eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stężyca › Remont drogi gminnej nr 102953L ul. Zielona i drogi gminnej nr 102946L ul. Senatorska w miejscowości Stężyca

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 102953L ul. Zielona i drogi gminnej nr 102946L ul. Senatorska w miejscowości Stężyca

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stężyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Senatorski 1

1.5.2.) Miejscowość: Stężyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-540

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818663038

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stezyca.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-stezyca.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugstezyca.bip.lubelskie.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 102953L ul. Zielona i drogi gminnej nr 102946L ul. Senatorska w miejscowości Stężyca

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9e94fe7-b4e1-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014915/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont drogi gminnej Nr 102946L ul. Senatorska w miejscowości Stężyca

1.1.2 Remont drogi gminnej Nr 102953L ul. Zielona w miejscowości Stężyca

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110945/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPIOS.0271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1350944,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza zamówienia: Remont drogi gminnej Nr 102953L – ul. Zielona w miejscowości Stężyca: Zakres robót obejmuje:
-Roboty rozbiórkowe (rozebranie krawężników)
-ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu C-112/15
-oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej
-mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni
-mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową (warstwa wiążąca) – AC 11WKR 1-2 wg normy PN-EN-13108-1 gr. 4 cm gr.4 cm tj. 100kg/m²
-wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S KR-1-2 wg normy PN-EN-13108-1 gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, tj. 100kg/m²
-ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 – 84m²
-wykonanie wjazdów kostki brukowej gr. 8 cm – 88m²
-regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 40 (30+10) -regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 30 szt.
-ustawienie znaków pionowych
b) Część druga zamówienia: Remont drogi gminnej nr 102946L ul. Senatorska. Zakres robót obejmuje:
-roboty rozbiórkowe (rozebranie krawężników, chodników z płyt betonowych i obrzeży)
-ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu C-122/15
-mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni
-mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mienralno-asfaltową AC 11WKR 1-2 wg. normy PN-EN13108-1 gr. 4 cm tj. 100 kg/m²
-wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S KR-1-2 wg normy PN-EN-13108-1 gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm tj. 100 kg/m²
-wykonanie koryta pod chodnik głębokość 20 cm na całej szerokości
-profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
-wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu
-wykonanie podbudowy
-ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8, łuk przy chodniku, jak i przy drzewach rosnących w chodniku -wykonanie chodnika z kostki betonowej, gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej -regulacja włazów kanalizacyjnych w jezdni – 25 szt.
-regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych – 41+10 szt.
-regulacja studzienek telefonicznych – 6 szt. -wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych -ustawienie znaków pionowych – 11 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45232424-0 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 501734,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi gminnej nr 102946L ul. Senatorska. Zakres robót obejmuje:
-roboty rozbiórkowe (rozebranie krawężników, chodników z płyt betonowych i obrzeży)
-ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu C-122/15
-mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni
-mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mienralno-asfaltową AC 11WKR 1-2 wg. normy PN-EN-13108-1 gr. 4 cm tj. 100 kg/m²
-wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S KR-1-2 wg normy PN-EN-13108-1 gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm tj. 100 kg/m²
-wykonanie koryta pod chodnik głębokość 20 cm na całej szerokości
-profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
-wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu
-wykonanie podbudowy
-ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8, łuk przy chodniku, jak i przy drzewach rosnących w chodniku
-wykonanie chodnika z kostki betonowej, gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej
-regulacja włazów kanalizacyjnych w jezdni – 25 szt.
-regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych – 41+10 szt.
-regulacja studzienek telefonicznych – 6 szt.
-wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych
-ustawienie znaków pionowych – 11 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45232424-0 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1159926,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 501734,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532267,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 501734,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FEDRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8260003703

7.3.3) Ulica: Kolejowa 1

7.3.4) Miejscowość: Osieck

7.3.5) Kod pocztowy: 08-445

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 501734,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1159926,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1254177,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1159926,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.3) Ulica: Al. Spółdzielczości Pracy 75

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-147

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1159926,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.