eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług graficznych dla Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027 na rzecz Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług graficznych dla Programu Interreg NEXT Polska–Ukraina 2021-2027 na rzecz Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cpe.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług graficznych dla Programu Interreg NEXT Polska–Ukraina 2021-2027 na rzecz Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d15247c-b0fd-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Interreg NEXT Polska–Ukraina 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105524

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.263.3.2023.BS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 100233,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług graficznych dla Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027 na rzecz Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Polska-Białoruś-Ukraina 2014-2020.
Zadanie I. Opracowanie logotypu w wersjach do pobrania oraz księgi znaku dla logotypu Programu Interreg NEXT Polska–Ukraina 2021-2027.
Zamawiający dysponuje poglądową wersją podstawową logotypu na podstawie której należy opracować graficznie opisane poniżej warianty. Wygląd oraz kolorystyka logotypu są ściśle określone. Zamawiający przekaże księgę znaku Interreg oraz linki do Graficznego przewodnika po emblemacie europejskim na podstawie których opracowana zostanie księga znaku dla poniższego logotypu.
Do zadań Wykonawcy należy przygotowanie księgi znaku, która musi zawierać przynajmniej następujące elementy:
• wersja podstawowa i uzupełniająca znaku (logo);
• wersja polskojęzyczna oraz ukraińskojęzyczna logo;
• budowa i proporcje znaku;
• znak na siatce modułowej;
• podstawowe warianty kolorystyczne — PANTONE, CMYK, RGB;
• dodatkowe warianty kolorystyczne — monochromatyczne i achromatyczne;
• kolorystyka;
• minimalna wielkość znaku
• modyfikacje znaku (dopuszczalne i niedopuszczalne modyfikacje znaku, zestawienia kolorystyczne).
• tła znaku, budowa znaku na białym oraz czarnym tle
• typografia podstawowa i uzupełniająca
• zarys znaku, grawer, forma do tłoczenia
• zasady stosowania znaku z innymi elementami graficznymi — zasady
współistnienia logo
• zasady tworzenia logo projektów z wykorzystaniem logo Programu
• przykłady poprawnego i niepoprawnego użycia logo projektów.
Zadanie II. Opracowanie spójnej koncepcji graficznej Programu Interreg NEXT Polska–Ukraina 2021-2027 obejmującej:
1. Opracowanie koncepcji graficznej, której zadaniem jest stworzenie unikatowego wizerunku, nawiązującego do nazwy lub skrótu Programu oraz jego celów działania, być łatwy do rozpoznawania i zapamiętania oraz nadawać się do różnorodnego zastosowania w materiałach informacyjnych i promocyjnych, Opracowanie powinno zawierać slogan nawiązujący do specyfiki Programu, jego celów oraz misji. Koncepcja graficzna powinna wskazywać na transgraniczny charakter Programu, a także informację, iż jest on współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Wizerunek ten będzie wykorzystywany dowolnie przez Zamawiającego do promowania Programu. – ZAMÓWIENIE OPCJONALNE nr 1
2. Opracowanie koncepcji graficznej 20-lecia współpracy transgranicznej pomiędzy Polską a Ukrainą (dalej 20-lecia). Opracowanie logotypu 20-lecia,łatwego do rozpoznawania i zapamiętania, nadającego się do różnorodnego zastosowania w materiałach informacyjnych i promocyjnych, Docelowo kompletny projekt logo musi obejmować warianty/wersje:
• przestrzeń barwna: CMYK i RGB
• wersje: kolor, monochromatyczna, achromatyczna
• formaty wektorowe - cdr, ai, eps, PDF
• formaty rastrowe - psd, png, jpg
• zarys znaku, grawer, forma do tłoczenia oraz tabelę z opisem kolorów
Opracowanie powinno zawierać również slogan nawiązujący do specyfiki współpracy. Koncepcja graficzna powinna wskazywać na transgraniczny charakter współpracy, a także zawierać informację, iż jest ona współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Wizerunek ten będzie wykorzystywany dowolnie przez Zamawiającego do promowania Programu podczas wydarzeń z okazji 20-lecia. Opracowanie przykładowych banerów poziomych i pionowych, roll-upów, ścianki, flyerów, zaproszeń na obchody 20-lecia, plakatów informujących o wydarzeniach, banneru na www i fb, reklamy prasowej, przygotowanie aktualizacji treści krótkiej broszury informacyjnej, której plik PDF Zamawiający dostarczy wraz z informacją, które dane powinny zostać zmienione. Wykonawca dostarczy gotowy plik produkcyjny (format A4, maks. 8 stron bez okładek) oraz przekaże graficzne pliki otwarte, edytowalne, aby Zamawiający mógł samodzielnie zmieniać ich treść.
3. Opracowanie projektów materiałów informacyjnych i promocyjnych.
Tam gdzie będzie to miało zastosowanie w typografii i liternictwie należy podać preferowane fonty z wyszczególnieniem przeznaczenia stosowania takiego jak: fonty dla nazwy projektu, fonty do zastosowania dla dokumentów o dużych i małych formatach (np. ulotki, plakaty), publikacji internetowych, prezentacji PowerPoint (zaproponowane fonty powinny być ogólnodostępne i spójne koncepcyjnie do różnych rodzajów zastosowania, używane do przygotowywania dokumentów dostępnych).Projekty muszą być dostarczone w formie umożliwiającej swobodną edycję poszczególnych szablonów zgodnie z ich przeznaczeniem w ogólnie dostępnych programach (bez wymagania skorzystania z programów graficznych) oraz pliki graficzne umożliwiające swobodną edycję elementów graficznych w programie z pakietu Adobe.

Opracowanie zawierać będzie następujące elementy prezentacji znaku na poszczególnych rodzajach materiałów informacyjnych i promocyjnych przeznaczonych do:
a) promocji Programu:
• papier firmowy A4;
• wizytówka;
• koperta firmowa (DL, C4);
• szablon prezentacji power point (szablon strony tytułowej i końcowej oraz kolejnych stron prezentacji np. z rozmieszczeniem wykresu, strona ze zdjęciem, wypunktowaniem);
• teczki kartonowe A4 (na podpisywane umowy, materiały szkoleniowe itp.);
• torba reklamowa z materiału oraz papierowa;
• informacja prasowa pozioma i pionowa (internet/prasówka);
• szablon korespondencji e-mail;
• clipboard + notes do clipboardu;
• e-publikacja (format A4, B5)
Projekt okładki oraz środka publikacji (np. rozmieszczenie tekstu, miejsce na zdjęcia, wypunktowanie, początek rozdziałów, śródtytuły);
• notes format A4 oraz B5;
• długopis i ołówek;
• roll-up tekstylny 90 x 225 cm oraz 120 x 225 cm
• ścianka tekstylna 300 x 225 cm
• winder 75 x 280 cm
• balony promocyjne wysokość 4 i 6 m
• balony reklamowe średnica 12”
• papierek do cukierka typu krówka
• namiot reklamowy – 3 pełne ściany + dach
b) promocji projektów:
• tablica informacyjna/pamiątkowa
• naklejka (prostokątna, kwadratowa, okrągła
• tabliczka grawerowana
• broszura A4
• ulotka
• plakat A2
• roll-up
Przygotowane w taki sposób, aby osoby korzystające mogły uzupełnić projekt o niezbędne elementy np. nazwę projektu, tytuł projektu, logo w prosty sposób, bez konieczności używania programów graficznych.
Zadanie III. Opracowanie mapy obszaru wsparcia Programu – ZAMÓWIENIE OPCJONALNE nr 2
Opracowanie 2 wersji mapy konturowej pokazującej obszar wsparcia Programu. Obszar ten obejmuje:
• W Polsce regiony NUTS3 znajdujące się w 4 województwach:
PL811 Bialski
PL812 Chełmsko-zamojski
PL814 Lubelski
PL815 Puławski
PL821 Krośnieński
PL822 Przemyski
PL823 Rzeszowski
PL824 Tarnobrzeski
PL841 Białostocki
PL842 Łomżyński
PL843 Suwalski
PL924 Ostrołęcki
PL925 Siedlecki
• W Ukrainie obwody:
wołyński,
lwowski,
zakarpacki,
rówieński,
tarnopolski
iwanofrankiwski
Mapa 1. Musi pokazywać cały obszar z pokazaną granicą między państwami, w Polsce między regionami NUTS 3 oraz województwami, w Ukrainie między obwodami. Nazwy regionów i obwodów mają być wpisane na mapce.
Mapa 2. Musi pokazywać cały obszar z pokazaną granicą między państwami, w Polsce między województwami, w Ukrainie między obwodami. Nazwy województw i obwodów mają być wpisane na mapce.
Zadanie IV. Opracowanie ikon oraz kolorystyki dla priorytetów Programu– ZAMÓWIENIE OPCJONALNE nr 3
Projekty w ramach Programu będą realizowane w ramach następujących priorytetów:
• Środowisko
• Zdrowie
• Turystyka
• Współpraca
• Granice
Każda ikona ma być w innym kolorze, który będzie kojarzył się z tematyką priorytetu. Ikony mają mieć stworzoną mini księgę znaku opisującą poszczególne ikony, ikony w połączeniu z nazwą priorytetu, zastosowane kolory PANTONE, CMYK, RGB. Wspólnie mają stanowić spójną graficznie całość.
Zadanie V. pakiet na usługi graficzne- szczegółowo doprecyzowane w OPZ (załącznik nr 3 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79822500-7 - Usługi projektów graficznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103197,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artmask group Mateusz Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773113253

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 5/10c

7.3.4) Miejscowość: Luboń

7.3.5) Kod pocztowy: 62-030

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.