eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krokowa › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Remont nawierzchni gruntowych pomorskiej trasy rowerowej o znaczeniu międzynarodowym R10



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Remont nawierzchni gruntowych pomorskiej trasy rowerowej o znaczeniu międzynarodowym R10

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krokowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żarnowiecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Krokowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-110

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 6754100

1.5.8.) Numer faksu: 58 6754101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@krokowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krokowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Remont nawierzchni gruntowych pomorskiej trasy rowerowej o znaczeniu międzynarodowym R10

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c294b6b0-d2a7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019544/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pomorskie Trasy Rowerowe – naprawa nawierzchni gruntowych - inspektor

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Pomorskie Trasy Rowerowe o znaczeniu międzynarodowym R10 i Wiślana Trasa Rowerowa R9 – Partnerstwo Gminy Puck”, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
Uzasadnienie faktyczne:
Zamówienie podstawowe, polegające na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego, zostało udzielone w dniu 16.12.2020 r. firmie RG Nadzory Usługi Budowlane Ryszard Gad, ul. Dreszera 12A/16, 81-261 Gdynia. Zamawiający udziela zamówienia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, tj. RG Nadzory Usługi Budowlane Ryszard Gad. Udzielane zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług, w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją kolejnego etapu remontu ścieżki rowerowej, w zakresie remontu nawierzchni gruntowych, określonym w dokumentacji projektowej tej części zadania, co było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (nr 615541-N-2020 z dnia 25.11.2020 r.) oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8320,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją części robót budowlanych, określonych w dokumentacji projektowej przekazanej w ramach procedury udzielania zamówienia podstawowego, tj.:
1) Remont nawierzchni gruntowych na odcinkach o łącznej długości ok. 18 km, od miejscowości Sławoszyno (Gmina Krokowa) do granicy z Gminą Choczewo.
Zakres robót obejmuje wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką niezwiązaną C 50/30 z zagęszczeniem mechanicznym oraz mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni.
2) Remont oznakowania pionowego, urządzenie miejsc postojowych oraz dostawę i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej. Zakres obejmuje w szczególności:
a) roboty pomiarowe, demontaż słupów i tablic istniejącego oznakowania, montaż nowego oznakowania,
b) urządzenie dwóch miejsc postojowych: ławostoły, stojaki na rowery, kosze, tablice,
c) dostawę i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7380 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7380 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RG Nadzory Usługi Budowlane Ryszard Gad

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580355640

7.3.3) Ulica: Dreszera 12A/16

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-261

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7380 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.