Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00135200/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącej remizy OSP o pomieszczenia garażowe wraz ze zmianą
konstrukcji dachowej nad częścią istniejącą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabowiec
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grabowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Grabowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-425
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 651 24 74
1.5.8.) Numer faksu: 84 651 24 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@grabowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grabowiec.pl/gmina/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://grabowiec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa istniejącej remizy OSP o pomieszczenia garażowe wraz ze zmianąkonstrukcji dachowej nad częścią istniejącą
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f80b25dd-c548-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011031/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa istniejącej remizy OSP o pomieszczenia garażowe wraz ze zmiana konstrukcji dachowej nad częścią istniejącą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach inwestycji planuje się następujące prace: - roboty
remontowe w części istniejącej (r. rozbiórkowe, więźba dachowa) -
rozbudowa istniejącego budynku o garaż - wymiana stolarki drzwiowej
i okiennej - podłoża i posadzki - tynki, okładziny ścienne i roboty
malarskie - wyk. elewacji (docieplenie ścian zewnętrznych) - wyk.
cokołu - wyk. inst. wod - kan. (zbiornik na ścieki, kanalizacja sanitarna,
przyłącze kanalizacyjne, instalacja i przyłącze wodociągowe) - droga
manewrowa, parking, opaski (wykonanie drogi wjazdowej, opaski
odwadniającej i miejsc postojowych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosiła 838.774,69 zł brutto.W niniejszym postępowaniu zostało złożone trzy oferty. Spośród ofert najkorzystniejsza oferta z ceną 1 008 318,28 zł brutto przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz szacunkową wartość zamówienia.
Kwota ofert, złożonych w postępowaniu, nie podlegających odrzuceniu, przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1008318,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1061298,07 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.