eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tykocin › Dostawy oleju napędowego na potrzeby Gminy Tykocin.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy oleju napędowego na potrzeby Gminy Tykocin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tykocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659177

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 8

1.5.2.) Miejscowość: Tykocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-080

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umtykocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umtykocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46aff02c-b359-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy oleju napędowego na potrzeby Gminy Tykocin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46aff02c-b359-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041081/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Gminy Tykocin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00107330

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RNZ.271.2.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: Sukcesywne dostawy oleju napędowego na potrzeby Gminy Tykocin. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliwa (oleju napędowego) w ilości szacunkowej 110.000 litrów na potrzeby Gminy Tykocin. Dostawa realizowana będzie poprzez zaopatrzenie w paliwo 3 zbiorników zlokalizowanych w m. Tykocin (teren PSZOK). Gm. Tykocin dysponuje zbiornikami 2500L dwupłaszczowymi CLASSIC w okresie 24 miesięcy.
1. Jakość oferowanych paliw powinna odpowiadać warunkom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dn. 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz. 1680). Polskiej normie PN-EN 590:2013 – 12 lub równoważnej. Dostarczany Olej Napędowy przez Wykonawcę powinien spełniać normę B0 dotyczącej zawartości biokomponentów FAME (0% zawartości)
2. Pojazd, którym będą realizowane dostawy musi być wyposażony w miernik oleju napędowego, z aktualnie potwierdzoną legalizacją, wyposażony w drukarkę umożliwiającą wydrukowanie dokumentu określającego ilość dostarczonego paliwa.
3. Zamawiający będzie dokonywał zamówień telefonicznie oraz drogą elektroniczną każdorazowo określając wielkość dostawy, a wykonawca będzie zobligowany do uprzedniego telefonicznego powiadomienia Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy danej partii paliwa.
4. Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8:00 – 14:00 (każdorazowo w obecności pracownika Zamawiającego) w ciągu 2 dni od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego dostarczy aktualne świadectwo jakości określonej partii oleju napędowego. Koszt i ryzyko związane z dostawami ponosi wykonawca.
5. Wykonawca zagwarantuje dostawę oleju napędowego odpowiedniego do okresu jego stosowania: tzn. ON letni, ON zimowy, ON arktyczny. Wymagana temperatura oleju +15 stopni C.
6. Dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż 24 godziny od momentu załadunku cysterny na magazynie.
7. Odbiór dostarczonej partii oleju napędowego do zbiornika paliwa, zostanie każdorazowo potwierdzonym dokumentem WZ podpisanym przez osobę uprawnioną przez Zamawiającego.

8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać olej napędowy do obiektów wyszczególnionych w załączniku Nr 1 do umowy.
9. Prognozowana łączna ilość oleju napędowego w okresie trwania umowy wynosi 110.000 litrów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
10. Zamawiający przewiduje rozładunek oleju napędowego z autocysterny do zbiorników przy zastosowaniu pompy przy autocysternie.
11. Autocysterna dostarczająca olej napędowego ma być wyposażona w atestowany licznik prawidłowo wskazujący dostarczoną, zatankowaną ilość oleju.
12. Zamówienie będzie określało ilość zamawianego oleju napędowego i miejsce dostawy. Minimalna ilość jednorazowej dostawy: 1.500 litrów.
13. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia telefonicznie, faksem lub mailem upoważnionego pracownika Zamawiającego o terminie dostawy oleju napędowego.
14. Rozliczenie ilościowe dostarczonego oleju napędowego będzie następować na podstawie dokumentu odbioru paliwa sporządzonego w oparciu o wskazania legalizowanych liczników przepływowych, w które muszą być wyposażone specjalistyczne samochody dostawcze Wykonawcy. Dokument musi zostać podpisany przez pracownika upoważnionego przez Zamawiającego do odbioru oleju napędowego.
15. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdej faktury: kopii świadectwa jakości dostarczonego oleju napędowego, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, wydruku ze strony internetowej producenta informujący o cenie oleju napędowego na dany dzień sprzedaży.
16. Na podstawie art. 433 pkt. 4 ustawy pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość jednostronnego zmniejszenia ilości zamawianego paliwa, ale minimalna wielkość zamówienia wyniesie 70% zamówienia określonego w pkt. 9.
17. Zamawiający przewiduje dostarczanie w całym okresie zamówienia oleju standardowego, z zastrzeżeniem jednak, iż w okresie zimowym (15 listopad – 28/29 luty) zastrzega sobie możliwość zamówienia oleju napędowego o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych (tzw. arktyczny), którego dostępność w wyżej wskazanym okresie zimowym wykonawca powinien zagwarantować. Zastrzeżenie powyższe nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku zamówienia oleju arktycznego, zapis powyższy służyć ma wyłącznie zabezpieczeniu wyjazdu pojazdów do zimowego utrzymania dróg lub odbierania odpadów w przypadku wystąpienia ekstremalnie niskich temperatur. Zasadą pozostaje, że w okresie zamówienia będzie dostarczany olej napędowy standardowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 764445,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 769857,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 764445,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrodom Paliwa Sp. zo.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223011428

7.3.3) Ulica: Sidorska

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 764445,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-05 do 2025-04-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.