eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Modernizacja ulic Śląskiej, Starej i Niecałej w Dęblinie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ulic Śląskiej, Starej i Niecałej w Dęblinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO DĘBLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019419

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 8830001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.deblin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ulic Śląskiej, Starej i Niecałej w Dęblinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-613a4013-c547-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027893/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja ulic: Śląskiej, Starej, Niecałej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137106/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RMI.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja ulic Śląskiej, Starej i Niecałej w Dęblinie”. W zakres robót wchodzi:
1) Przebudowa ul. Starej, w tym w szczególności:
a) Budowa ulicy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm i pow. ok.
3 160 m2.
b) Budowa chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm
i pow. ok. 800 m2.
c) Budowa zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm i pow. ok. 940 m2.
d) Umocnienie pobocza płytami ażurowymi o pow. ok. 600 m2.
e) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
f) Regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych
i gazowych, studzienek kanalizacji sanitarnych, regulację studni telekomunikacyjnych oraz studni i wpustów deszczowych.
g) Budowa oświetlenia ulicznego, w tym w szczególności:
- przebudowa szafki oświetleniowej,
- budowa linii kablowej oświetleniowej typu YAKY 4 x 25mm2, o długości kabla ok. 685 m,
- montaż 21 słupów oświetlenia drogowego o wysokości 8 m,
- montaż wysięgników i opraw oświetleniowych.
h) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. dla zamawiającego.
2) Rozbudowa ul. Śląskiej wraz z drogą boczną wewnętrzną, w tym
w szczególności:
a) Wycinka drzew i krzewów.
b) Budowa ulicy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm i pow. ok. 1 245 m2, oraz z kostki brukowej betonowej bezfazowej o gr. 8 cm i pow. ok. 330 m2.
c) Budowa chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm
i pow. ok. 810 m2.
d) Budowa ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej o gr. 6 cm i pow. ok. 405 m2.
e) Budowa zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm i pow. ok. 350 m2.
f) Budowa zatoki postojowej – 1 szt.
g) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
h) Budowa hydrantów nadziemnych – 1 szt.
i) Przebudowa hydrantów nadziemnych – 2 szt.
j) Wykonanie elementów odwodnienia:
- budowa ciągu drenarskiego wraz z instalacją doprowadzającą,
- budowa zbiorników rozsączających (retencyjno-rozsączających) wraz
z instalacją doprowadzającą.
k) Budowa kanału technologicznego o dł. ok. 350 m.
l) Budowa drogi wewnętrznej, w tym w szczególności:
- budowa drogi o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm
i pow. ok. 315 m2,
- budowa placu nawrotowego o nawierzchni z betonowych płyt ażurowych o pow. 135 m2,
- budowa chodników o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm
i pow. ok. 162 m2,
- budowa zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm
i pow. ok. 52 m2.
m) Regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych
i gazowych, studzienek kanalizacji sanitarnych, regulację studni telekomunikacyjnych oraz studni i wpustów deszczowych.
n) Budowa oświetlenia ulicznego, w tym w szczególności:
- budowa szafki oświetlenia ulicznego,
- budowa linii kablowej oświetleniowej typu YAKY 4 x 25mm2, o długości ok. 425 m,
- montaż 14 słupów oświetlenia drogowego o wysokości 8 m,
- montaż wysięgników i opraw oświetleniowych,
- montaż 2 słupów z czujnikami ruchu i oprawami doświetlającymi dla doświetlenia przejść dla pieszych.
o) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. dla zamawiającego.
3) Remont ul. Niecałej, w tym w szczególności:
a) Wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów, ciągu pieszo-jezdnego i pieszego
z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm i łącznej pow. ok. 900 m2.
b) Wykonanie elementów odwodnienia.
c) Regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych
i gazowych, studzienek kanalizacji sanitarnych, regulację studni telekomunikacyjnych oraz studni i wpustów deszczowych.
d) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. dla zamawiającego.
4) Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prób, badań i rozruchu.
5) Zagospodarowanie i zasilenie terenu budowy.
Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa – załącznik nr 7 do SWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 8 do SWZ. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy do obliczenia ceny oferty – załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 12.05.2022 r. do godz. 10:00 została złożona jedna oferta na kwotę 4 589 246,78 zł brutto. Cena oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 4 500 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny złożonej w postępowaniu oferty.
W związku z powyższym wystąpiły ustawowe przesłanki do unieważnienia postępowania. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4589246,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4589246,78 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.