eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru z systemem zamknięć ogniowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 3



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru z systemem zamknięć ogniowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KZB LEGIONOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146799748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 766 47 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kzb-legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzb-legionowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

HTTPS://PLATFORMAZAKUPOWA.PL/PN/KZB-LEGIONOWO

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru z systemem zamknięć ogniowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ed8de3a-b4af-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015103/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru, z systemem zamknięć ogniowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109450/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOP-ZP-4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234991,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru, z systemem zamknięć ogniowych wraz z wykonywaniem wymaganych przeglądów (usługi serwisu) w okresie gwarancji w budynku Szkoły Podstawowej nr 8 w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 3.
2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o projekt budowlany (załącznik nr 11 do SWZ – w części dotyczącej przedmiotu zamówienia), specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 do SWZ – w części dotyczącej przedmiotu zamówienia ), przedmiar robót (załącznik nr 13 do SWZ).
3. Wszystkie roboty wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zasadami sztuki budowlanej, stosować materiały i wyroby budowlane zgodne z obowiązującymi normami i posiadające ważne atesty i aprobaty dopuszczające do stosowania przez Instytut Techniki Budowlanej.
4. Materiały stosowane przez WYKONAWCĘ podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j.) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie użyte do budowy materiały muszą być w gatunku I lub klasie I.
5. Wszelkie materiały z rozbiórki i odpady powstałe w procesie realizacji przedmiotu umowy pozostają w dyspozycji WYKONAWCY.
6. W związku z tym, że prace budowlane będą prowadzone w obiekcie, w którym prowadzone są zajęcia dydaktyczne, harmonogram robót należy ustalić w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania placówki w uzgodnieniu z Działem Technicznym KZB Legionowo Sp. z o.o. oraz Dyrektorem Szkoły. Prace uciążliwe dla uczniów i personelu należy prowadzić w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych.
7. Zmiany zakresu robót wymagają pisemnej zgody stron pod rygorem nieważności
8. Przed dokonaniem odbioru końcowego, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej opracowanej przez osoby posiadające uprawnienia oraz podpisanej przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych. Dokumentacja powykonawcza musi obrazować przebieg robót, zawierać opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich wykonanych czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć w dokumentacji powykonawczej powinny być naniesione wszelkie zmiany w stosunku do projektu wykonawczego.
UWAGA:
1) Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem jej wymogów w zakresie jakości. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie wykonawcy.
2) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej (na własny koszt) na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287725,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 409572,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287725,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEKK Fire Solutions Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231283458

7.3.3) Ulica: Dawidowska 23

7.3.4) Miejscowość: Zamienie

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287725,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.