Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00107453/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
- 2022/BZP 00107917/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00124376/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont – modernizacja Oddziału Okulistyki wraz z dostawą wyposażenia meblowego oraz dostawą sprzętu specjalistycznego i aparatury medycznej
w Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdyńska 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Wołomin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpitalwolomin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwolomin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalwolomin.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
szpital
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont – modernizacja Oddziału Okulistyki wraz z dostawą wyposażenia meblowego oraz dostawą sprzętu specjalistycznego i aparatury medycznejw Szpitalu Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3298054d-a9ae-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023842/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont-modernizacja oddziału okulistyki wraz z wyposażeniem meblowym oraz zakupem sprzętu specjalistycznego i aparatury medycznej do Oddziału Okulistyki (..)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107453/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAM/5/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9091172,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zamówienia stanowi Dokumentacja Techniczna - załącznik nr 2A; specyfikacja sprzętu medycznego załącznik nr 2B , specyfikacja zabudowy meblowej załącznik nr 2C
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215142-4 - Roboty budowlane w zakresie oddziałów intensywnej opieki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39100000-3 - Meble
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4166100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9091172,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9091172,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDMIX L. KRAWYCZK, E. SZKLARCZYK SP.J. PROFESJONALNE BUDOWNICTWO MEDYCZNE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 125-12-27-517,
7.3.3) Ulica: UL. PIASKOWA 6
7.3.4) Miejscowość: RADZYMIN
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10579565,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 05 03 kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania) z Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie sp. z o.o. w ilości 4800 Mg
- DOSTAWA OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH ORAZ ZBIORNIKÓW WRAZ Z UŻYCZENIEM SPRZĘTU DO TERAPII PODCIŚNIENIOWEJ DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY W WOŁOMINIE
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia w budynku szkoły podstawowej w Jabłoni Kościelnej
- "Montaż instalacji OZE i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Radomskiego".
- "Budowa obiektów turystycznych i sportowych na terenie gminy Zakliczyn"
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Al. Zamkowa i ul. Pilska w Wieleniu (II etap) (III przetarg)
- Wyposażenie i montaż pracowni językowych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.