eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabłudów › Remont świetlicy wiejskiej w Ostrówkach i Ciełuszkach w gminie Zabłudów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont świetlicy wiejskiej w Ostrówkach i Ciełuszkach w gminie Zabłudów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 74 88 100 w 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-021f6f3c-a85e-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont świetlicy wiejskiej w Ostrówkach i Ciełuszkach w gminie Zabłudów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-021f6f3c-a85e-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059093/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Ciełuszkach wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej w części budynku.

1.1.4 Kontynuacja przebudowy świetlicy wiejskiej w Ostrówkach

1.1.10 Wykonanie instalacji elektrycznej w części budynku świetlicy wiejskiej w Ciełuszkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rozwój Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092512

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 400076,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadania 1 : Przebudowa świetlicy wiejskiej w Ostrówkach obejmuje:
a) w zakresie prac budowlanych
- wzmocnienie ścian konstrukcyjnych
- remont posadzek
- remont ścian i sufitów
- przemurowanie pieców fizycznych
- montaż wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej
- termomodernizacja
- montaż i pokrycie daszku nad wejściem
b) w zakresie robót instalacji elektrycznej
- wewnętrzna linia zasilająca
- rozdzielnica elektryczna
- instalacja oświetleniowa
- instalacja gniazd wtykowych 230V oraz obwody 400V
- zasilanie urządzeń technologicznych
- połączenia główne i wyrównawcze
- demontaże
c) w zakresie robót instalacji odgromowej
- montaż instalacji odgromowej
- badania i pomiary instalacji odgromowej
d) w zakresie robót sanitarnych
- instalacja wodno-kanalizacyjna wewnętrzna i zewnętrzna
- instalacja grzewcza – grzejniki elektryczne (podstawowym źródłem zaopatrzenia w
ciepło jest prąd
e) w zakresie budowy przyłącza wodociągowego
- wykonanie wykopów
- montaż rurociągów, obejm, zasuw
- montaż konsoli wodomierzowej, wodomierzy
- próba szczelności i dezynfekcji rurociągów sieci wodociągowej
 wykonanie inwentaryzacji przyłącza

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262522-6 - Roboty murarskie

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45410000-4 - Tynkowanie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.5.5.) Wartość części: 324226,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont świetlicy wiejskiej w Ciełuszkach.
Część 1 : Remont pokrycia dachu świetlicy wiejskiej w Ciełuszkach obejmuje: wymianę istniejącego pokrycia dachowego na nowe z blachy trapezowej, demontaż istniejących i wykonanie nowych obróbek blacharskich, montaż rynien dachowych i rur spustowych oraz nowe wykonanie instalacji odgromowej.
Roboty rozbiórkowe i prace przygotowawcze– zgodnie z załączoną dokumentacją – obejmują:
a) demontaż pokrycia dachu z blachy stalowej nie nadającej się do ponownego użycia,
b) demontaż obróbek blacharskich na kominach, lukarnach i szczytach,
c) demontaż podkonstrukcji dachu oraz lukarn,
d) rozbiórka kominów dymowych, ewentualne oczyszczenie i udrożnienie pozostałych fragmentów kominów,
e) demontaż instalacji odgromowej,
f) utylizacja materiałów uzyskanych w trakcie robót rozbiórkowych.
Prace do wykonania – zgodnie z załączoną dokumentacją – obejmują:
a) wymiana uszkodzonych fragmentów konstrukcji dachu w ilości 25%,
b) wykonanie izolacji z foli dachowej, paroprzepuszczalnej na istniejącej konstrukcji dachu,
c) łacenie dachu (kontrłaty i łaty) drewnem impregnowanym ciśnieniowo,
d) montaż pokrycia dachu blachą trapezową T18, gr.0,50mm, powlekaną w kolorze brązowym (RAL 8017) za pomocą łączników samowiercących.
e) montaż obróbek blacharskich; pasy nadrynnowe, wiatrownice szczytowe, kalenice, daszki szczytowe, lukarny, kominy.
f) montaż rynien dachowych, stalowych, okrągłych oraz rur spustowych okrągłych, wraz z akcesoriami (rynhaki gięte, denka, kolanka), elementy odwodnienia stalowe w kolorze brązowym (RAL 8017), zakończone kolankami na wysokości 30 cm ponad terenem gruntu,
g) murowanie od poziomu stropu nad parterem kominów dymowych z cegieł pełnych na zaprawie cementowej, ponad dachem z cegieł klinkierowych w kolorze brązowym na zaprawie dedykowanej dla klinkieru, kominy tynkowane zaprawą cementową w przestrzeni strychowej,
h) wykonanie instalacji odgromowej budynku z uziemieniem zgodnie z PN IEC 62305-1-3 ”Ochrona odgromowa”, po wykonaniu instalacji należy wykonać metrykę z pomiarami uziemienia.
Część 2: Remont instalacji elektrycznej w części budynku świetlicy wiejskiej w Ciełuszkach obejmuje: wykonanie instalacji elektrycznych, gniazd wtykowych i oświetlenia ogólnego w pomieszczeniach o nr. 4,5 i 6 oraz rozbudowa istniejącej rozdzielnicy głównej budynku o niezbędne aparaty zabezpieczające projektowane obwody.
Prace do wykonania – zgodnie z załączoną dokumentacją – obejmują:
a) wykonanie okablowania instalacji gniazd wtykowych i oświetlenia,
b) montaż osprzętu elektroinstalacyjnego: łączników i gniazd wtykowych,
c) montaż opraw oświetleniowych,
d) rozbudowa rozdzielnicy elektrycznej,
e) wykonanie badań i pomiarów odbiorczych,
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262522-6 - Roboty murarskie

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.5.5.) Wartość części: 75849,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396036,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 403000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396036,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Białostockie Przedsiebiorstwo Robót Budowlanych Inwestycje Krzysztof Białomyzy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422694677

7.3.3) Ulica: Towarowa

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-007

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396036,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97785,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Abrabud Firma Handlowo - Usługowa Kamil Abramowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661813213

7.3.3) Ulica: Pierwszej Dywizji

7.3.4) Miejscowość: Zabłudów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-060

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.