eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gózd › Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gózd



Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gózd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gózd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radomska 7

1.5.2.) Miejscowość: Gózd

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-634

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483202097

1.5.8.) Numer faksu: 483202097

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gozd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.gozd.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gózd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3ce4666-bcf4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156486

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057577/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gózd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124729

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBiI.ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: 1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Małęczyn ul. Ziembickiego; 2) Przebudowa drogi gminnej Klwatka – Tomaszów.
1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Małęczyn ul. Ziembickiego
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w miejscowości Małęczyn
ul. Ziembickiego – dz. 672/2 obręb geodezyjny 0005 Małęczyn
a) długość odcinka 1217 m, szer. nawierzchni warstwy ścieralnej 4 m
b) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych określa:
 przedmiar robót kosztorysu ofertowego – załącznik nr 11A do SWZ.

2) Przebudowa drogi gminnej Klwatka Tomaszów
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej Klwatka-Tomaszów w miejscowościach Klwatka Królewska i Kiedrzyn – dz. nr 149, 168 obręb geodezyjny 0006 Kiedrzyn i dz. Nr 441, 28 obręb geodezyjny 0012 Klwatka
a) długość odcinka 860 m w tym: na odcinku o dł. 385 m szer. nawierzchni warstwy ścieralnej 5 m; na odcinku o dł. 475 m szer. nawierzchni warstwy ścieralnej 4 m,
b) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych określa:
 przedmiar robót kosztorysu ofertowego – załącznik nr 11B do SWZ.

W ramach przedmiotu zamówienia należy:
• Wykonać roboty budowlane związane z przebudową w/w dróg gminnych w zakresie określonym w przedmiarach robót kosztorysów ofertowych (załączniki nr 11A, 11B do SWZ)
• Wykonać wszelkie inne prace oraz czynności niezbędne do wykonania przebudowy drogi – wynikające z przepisów „Prawa budowlanego” w tym między innymi: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, obsługa geodezyjna,
• Wykonać niezbędne do prowadzenia robót urządzenia placu budowy, utrzymywać ład i porządek podczas wykonywania robót, a po zakończeniu robót usunąć te urządzenia i uporządkować teren,
• Oznakować teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
• Zapewnić obsługę laboratoryjną umożliwiającą przeprowadzenie badań z zakresu robót drogowych,
• Sporządzić dokumentację powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1888364,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: 1) Przebudowa drogi gminnej Grzmucin Nowina; 2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niemianowice; 3) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gózd ul. Północna
1) Przebudowa drogi gminnej Grzmucin Nowina
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej Grzmucin – Nowina w miejscowości Grzmucin – dz. nr 130,133 obręb geodezyjny 0007 Grzmucin
a) długość odcinka 640 m, szer. nawierzchni warstwy ścieralnej 3 m,
b) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych określa:
 przedmiar robót kosztorysu ofertowego – załącznik nr 12A do SWZ.

2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niemianowice
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w miejscowości Niemianowice – dz. nr 18 obręb geodezyjny 0015 Niemianowice
a) długość odcinka 570 m, szer. nawierzchni warstwy ścieralnej 3 m,
b) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych określa:
 przedmiar robót kosztorysu ofertowego – załącznik nr 12B do SWZ.
3) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Gózd ul. Północna
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w miejscowości Gózd ul. Północna – dz. nr 382/1 obręb geodezyjny 0009 Gózd
a) długość odcinka 760 m, szer. nawierzchni warstwy ścieralnej 4 m,
b) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych określa:
 przedmiar robót kosztorysu ofertowego – załącznik nr 12C do SWZ.

W ramach przedmiotu zamówienia należy:
• Wykonać roboty budowlane związane z przebudową w/w dróg gminnych w zakresie określonym w przedmiarach robót kosztorysów ofertowych (załączniki nr 12A, 12B, 12C do SWZ)
• Wykonać wszelkie inne prace oraz czynności niezbędne do wykonania przebudowy drogi – wynikające z przepisów „Prawa budowlanego” w tym między innymi: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, obsługa geodezyjna,
• Wykonać niezbędne do prowadzenia robót urządzenia placu budowy, utrzymywać ład i porządek podczas wykonywania robót, a po zakończeniu robót usunąć te urządzenia i uporządkować teren,
• Oznakować teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
• Zapewnić obsługę laboratoryjną umożliwiającą przeprowadzenie badań z zakresu robót drogowych,
• Sporządzić dokumentację powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1936355,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: 1) Przebudowa drogi gminnej Wojsławice Kłonówek; 2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kłonów
1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kłonów
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej w miejscowości Kłonów – dz. nr 294, 488 obręb geodezyjny 0018 Kłonów
a) długość odcinka 2460 m, szer. nawierzchni warstwy ścieralnej 5 m,
b) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych określa:
 przedmiar robót kosztorysu ofertowego – załącznik nr 13A do SWZ.
2) Przebudowa drogi gminnej Wojsławice - Kłonówek
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej Wojsławice – Kłonówek w miejscowości Kłonówek Kolonia – dz. nr 121/1, 121/3 obręb geodezyjny 0017 Kolonia Kłonówek
a) długość odcinka 1500 m, szer. nawierzchni warstwy ścieralnej 5 m,
b) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych określa:
 przedmiar robót kosztorysu ofertowego – załącznik nr 13B do SWZ.

W ramach przedmiotu zamówienia należy:
• Wykonać roboty budowlane związane z przebudową w/w dróg gminnych w zakresie określonym w przedmiarach robót kosztorysów ofertowych (załączniki nr 13A ,13B do SWZ)
• Wykonać wszelkie inne prace oraz czynności niezbędne do wykonania przebudowy drogi – wynikające z przepisów „Prawa budowlanego” w tym między innymi: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, obsługa geodezyjna,
• Wykonać niezbędne do prowadzenia robót urządzenia placu bu¬dowy, utrzymywać ład i porządek podczas wykonywania robót, a po zakończeniu robót usunąć te urządzenia i uporządkować teren,
• Oznakować teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
• Zapewnić obsługę laboratoryjną umożliwiającą przeprowadzenie badań z zakresu robót drogowych,
• Sporządzić dokumentację powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 4249119,5 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych ofert przekraczają kwotę przeznaczoną na sfinansowanie tej części zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych ofert przekraczają kwotę przeznaczoną na sfinansowanie tej części zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych ofert przekraczają kwotę przeznaczoną na sfinansowanie tej części zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.