eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › Rozbudowa Rynku w Supraślu - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Rynku w Supraślu - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Supraśl

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Piłsudskiego 58

1.5.2.) Miejscowość: Supraśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-030

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@suprasl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://suprasl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Rynku w Supraślu - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daf58c29-bcd3-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033108/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa Rynku w Supraślu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124077

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4885076,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest następny etap rozbudowy Rynku w Supraślu położonego w zachodniej części Placu im. Tadeusza Kościuszki na działkach o nr geod.: 1973/9, 1978/3,1978/2, 1313, 1314, 1975/3, 1975/4, 563, 1513/1, obręb Supraśl.
Plac im. Tadeusza Kościuszki w Supraślu położony jest na działkach gminnych oraz na działkach Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku: ul. Cieliczańska i Konarskiego – ciąg drogi powiatowej Nr 1433B wykonana jest z betonowej kostki brukowej i obramowana krawężnikami betonowymi z obustronnymi chodnikami z kostki betonowej. Pozostała część placu obecnie wykorzystana jest jako przestrzeń publiczna przeznaczona dla pieszych. Nawierzchnia placu wykonana jest m.in. z kamienia polnego i kostki betonowej. Pozostałe fragmenty są porośnięte trawą. Na terenie inwestycji znajduje się drzewostan (27 drzew), elementy małej architektury (ławki, latarnie, kosze na śmieci, tablice reklamowe, wiata).
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać:
• Rozbiórkę elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, tablice reklamowe) oraz instalacje elektryczne oraz słupy oświetleniowe.
• Wycinkę i przesadzenie części istniejących drzew wg projektu zagospodarowania terenu.
• Nawierzchnie jezdni z kostki kamiennej (około 2443 m2) mieszanej kolorystycznie układane jak na już zrealizowanej powierzchni rynku.
• Ułożenie krawężników granitowych pomiędzy jezdniami a ciągami pieszymi oraz pomiędzy trawnikami a kostką granitową i płytami granitowymi ciągów pieszych.
• Nawierzchnie ciągów pieszych z płyt granitowych szaro-rudych płomieniowanych (około 1731 m2)
• Nawierzchnie prostokątnych pól zaprojektowanych z kostki kamiennej, układanej w formie kół o różnych kolorach kostki, jak na już zrealizowanej powierzchni rynku (około 785 m2)
• Uzupełnienie nawierzchni na zapleczu budynków usługowych w południowo zachodnim narożniku placu (107 m2) z płyt betonowych ażurowych.
• Trawniki o łącznej powierzchni około 970 m2, z zastosowaniem mieszanek traw przeznaczonych do zadarniania powierzchni intensywnie użytkowanych terenów, terenów rekreacyjnych, charakteryzująca się wyjątkową wysoką odpornością na uszkodzenia oraz zdolnością szybkiej regeneracji.
• Zagospodarowanie przestrzeni wokół drzew znajdujących się w częściach utwardzonych placu (kostką kamienną i płytami kamiennymi) w formie kół o średnicach oznaczonych w projekcie zagospodarowania terenu
i wypełniona trawnikami.
• Montaż latarni ( 12 sztuk + 2 istniejące do przesunięcia)
• Zapory z betonu (6 sztuk) kontrolujące dostęp pojazdów kołowych do terenów poza drogą publiczną z betonu architektonicznego.
• Zdrój uliczny (2 sztuki) żeliwny z samoczynnym odwodnieniem z chwilą odcięcia przepływu.
• Studnie kanalizacyjne (2 sztuki) przeznaczone do obsługi imprez organizowanych na placu. Rozmieszczenie według projektu zagospodarowania terenu branży drogowej.
• Ławki betonowe (52 sztuki) o wymiarach 100cm x 100cm x 50 cm wysokości. Wykończone siedziskiem z drewna dębowego (kolor odcień brązu identyczny jak na zrealizowanej powierzchni placu). Rozmieszczenie ławek według projektu zagospodarowana terenu.
• Stojaki na rowery ( 8 sztuk)
• Wolnostojące markizy rozwijane montowane do posadzki rynku (4 sztuki)
• Montaż koszy na śmieci (10 sztuk) rozmieszczone wg projektu zagospodarowania terenu,
• Formę przestrzenną przedstawiającą herb Supraśl. Projekt formy według odrębnego opracowania.
Uwaga: Niewielkie różnice pomiędzy ilościami w asortymentach robót podanych w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych i przedmiarach wynikają z różnej metodologii obmiaru robót występujących w poszczególnych elementach dokumentacji projektowej. Właściwą ilość robót oferent powinien przyjąć wg wyliczeń własnych przy założeniu, że obejmują one całość prac zawartych w dokumentacji projektowej oraz w SWZ.
• Wykonanie dwóch prototypowych modułów siedzisk w Supraślu na terenie działek nr 1512, 1511/5, 1510/3, 1511/3 zgodnie z załączonym projektem koncepcyjnym.
Dwa moduły siedzisk zostaną zamontowane w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Z uwagi na prototypowy charakter konstrukcji siedzisk konieczne jest wykonanie jednego modułu i jego przetestowanie. Na etapie testowania możliwe są i należy wprowadzać ewentualne zmiany usprawniające konstrukcję, które należy konsultować z autorem projektu.
Projektowane siedziska (mała architektura w miejscu publicznym) znajdują się na terenie objętym ochroną konserwatorską. Wymagane jest uzyskanie mapy do celów projektowych oraz uzgodnień z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Białymstoku.
Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót polegających na montażu powyższych siedzisk.

UWAGA: Dodatkowo na czas prowadzenia robót budowlanych związanych z nową nawierzchnią placu należy rozebrać istniejącą na placu wiatę o funkcji gastronomicznej, a po wykonaniu nowej nawierzchni ponownie złożyć w tym samym miejscu. Wiata jest konstrukcji drewnianej o wymiarach w rzucie 6x6m. Konstrukcję wiaty stanowią słupy i belki drewniane o przekrojach 14x14cm. Dach czterospadowy kryty gontem bitumicznym o kącie nachylenia około 20 stopni.

4. Instalacje elektryczne:
• Budowa i rozbiórka oświetlenia terenu wraz z budową zasilania w energię elektryczną na potrzeby funkcjonowania placu.
• Budowa automatycznych słupków chowanych pneumatycznie w grunt w celu regulacji dostępu pojazdów kołowych do terenu poza drogą publiczną, sterowane zdalnie, zasilane energią elektryczną z słupków zaopatrzenia w energię elektryczną. Rozmieszczenie zapór według projektu zagospodarowana terenu branży elektrycznej.
• Budowa słupków z gniazdami elektrycznymi do obsługi imprez i straganów. Rozmieszczenie słupków z gniazdami elektrycznymi według projektu zagospodarowana terenu branży elektrycznej. Słupki zaopatrzeniowe wykonane z rur stalowych ocynkowanych ogniowo z elementami ozdobnymi z drzwiczkami na zamek wraz z otworem na kable zasilające.
• Budowa dekoracyjnych słupów oświetleniowych, stalowych, ocynkowanych o konstrukcji ażurowej umożliwiającej prowadzenie zieleni pnącej wraz z podświetleniem zieleni oprawą LED wraz z oprawą główną o wysokości całkowitej 6m. Dodatkowo do podświetlenia koron istniejących drzew (od spodu) dedykowane oprawy oświetleniowe wbudowane w grunt.
• Zmiana lokalizacji kamer monitoringu na projektowane słupy oświetleniowe terenu.
oraz
• Przebudowa urządzeń PGE Dystrybucja S. A. kolidujących z projektowanym układem drogowym.
5. Kanalizacja deszczowa, sanitarna i wodociąg:
• Likwidację istniejącej kanalizacji na terenie rynku,
• Przebudowę trzech kolidujących przyłączy wodociągowych – przed wykonaniem przebudowy należy odkopać przyłącza, sprawdzić rzędne i zdecydować z Inspektorem Nadzoru o konieczności przebudowy,
• Przebudowę kolidującej kanalizacji sanitarnej:
- kanał Ø200 mm PVC, SN8: L=16,6 m,
- nowe włączenie do istniejącej studni z betonu Ø1000 mm: 1 szt.,
• Budowę nowych odcinków kanalizacji deszczowej o następujących parametrach:
ETAP I:
- kanał Ø600 mm PVC/PP/PEHD, SN8: L= 237,2 m,
- kanał Ø315 mm PVC/PP/PEHD, SN8: L= 70,5 m,
- kanał Ø250 mm PVC/PP/PEHD, SN8: L= 14,1 m,
- studnie rewizyjne prefabrykowane z betonu Ø1500 mm: 1 szt.,
- studnie rewizyjne prefabrykowane z betonu Ø1200 mm: 8 szt.,
- studnie rewizyjne prefabrykowane z betonu Ø1000 mm: 3 szt.,
- studnie rewizyjne z PE/PP Ø600 mm: 4 szt.,
- wpust deszczowy standardowy betonowy Ø500 mm: 11 szt.,
- wpust deszczowy liniowy: 3 szt.,
- przykanaliki Ø200 mm z PVC/PP/PEHD SN8 lite: L= 48,8 m,
- przykanaliki Ø160 mm z PVC/PP/PEHD SN8 lite: L= 3,9 m,
- włączenie istniejących rynien: 6 szt.
- przyłącza z rynien Ø110 mm z PVC/PP/PEHD SN8 lite: L=29,9 m.
ETAP II:
- kanał Ø600 mm PVC/PP/PEHD, SN8: L=201,8 m,
- studnie rewizyjne prefabrykowane z betonu Ø1200 mm: 4 szt.,
- osadnik wirowy Ø2000 mm: 1 szt.,
- umocnienie wylotu brukiem: 6,04 m2,
- budowa rowu łączącego: L=48,8 m.

• Budowę nowej kanalizacji sanitarnej o następujących parametrach:
- kanał Ø200 mm PVC, SN8: L=31,3 m,
- studnie rewizyjne prefabrykowane z betonu Ø1000 mm: 3 szt.,
- studnie rewizyjne z tworzyw sztucznych Ø600 mm: 1 szt.
• Budowę nowego wodociągu:
- z rur typu PE100, SDR 17, PN10, typu RC/TS (odpornych na powolną propagację pęknięć oraz obciążenia punktowe) o średnicy zewnętrznej 32x2,0 mm i długości 37,2 m.
- głębokość układania – wg. profilu podłużnego ( minimalne przykrycie 1,8 m).
• Budowę dwóch zdrojów ulicznych z automatycznym odwodnieniem, niezamarzające, DN 25 mm, Rd=1800 mm. W podziemnej, odwodnieniowej części zdrojów należy zastosować osłonę odwadniacza i obsypkę z gruntu zapewniającego prawidłowe odwadnianie o objętości V = 0,5 m3 (żwir gruboziarnisty, tłuczeń). Na odgałęzieniach do zdroju zaprojektowano zasuwy odcinające z króćcami z PE, PN10 DN25mm, z uszczelnieniem miękkim. Zdroje należy zlokalizować w miejscu nie kolidującym z ruchem pieszych i pojazdów, zgodnie z kartą katalogową.
Wykonawca jest zobowiązany do:
- odtworzenia na swój koszt naruszonej struktury gruntu w obrębie sieci gazowej;
- odtworzenia oznakowania sieci gazowej w przypadku uszkodzenia/zatarcia;
- zabezpieczenia sieci gazowej na czas prowadzenia robót ziemnych;
- pisemnego powiadomienia o zakończeniu robót w obrębie strefy kontrolowanej gazociągu;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Oferta, która wpłynęła do Zamawiającego w niniejszym postępowaniu znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, tj. kwotę: 5 102 500 zł. W tym stanie rzeczy postanowiono jak wyżej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.