Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00120902/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00128654/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00131403/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dydaktycznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzałkowie w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słupecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 20
1.5.2.) Miejscowość: Słupca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat-slupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat-slupca.pl/slupcap/bip/zamowienia-publiczne/postepowania-rowne-i-przekraczajace-130-000-zlotych/2022.html?pid=88541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dydaktycznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzałkowie w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ac6dae1-b728-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023330/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia dydaktycznego CKZiU w Strzałkowie w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim" WRPO 9.3.2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120902/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 44823,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dostawa przyczepy rolniczej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych
4.5.5.) Wartość części: 33333,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dostawa pieca konwekcyjno-parowego. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39711360-0 - Piekarniki
4.5.5.) Wartość części: 11490,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36777,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49999,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38745,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agromarket Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820024055
7.3.3) Ulica: Jaryszki 4
7.3.4) Miejscowość: Gądki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-023
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGROMARKET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AGROMARKET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38745,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania w zakresie części II
W dniu 27.04.2022 r. o godz. 09:00 upłynął termin składania ofert. Do czasu upływu tego terminu wpłynęły trzy oferty dotyczące części II zamówienia tj. Dostawa pieca konwekcyjno-parowego. Oferta najkorzystniejsza została złożona przez Wykonawcę Supply24 Sp. z o.o.
pl. Solny 14a/3, 50-062 Wrocław. Rzeczony Wykonawca określił cenę swojej oferty
na poziomie 18 997,35 zł, natomiast Zamawiający przeznaczył środki na sfinansowanie części II zamówienia w wysokości 14 132,70 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie ma możliwości zwiększenia środków, które przeznaczył na sfinansowanie części II zamówienia. W tej sytuacji zasadnym było unieważnić postępowanie w tej części na podstawie art. 255 pkt. 3) „u.Pzp”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14696,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18997,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.