termin jej usunięcia, zależny będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę czasu usunięcia awarii urządzenia lub systemu SafeQ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach do SWZ.
Termin wykonania zamówienia:
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz instalacją oraz konfiguracją – do 21 dni od podpisania umowy.
- Wsparcie serwisowe systemu Ysoft SafeQ dla 20 urządzeń – od 01.01.2022 r. do 30.11.2024 r.
- Usługi konserwacyjno-serwisowe, dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz ich wymiana dla urządzeń – od 07.12.2021 r. do momentu wykorzystania kwoty, o której jest mowa w §3 ust. 3 projektowanych postanowień umowy, nie dłużej jednak niż do 30.11.2024 r

Po zmianie:
1. Świadczenie usług konserwacyjno – serwisowych wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych, w tym:
a) dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z instalacją oraz konfiguracją,
b) wsparcie serwisowe systemu Ysoft SafeQ,
c) usługi konserwacyjno-serwisowe, w tym dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz ich wymiana. Serwis będzie świadczony do momentu wykorzystania kwoty 369.000,00 zł brutto. Podane przez Zamawiającego, ilości stron A4 są wielkościami szacunkowymi, a obliczona na ich podstawie cena służyć będzie wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert.
2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca awarie urządzenia lub systemu SafeQ usuwał w terminie od 2 do 8 godzin.Faktyczny termin jej usunięcia, zależny będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę czasu usunięcia awarii urządzenia lub systemu SafeQ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach do SWZ.
Termin wykonania zamówienia:
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz instalacją oraz konfiguracją – do 60 dni od podpisania umowy.
- Wsparcie serwisowe systemu Ysoft SafeQ dla 20 urządzeń – od 01.01.2022 r. do 30.11.2024 r.
- Usługi konserwacyjno-serwisowe, dostarczanie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz ich wymiana dla urządzeń – od 07.12.2021 r. do momentu wykorzystania kwoty, o której jest mowa w §3 ust. 3 projektowanych postanowień umowy, nie dłużej jednak niż do 30.11.2024 r

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-08-26 11:00

Po zmianie:
2021-08-31 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-08-26 11:15

Po zmianie:
2021-08-31 11:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-09-24

Po zmianie:
2021-09-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.