eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Utrzymanie zieleni niskiej występującej w pasie drogowym dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni niskiej występującej w pasie drogowym dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891050841

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdkium.walbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,82285,4df37a862fe7fe5f4d172d90c89ead13.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zieleni niskiej występującej w pasie drogowym dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-948cb383-bc7f-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023611/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Utrzymanie zieleni niskiej występującej w pasie drogowym dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124112/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DU.260.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
- koszenie traw w pasach drogowych dróg publicznych i wewnętrznych wraz z grabieniem i wywo-zem pokosu - na powierzchni łącznej ok. 15 ha (średnio trzy części koszenia na powierzchni po ok. 5 ha do 6 ha każda część na podstawie protokołów typowania prac sporządzonych przez Zamawiające-go),
- grabienie – oczyszczanie z liści oraz z innych nieczystości drobnych wraz z wywozem liści i drob-nych nieczystości na powierzchni ok. 2.800 m2.
Wymagania funkcjonalne realizacji usługi:
I. TRAWY
1. Kolejność każdego koszenia i lokalizacje pasów zieleni wyznaczonych do skoszenia wpisywane będą przez Zamawiającego do protokołów typowania prac. Lokalizacje Zamawiający każdorazo-wo określi nazwą ulicy i ewentualnie z opisem, z krótką charakterystyką zakresu prac tej lokaliza-cji (np. ul. Nałkowskiej – pas przy ogrodach od ul. Kusocińskiego, pobocza przy posesji sklepu do ogrodzenia, skarpa przy miejscach postojowych na wys. nr 1-2).
2. Koszenie traw: w pasach drogowych na powierzchni łącznej ok. 15 ha średnio (trzy części kosze-nia na powierzchni po ok. 5 ha do 6 ha każda część na podstawie protokołów typowania prac sporządzonych przez Zamawiającego), wraz z grabieniem i wywozem pokosu oraz natychmia-stowe uporządkowanie terenów sąsiadujących z powierzchnią koszoną, w szczególności zamiata-nie ściętej trawy rozproszonej na chodnikach i jezdniach.
Średnia szerokość koszenia traw z poboczy będzie wynosiła ok. 1 m.
3. W uzgodnieniu z Zamawiającym szerokość koszonego pasa pobocza będzie mogła być zwięk-szana lub zmniejszana, w przypadku, gdy wynikać to będzie z warunków w terenie lub z potrzeb Zamawiającego.
4. W celu uzyskania optymalnej widoczności zakres koszenia na łukach wewnętrznych, na skrzy-żowaniach i koszenie z przeciwskarpami będzie na bieżąco omawiane z Wykonawcą. W tym za-kresie Wykonawca zobowiązany jest do takiego wykonania prac, aby zapewnione zostały zasady bezpieczeństwa wynikające w szczególności z ustawy o drogach publicznych i ustawy – Prawo o ruchu drogowym.
5. W zakresie koszenia pasa zieleni danej lokalizacji należy bezzwłocznie uzupełnić koszenie pod-kaszarkami wokół drzew, znaków, słupów oświetleniowych i innych urządzeń zlokalizowanych w pasach zieleni, co zasadniczo wpływa na wygląd drogi.
Koszenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym ma odbywać się w taki sposób, aby nie została uszkodzona inna roślinność występująca w miejscu koszenia (np. drzewa, krzewy), a także aby nie zostały uszkodzone urządzenia (elementy) małej architektury (np. niedopuszczenie do zary-sowań, cięć na powłoce farb lamp, ławek, słupków koszy i znaków drogowych).
6. Pasy zieleni należy przygotować do koszenia poprzez wybranie, ewentualnie wygrabienie
z traw kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń, rozgarnięcie kretowisk, wywóz zebranych zanieczyszczeń na składowisko.
7. Koszenie należy zorganizować w taki sposób, aby nie uszkadzać kołami nawierzchni zielonej, nie pozostawiać kolein.
8. Wykonawca powinien zakończyć w ciągu jednego dnia koszenie danej lokalizacji, chyba, że wa-runki pogodowe to uniemożliwią, lub Zamawiający, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, wyra-zi zgodę na prowadzenie prac przez okres dłuższy niż jeden dzień.
9. Wywóz zgrabionego i zamiecionego pokosu oraz innych zanieczyszczeń powstałych po pracy sprzętu i ludzi należy wykonywać niezwłocznie po zakończeniu koszenia z danej lokalizacji, nie później jednak niż w ciągu 1 dnia od skoszenia.
10. Z uwzględnieniem postanowień § 5 umowy, terminy koszeń i ich zakres oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia pozostałych prac Zamawiający uzgadnia z Wykonawcą w protokołach typowania prac, wystawianych każdorazowo przez inspektora nadzorującego ze strony Zamawiającego.
11. Zabezpieczanie przed uszkodzeniem pojazdów w obrębie wykonywanej usługi spoczywa na Wy-konawcy.
12. Przypadki braku dostępu do powierzchni objętej koszeniem poprzez zastawienie, np. pojazdem, Wykonawca zgłasza Zamawiającemu i Straży Miejskiej Wałbrzycha w celu uzyskania pomocy w rozwiązaniu problemu.
13. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 8 cm. W wyjątkowych przypadkach, zwłaszcza na drogach wewnętrznych o małym ruchu z utrzymywaniem terenów interwencyjnie (bez stałej obsługi w sezonach koszenia), Zamawiający może dopuścić cięcie polegające na pozo-stawieniu 10 cm – 15 cm wysokości roślin po skoszeniu (Wykonawca przed przystąpieniem do prac musi uzyskać zgodę Zamawiającego).


II. GRABIENIE LIŚCI
Prace grabienia liści wraz z ich wywozem, polegają na ich wygrabieniu wraz z innymi drobnych nie-czystościami i omieceniu z powierzchni utwardzonych, nie później jednak niż w ciągu 1 dnia od ter-minu zgrabienia i zamiecenia danego wyznaczonego protokołem typowania prac obszarze.
Lokalizacje obszarów wyznaczonych do grabienia - usuwania liści i innych drobnych nieczystości wpisywane będą przez Zamawiającego do Protokołów typowania prac. Lokalizacje Zamawiający każ-dorazowo określi nazwą ulicy i ewentualnie opisze krótką charakterystyką zakresu prac.

2. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy, osób
wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
- nadzór nad pracami objętymi umową,
- czynności koszenia traw i zbierania odpadów
w liczbie osób i zgodnie z warunkami określonymi w § 12 projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Cembrzyński, Andrzej Rogalski prowadzący działalność w formie spółki cywilnej pod nazwą s.c. „CEROMA” R. Cembrzyński, A. Rogalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8860006130

7.3.3) Ulica: ul. Św. Józefa

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-305

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.