eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › Przebudowa budynku przedszkola w Niedrzwicy Kościelnej



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku przedszkola w Niedrzwicy Kościelnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niedrzwica Duża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019543

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 30

1.5.2.) Miejscowość: Niedrzwica Duża

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-220

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niedrzwicaduza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e7863fb-a85b-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku przedszkola w Niedrzwicy Kościelnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e7863fb-a85b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045599/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa przedszkola w Niedrzwicy Kościelnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088519

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku przedszkola w Niedrzwicy Kościelnej”.
2. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa budynku przedszkola w Niedrzwicy Kościelnej. Lokalizacja inwestycji - Niedrzwica Kościelna, ul. Krakowska 72, 24-220 Niedrzwica Duża, dz. nr ew. 10205/68, 10205/67, 10205/66.
3. Przedmiot inwestycji obejmuje w szczególności:
1) ocieplenie przegród budowlanych zewnętrznych, w tym:
a) ocieplenie stropodachu,
b) ocieplenie ścian zewnętrznych ze skuciem odparzonego tynku, wymianą parapetów zewnętrznych, wymianą orynnowania i obróbek blacharskich oraz remontem instalacji odgromowej,
c) ocieplenie ścian fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej,
2) wymianę stolarki okiennej wraz z nawiewnikami i stolarki drzwiowej zewnętrznej,
3) dostosowanie budynku do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (m. in. pochylnia i sanitariat dla osób z niepełnosprawnością),
4) dostosowania budynku do wymagań ppoż.,
5) zmianę układu pomieszczeń części parteru,
6) przebudowę instalacji c.o. wraz ze źródłem ciepła,
7) przebudowę instalację ciepłej wody użytkowej wraz ze źródłem ciepła,
8) wymianę opraw oświetleniowych na oprawy ze źródłami światła typu LED,
9) budowę instalacji fotowoltaicznej,
10) przebudowę parkingu,
11) przebudowę infrastruktury zewnętrznej.
4. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
5. Z uwagi na dofinansowanie inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dzieli zamówienie na 3 etapy (etap I, etap II i etap III). Szczegółowy zakres każdego z etapów zostanie określony na etapie akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 1 z uwzględnieniem wartości każdego z etapów określonej w § 11 ust. 2 umowy.
6. Zamówienie przez okres od podpisania umowy do 30.06.2023 r. będzie realizowane na czynnym obiekcie – funkcjonującym w pełnym zakresie przedszkolu. Roboty budowlane w okresie do 30.06.2023 r. wymagają szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności zastosowania odpowiednich zabezpieczeń i osłon umożliwiających funkcjonowanie obiektu oraz utrzymywanie terenu robót w należytym porządku. Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować roboty, by nie zakłócić funkcjonowania obiektu oraz zapewnić bezpieczeństwo osób trzecich. Przez okres realizacji zamówienia na czynnym obiekcie należy zapewnić bezpieczne dojście do budynku (zastosować oddzielenie wejścia do przedszkola od terenu prowadzonych w danym okresie robót poprzez wykonanie pełnego ogrodzenia panelowego) dla pracowników, rodziców, opiekunów i dzieci oraz ciągłość dostawy mediów. Wszelkie niezbędne wyłączenia dopływu energii, jak również w zakresie wyłączenia urządzeń wod-kan, gazu należy na bieżąco uzgadniać z dyrektorem przedszkola. Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia, należy prowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorem przedszkola. Należy się liczyć z koniecznością wykonywania robót w godzinach popołudniowych i wieczornych oraz dniach wolnych od dni funkcjonowania przedszkola.
7. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
10. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę muszą odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
11. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45313100-5 - Instalowanie wind

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45321000-3 - Izolacja cieplna

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5249640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13285102,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5249640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH WAMACO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430318350

7.3.3) Ulica: ul. Karola Olszewskiego, 8

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-471

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne i część robót budowlanych.
Na etapie składania oferty podwykonawcy nie są znani.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5249640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.