Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00081903/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00177182/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-25
- 2022/BZP 00197733/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zawarcie umowy ramowej na dostawę artykułów żywnościowych dla Polskiej Stacji Polarnej Hornsund na Spitsbergenie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT GEOFIZYKI POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325908
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Janusza 64
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-452
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@igf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igf.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.igf.edu.pl/zp-04-22.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowo-badawcza w zakresie nauk geofizycznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umowy ramowej na dostawę artykułów żywnościowych dla Polskiej Stacji Polarnej Hornsund na Spitsbergenie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97dc0b77-9b97-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081903/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/22
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 500000
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę artykułów żywnościowych dla Polskiej Stacji Polarnej Hornsund na Spitsbergenie.
1. Miejsce dostawy: Burta statku wskazanego przez Zamawiającego w porcie wskazanym przez Zamawiającego na terenie RP (zgodnie z Formułą INCOTERMS 2015 FOB (Free on Board)).
2. Przedmiot zamówienia musi być odprawiony przez Wykonawcę poza obszar celny Unii Europejskiej (docelowe miejsce dostawy: Polska Stacja Polarna Hornsund na Spitsbergenie, Svalbard, Norwegia).
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki oraz być zapakowany
i przygotowany do transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także zgodnie z „Instrukcją dotyczącą jakości, przygotowania i pakowania artykułów żywnościowych” zawartą w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się do zapewnienia dostaw artykułów świeżych, o maksymalnym dla danego produktu terminie przydatności do spożycia i najwyższej jakości, spełniających wymagania szczegółowe dotyczące jakości i terminu przydatności do spożycia określone w projektowanych postanowieniach umowy ramowej (załącznik nr 2 do SWZ).
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać artykuły żywnościowe odpowiednio przystosowanymi środkami transportu zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
6. W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca musi zapewnić środki przeładunkowe oraz personel niezbędny do przeładunku towaru na burtę statku.
7. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu szczegółową specyfikację zawierającą ilość oraz nazwę asortymentu.
8. Asortyment będący przedmiotem umowy ramowej oraz szacunkowe ilości zawarte są w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu umowy ramowej stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
03300000-2 - Produkty hodowli, łowiectwa i rybołówstwa
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273076,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416046,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273076,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLSKIE LINIE OCEANICZNE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860104339
7.3.3) Ulica: ul. Al. Marszałka Piłsudskiego nr 1
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-406
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 3
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie na II półrocze 2024 roku.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki MOPS w Lipnie w drugiej połowie 2024 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.