eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie Delegatura w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 52 w Nowym Sączu



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie Delegatura w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 52 w Nowym Sączu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 39 21 338

1.5.8.) Numer faksu: 12 39 21 956

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.malopolska.uw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie Delegatura w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 52 w Nowym Sączu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6690c969-743b-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072515/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w budynku Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie Delegatura w Nowym Sączu przy ul. Jagiellońskiej 52 w Nowym Sączu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dotyczy programów/projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Azylu, Migracji i Integracji (FAMI), projekt nr 15/10-2019/OG-FAMI pt.: „I3 - INFRASTRUKTURA, INNOWACJE, INFORMACJA. Projekt Wojewody Małopolskiego dedykowany obywatelom państw trzecich”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025219/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WL-IV.272.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1091618,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Roboty rozbiórkowe w zakresie istniejących elementów stałych wyposażenia pomieszczeń, istniejących warstw podłogowych i wykończenia podłóg, istniejących ścian działowych na konstrukcji drewnianej/stalowej, demontaże elementów zbędnego wyposażenia i wystroju, demontaże istniejących instalacji sanitarnych, elektrycznych, częściowo teletechnicznych,
2) Prace wykończeniowe i renowacyjne budowlane, montażowe oraz wyposażenie w zakresie wystroju wnętrz w pełny system mebli biurowych, mebli do sali konferencyjnej i pokoju socjalnego wraz z wyposażeniem AGD i innych dodatków zgodnie z zestawieniami ujętymi w dokumentacji, w rolety wewnętrzne, oznaczenie pomieszczeń, stanowisk wraz z umieszczeniem na wyposażeniu naklejek o współfinansowaniu realizacji zadania inwestycyjnego,
3) Prace instalacyjne sanitarne - wymiana instalacji c.o., modernizacja instalacji wentylacji grawitacyjnej, wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń, wymiana instalacji wod-kan. w pomieszczeniu socjalnym,
4) Prace instalacyjne elektryczne – oświetlenia, gniazd, instalacje okablowania strukturalnego, wbudowanie podtynkowe istniejącego okablowania strukturalnego, rozbudowa instalacji SKD, CCTV, instalacje pętli indukcyjnych i SSP w archiwum.
5) Prace kompleksowe wykonywane będą w starej części budynku na I piętrze na powierzchni użytkowej około 150 m2 i obejmują pomieszczenia o numerach 116, 117, 133, 134, 135, 136, korytarz oraz pojedyncze elementy robót w pomieszczeniach o numerach 111A, 113, 115, 7, 011 również znajdujące się w starej części budynku.
6) Po zrealizowaniu inwestycji Wykonawca ma obowiązek wymienić na istniejących trzech tablicach pamiątkowych naklejone liczby odnoszące się do wartości i wkładów finansowych zrealizowanych prac budowlanych i wyposażenia. Szczegóły dotyczące zmienianych treści zostaną uzgodnione z Zamawiającym w trakcie realizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

39134000-0 - Meble komputerowe

39151000-5 - Meble różne

39151300-8 - Meble modułowe

39153000-9 - Meble konferencyjne

39157000-7 - Części mebli

39516000-2 - Wyroby meblarskie

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421145-2 - Instalowanie rolet

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1555197,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1870666,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1555197,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KRUCZEK Wojciech Kruczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon: 491863284

7.3.3) Ulica: ul. Kołłątaja 18/13

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca - KONSBUD 2 Sp. z o.o. S.k. - będzie uczestniczyć jako podwykonawca przy realizacji całości zamówienia.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1555197,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.