Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00093967/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe w projekcie:
„Zwiększenie dostępu do usług zdrowotnych na terenie Powiatu Przemyskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przemyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dominikański 3
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166785054
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.przemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przemysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi szkoleniowe w projekcie:„Zwiększenie dostępu do usług zdrowotnych na terenie Powiatu Przemyskiego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ec8c4d0-ac3e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048807/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 „Zwiększenie dostępu do usług zdrowotnych na terenie Powiatu Przemyskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na ...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII, Działanie 8.3. pn. Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych VIII Integracja społeczna w ramach naboru nr: RPPK.08.03.00-IP.01-18-060/21, na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr RPPK.08.03.00-18-0013/21-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi szkoleniowe w projekcie:
„Zwiększenie dostępu do usług zdrowotnych na terenie Powiatu Przemyskiego”
1. Uwagi ogólne do zadań
a) Miejsce realizacji zamówienia: miasto Przemyśl i teren powiatu przemyskiego
b) Sale szkoleniowe na potrzeby zajęć zapewnia Wykonawca
c) Pojęcie godzina dydaktyczna oznacza jednostkę czasu równą 45 minut;
d) Pojęcie godzina zegarowa oznacza jednostkę czasu równą 60 minut;
e) Wykonawca oznakuje pomieszczenia, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi dostępnymi na stronie internetowej: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-unduszach/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-1/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-wersja-aktualna-od-1-stycznia-2018-roku/
f) Wszystkie materiały szkoleniowe i cała dokumentacja rozliczeniowa każdego z zadań zostanie oznakowana przez Wykonawcę zgodnie z aktualnymi zasadami promocji i oznakowania projektów dla umów podpisanych od 1 stycznia 2018 dostępnymi na stronie internetowej: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-1/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-wersja-aktualna-od-1-stycznia-2018-roku/
pozostały zakres OPZ wskazany jest w zał. nr 1a do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brzmienie przepisu jednoznacznie wskazuje na to, iż w razie zaistnienia opisanej w nim okoliczności unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia nie jest jedynie uprawnieniem zamawiającego, ale jego obowiązkiem. Przepis art. 255 pkt 6 Pzp wskazuje przesłankę unieważnienia postępowania z powodu obarczenia go niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zasadniczą rolę odgrywa nieusuwalny charakter wady. Takie więc uchybienie proceduralne, które nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie nieprawidłowej czynności. Zamawiający w dniu 22.02.2023 r. dokonał otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu w po wyborze najkorzystniejszego wykonawcy Zamawiający powziął informację, że postępowanie zawiera wadę polegającą na wadliwie ustalonych zasadach odnoszących się do kryterium oceny ofert, które nie mogą zostać naprawione po otwarciu ofert, nie mogą być również interpretowane przez zamawiającego inaczej, niż ustalono w ramach dokumentacji postępowania. W formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w pkt 4 „Oferuję wykonanie przedmiotowego zamówienia za” w wypadku zadania 1 i 2 brak jest pozycji dotyczącej ceny za wykonanie usługi dotyczącej zapewnieniaprzez wykonawcę wykwalifikowanej opieki nad osobami niesamodzielnymi na czas udziału ich opiekunów w szkoleniach. Wycena usługi powinna objąć opieka w ciągu 11 dni szkoleniowych dla maksymalnie 12 osób. Każdy dzień opieki obejmuje co najmniej 8 h zegarowych w tym co najmniej 1h przed rozpoczęciem i 1h po zakończeniu zajęć, tym samym pozycja ceny za świadczenie 1 h opieki przez w/w dni powinna zostać wskazana w Formularzu oferty przez wykonawcę na etapie składania ofert, niestety brak było wymienionej pozycji co jest bez wątpienia błędem formularza oferty. Należy podkreślić iż, Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia. Kryteria oceny ofert i ich opis nie mogą pozostawiać zamawiającemu nieograniczonej swobody wyboru najkorzystniejszej oferty oraz umożliwiają weryfikację i porównanie poziomu oferowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach. Ustalenie kryteriów bez wskazanej pozycji narusza powyżej wskazane zasady, które są niezmienne i nie ma od nich odstępstw. Z tego względu przedmiotowe postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 6 p.z.p., zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO ZK W PRZEMYŚLU I OZ W MEDYCE
- Prace remontowo - konserwatorskie związane z rekonstrukcją cmentarza wojennego w Chałupkach Bełwińskich
- Remont mostu im. Ryszarda Siwca w Przemyślu zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 2162R
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
- Jaksmanice, Fort I Salis Soglio (1882-1886 r.): prace budowlano konserwatorskie, wykonanie izolacji pionowej i poziomej murów fundamentów bocznych kurtyn obronnych oraz wykonanie okapów nad fosą
- Oznakowanie poziome ulic na terenie miasta Przemyśla w 2024 roku
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wdrożenia, udzielenia licencji, wsparcia technicznego na dostęp do generatora wniosków w konkursach otwartych i stypendiach
- Szkolenie do uprawnień rating dla personelu ATSEP na urządzenie DVOR VRB-53D firmy INDRA
- Świadczenie usług (...)zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz (...) usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów (...) w SOSW w Malborku
- Wybór Wykonawców usług społecznych na rzecz Seniorów z Gminy Piekoszów
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla mieszkańców m.st. Warszawy realizowanych w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla JST - edycja 2024, finansowanego z Funduszu Solidarnościowego
- Zakup sprzętu do projekcji cyfrowych w Kinie Promień w Rawiczu
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.