eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zaprojektowanie i budowa nabrzeża w porcie Wolin w ramach inwestycji pn. "Poprawa infrastruktury w małych portach: Wolin" realizowanego z Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze".



Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa nabrzeża w porcie Wolin w ramach inwestycji pn. „Poprawa infrastruktury w małych portach: Wolin” realizowanego z Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Stefana Batorego 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-207

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 48 914403423

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ums.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ums.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Bezpieczeństwo żeglugi i ochrona środowiska morskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa nabrzeża w porcie Wolin w ramach inwestycji pn. „Poprawa infrastruktury w małych portach: Wolin” realizowanego z Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca2fac4b-ae97-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja współfinansowana jest ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego. Umowa o dofinansowanie nr 00009-6520.12-OR1600002/21, PO „Rybactwo i Morze”, działanie: Porty rybackie, miejsca wyładunku, giełdy rybne i przystanie …, Priorytet 1. Promowanie rybołówstwa zrównoważonego środowiskowo, zasobooszczędnego, innowacyjnego, konkurencyjnego i opartego na wiedzy.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102182

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PO-II.2610.3.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w ramach Inwestycji pn. „Zaprojektowanie i budowa nabrzeża w porcie Wolin w ramach inwestycji pn. „Poprawa infrastruktury w małych portach: Wolin”” (zwanej dalej również „Inwestycją”), oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (o ile wymagane) lub złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy bez sprzeciwu organu.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Etap I - przygotowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
2) Etap II - roboty budowlane.
3. Obszar Inwestycji zlokalizowany jest w województwie zachodniopomorskim, w powiecie kamieńskim, w gminie Wolin, miejscowości Wolin, jednostka podziału terytorialnego Wolin 320706 4 Miasto, obręb ewidencyjny 0004, działki numer: 62/2, 61/23, 61/13.
4. Rozpoczęcie realizacji Inwestycji planowane jest na II. kwartał 2023 r.
5. Realizacja Inwestycji nastąpi w oparciu o wzór umowy (Kontraktu) wraz z załącznikami, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
6. Roboty budowlane realizowane będą zgodnie z następującymi Warunkami Kontraktowymi FIDIC:
„Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla Urządzeń Elektrycznych i Mechanicznych oraz Robót Inżynieryjnych i Budowlanych projektowanych przez Wykonawcę”, 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999), przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs - Conseils – FIDIC, P.O. Box 311, CH-1215 Geneva 15, Szwajcaria) (dalej zwanymi „Warunkami Kontraktowymi FIDIC”), zmienione treścią warunków szczególnych uzupełnionych o wszelkie inne dokumenty określające Inwestycję oraz warunki jej wykonania zgodnie z przepisami polskiego prawa.
7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie w sposób kompleksowy czynności przypisanych Wykonawcy w SWZ, w tym w szczególności w Kontrakcie, którego wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ (w tym w załącznikach do Kontraktu) oraz w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (wraz z załącznikami), stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ, i wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (wraz z załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
9. Zgodnie z art. 95 ust. 1 PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy operatorów sprzętu prac budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. z dnia 9 czerwca 2022 r. - Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45241000-8 - Budowa portów

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

45241500-3 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży

45244200-1 - Mola

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5349270,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5349270 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5349270 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE HYDROBUD ADAM DZIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711096061

7.3.3) Ulica: GÓRNA 3B

7.3.4) Miejscowość: USTRONIE MORSKIE

7.3.5) Kod pocztowy: 78-111

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie dokumentacji projektowej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5349270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.