eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Kobylnica poprzez termomodernizację czterech budynków Szkoły Podstawowej w Kobylnicy.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Kobylnica poprzez termomodernizację czterech budynków Szkoły Podstawowej w Kobylnicy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 841 59 12

1.5.8.) Numer faksu: 59 841 59 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Kobylnica poprzez termomodernizację czterech budynków Szkoły Podstawowej w Kobylnicy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00eed636-965d-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019295/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Kobylnica poprzez termomodernizację czterech budynków Szkoły Podstawowej w Kobylnicy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069050/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.DOR.271.6.2022.OZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9198267,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla potrzeb realizacji inwestycji dot. termomodernizacji czterech budynków Szkoły Podstawowej w Kobylnicy
przy ulicy Głównej 63A (dz. nr 705/2, 705/1 obr. Kobylnica, gm. Kobylnica)
wraz z wykonaniem charakterystyki energetycznej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji odbiorowej w ramach dofinansowanego projektu dofinansowanego ze środków „Mechanizm Finansowy EOG oraz Norweski Mechanizm Finansowy na lata 2014-2021”. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) w zakresie robót budowlanych:
a) Termomodernizację budynku A wraz z pracami towarzyszącymi:
- ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic,
- ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w gruncie,
- wymianę stolarki okiennej,
- wymianę stolarki drzwiowej,
- modernizację instalacji wentylacji sal lekcyjnych,
- modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej,
- modernizację systemu ogrzewania budynku,
- wymiana istniejącego pokrycia dachowego,
- malowanie elewacji,
- wymianę orynnowania, rur spustowymi z wyczystkami ( w obrysie fundamentów),
- wymianę, remont instalacji elektrycznej oraz oświetlenia na oświetlenie LED,
- remont pomieszczeń.
b) Termomodernizację budynku b wraz z pracami towarzyszącymi:
- ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic,
- ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w gruncie,
- wymianę stolarki okiennej,
- wymianę stolarki drzwiowej,
- modernizację instalacji wentylacji sal lekcyjnych,
- modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej,
- modernizację systemu ogrzewania budynku,
- malowanie elewacji,
- wymianę rur spustowych oraz wyczystkami ( w obrysie fundamentów),
- wymianę, remont instalacji elektrycznej oraz oświetlenia na oświetlenie LED,
c) Termomodernizację budynku C wraz z pracami towarzyszącymi:
- ocieplenie ścian zewnętrznych tynkowanych,
- wymianę stolarki okiennej,
- wymianę stolarki drzwiowej,
- modernizację instalacji wentylacji sal lekcyjnych,
- modernizację instalacji wentylacji Sali sportowej,
- modernizację instalacji ciepłej wody użytkowej,
- modernizację systemu ogrzewania budynku,
- Ocieplenie dachu sali sportowej
- malowanie elewacji,
- wymianę orynnowania, rur spustowymi z wyczystkami (w obrysie fundamentów),
- wymianę, remont instalacji elektrycznej oraz oświetlenia na oświetlenie LED,
- remont pomieszczeń.
d) Termomodernizację budynku D wraz z pracami towarzyszącymi:
- ocieplenie ścian zewnętrznych tynkowanych,
- wymiana stolarki okiennej
- wymiana stolarki drzwiowej
- modernizacja instalacji wentylacji sal lekcyjnych,
- modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej
- modernizacja systemu ogrzewania budynku,
- malowanie elewacji,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu – instalacja zaprojektowana w miejsce istniejących paneli solarnych
- wymianę, remont instalacji elektrycznej oraz oświetlenia na oświetlenie LED.
e) Modernizacja kotłowni:
- przebudowa wew. Instalacji gazowej,
- przebudowa wew. Instalacji ciepłowniczej,
- budowa instalacji dolnego źródła ciepła.
2) wykonanie charakterystyki energetycznej,
3) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
4) wykonanie dokumentacji odbiorowej zawierającej potwierdzenie zgodności wykonania prac z wytycznymi z audytu tj. ograniczenie lub unikniecie emisji CO2, produkcja energii ze źródeł odnawialnych, oszczędność energii pierwotnej.
2. Przedmiot zamówienia jest finansowany z budżetu Gminy Kobylnica oraz dofinansowany w ramach funduszy„Mechanizm Finansowy EOG oraz Norweski Mechanizm Finansowy na lata 2014-2021”. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia w budżecie Gminy Kobylnica na lata 2022 i 2023.
3. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonej w niniejszej umowie, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom i rozliczeniu otrzymanego dofinansowania w ramach projektu ze środków „Mechanizm Finansowy EOG oraz Norweski Mechanizm Finansowy na lata 2014-2021”.
4. Wykonawca przed złożeniem zamówienia na materiały budowlane zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym wniosek materiałowy zawierający m. in. typ, rodzaj i kolorystykę materiałów budowlanych w szczególności materiałów elewacyjnych, kostki betonowej, materiałów wykończeniowych wewnętrznych,
w tym farby, płytki, posadzki itd.
Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia/umowy określone są w Rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13031470,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13031470,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13031470,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych Leś Paweł Leś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957 000 61 39

7.3.3) Ulica: Żydowo 88A

7.3.4) Miejscowość: Żydowo 88A

7.3.5) Kod pocztowy: 76-012

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13031470,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.