eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bakałarzewo › Poprawa efektywności energetycznej budynków Urzędu Gminy, Posterunku Policji i Ośrodka Zdrowia w Bakałarzewie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków Urzędu Gminy, Posterunku Policji i Ośrodka Zdrowia w Bakałarzewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BAKAŁARZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Bakałarzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-423

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875694023

1.5.8.) Numer faksu: 875694308

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bakalarzewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bakalarzewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=bakalarzewo/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=179&podmenu=178&str=1&id=2420

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków Urzędu Gminy, Posterunku Policji i Ośrodka Zdrowia w Bakałarzewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02baefcd-a125-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008472/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy, Ośrodka Zdrowia i Posterunku Policji w Bakałarzewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083330/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BIO.271.1.3.2022.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1511334,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Remont budynku Urzędu Gminy Bakałarzewo wraz z jego dociepleniem i wymianą pokrycia dachowego.
Zakres prac obejmuje
a) przebudowę dachu budynku Urzędu Gminy Bakałarzewo;
b) wykonanie instalacji odgromowej;
c) docieplenie ścian budynku styropianem wraz z tynkiem cienkowarstwowym;
d) wymiana stolarki okiennej;
e) montaż rur spustowych;
f) wykonanie opaski przy budynku;
g) wymiana okładziny schodów ewakuacyjnych;
h) malowanie balustrad przy schodach zewnętrznych;
i) oświetlenie zewnętrzne terenu – ledowe na budynku;
j) instalacja fotowoltaiczna na dachu budynku gospodarczego – 25 kWp;
k) Wymiana kotła instalacji CO, grzejników i zaworów termostatycznych;
l) Wymiana ogrodzenia terenu.
Szczegółowy zakres zamówienia zawierają: Przedmiary robót – stanowiące Załącznik Nr 7 i dokumentacja techniczna – stanowiące Załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ. Mają one charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją techniczną (pozwolenie na budowę w zakresie przebudowy dachu budynku Urzędu Gminy Bakałarzewo oraz pozwolenie na budowę w zakresie przebudowy, rozbudowy i nadbudowy dachu budynku Posterunku Policji w Bakałarzewie) i Przedmiarem robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie w ramach umowy na roboty budowlane będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak dokumentacji technicznej w Przedmiarze robót koniecznych do wykonania, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 954040,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Remont budynku Posterunku Policji w Bakałarzewie wraz z jego dociepleniem i wymianą pokrycia dachowego oraz remont budynku Ośrodka Zdrowia w Bakałarzewie.
Zakres prac przy budynku Posterunku Policji w Bakałarzewie obejmuje:
a) przebudowę dachu Posterunku Policji w Bakałarzewie;
b) docieplenie ścian budynku styropianem wraz z tynkiem cienkowarstwowym;
c) wymiana stolarki okiennej;
m) montaż rur spustowych;
n) wykonanie opaski przy budynku;
d) malowanie balustrady przy schodach wejściowych;
e) oświetlenie zewnętrzne terenu– ledowe na budynku;
f) instalacja fotowoltaiczna na dachu budynku gospodarczego – 10KWp;
g) wymiana posadzek w budynku wraz z wykonaniem docieplenia podłoża pod posadzką;
h) wymiana kotła instalacji CO.
Zakres prac przy budynku Ośrodka Zdrowia w Bakałarzewie obejmuje:
i) docieplenie dachu płytami PIR oraz pokrycie dachu papą termozgrzewalną;
j) wymiana rynien i obróbki blacharskie dachu;
k) wymiana stolarki okiennej oraz drzwiowej;
l) malowanie elewacji budynku;
m) montaż rur spustowych;
n) montaż drabiny zewnętrznej na dach;
o) wykonanie opaski przy budynku;
p) wymiana okładziny schodów wejściowych;
q) malowanie balustrady dla osób niepełnosprawnych i wymiana balustrady przy schodach ewakuacyjnych;
r) oświetlenie zewnętrzne terenu – ledowe na budynku;
s) instalacja fotowoltaiczna na dachu – 25 kWp,
t) wymiana kotła instalacji CO;
u) wymiana ogrodzenia od ulicy wraz z brama i furtką.
Szczegółowy zakres zamówienia zawierają: Przedmiary robót – stanowiące Załącznik Nr 7 i dokumentacja techniczna – stanowiące Załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ. Mają one charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją techniczną (pozwolenie na budowę w zakresie przebudowy dachu budynku Urzędu Gminy Bakałarzewo oraz pozwolenie na budowę w zakresie przebudowy, rozbudowy i nadbudowy dachu budynku Posterunku Policji w Bakałarzewie) i Przedmiarem robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie w ramach umowy na roboty budowlane będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak dokumentacji technicznej w Przedmiarze robót koniecznych do wykonania, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 904901,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 954040,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 954040,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 954040,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dachtechnik Szymon Kopko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442295114

7.3.4) Miejscowość: Wychodne 24B

7.3.5) Kod pocztowy: 16-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 954040,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 904901,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 904901,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 904901,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dchtechnik Szymon Kopko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442295114

7.3.4) Miejscowość: Wychodne 24B

7.3.5) Kod pocztowy: 16-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 904901,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.