eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa i montaż nagłośnienia do Amfiteatru im. Ignacego Jana Paderewskiego w Koszalinie (...)



Ogłoszenie z dnia 2021-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż nagłośnienia do Amfiteatru im. Ignacego Jana Paderewskiego w Koszalinie (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury 105 w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330584066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 105

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-001

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48943475755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.wilke@ck105.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ck105.koszalin.ibip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż nagłośnienia do Amfiteatru im. Ignacego Jana Paderewskiego w Koszalinie (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b9ebe64-beb6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00047182/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż nagłośnienia do Amfiteatru w Koszalinie. Zadanie realizowane w ramach Programu Interreg VA, ze środków EFRR.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt INT77 o tytule „Event - und Kulturpark Neubrandenburg und Koszalin“ – „Park rekreacyjno - kulturowy w Neubrandenburgu i Koszalinie" w ramach Programu Współpracy Interreg VA Meklemburgia - Pomorze Przednie /Brandenburgia/ Polska 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066832/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/01/05/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 722945,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nagłośnienia do Amfiteatru im. Ignacego Jana Paderewskiego w Koszalinie. Zadanie realizowane w ramach Projektu INT77 o tytule „Event - und Kulturpark Neubrandenburg und Koszalin“ – „Park rekreacyjno - kulturowy w Neubrandenburgu i Koszalinie" w ramach Programu Współpracy Interreg VA Meklemburgia - Pomorze Przednie /Brandenburgia/ Polska 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR).
II. Zakres obejmuje wykonanie systemu nagłośnienia sali konferencyjnej oraz głównej sceny amfiteatru wg dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 1 do Rozdziału II SWZ, w tym:
1) dostawę, montaż i podłączenie przyłączy sygnałowych systemu nagłośnienia w sali konferencyjnej do gotowych linii kablowych;
2) dostawę, montaż i podłączenie urządzeń systemu nagłośnienia w sali konferencyjnej;
3) dostawę, montaż i podłączenie przyłączy sygnałowych na potrzeby systemu nagłośnienia amfiteatru do gotowych linii kablowych;
4) dostawę mobilnego systemu nagłośnienia wraz z pierwszym uruchomieniem;
5) uruchomienie oraz kalibrację dostarczonych systemów;
6) przeszkolenie 3 osób - wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania dostarczanych systemów;
7) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
III. Określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale II SWZ wraz z załącznikiem oraz w projekcie umowy zawartym w Rozdziale V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32360000-4 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 869824,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 869824,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 869824,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Audio Plus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 013115405

7.3.3) Ulica: Kolejowa 100

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 869824,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia wynosi 6 tygodni (ze względu na brak możliwości wyboru w sekcji VII w pkt. 8.3 okresu realizacji zamówienia w powyższym brzmieniu, okres realizacji zamówienia w tym punkcie wskazano w dniach)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.