eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radłów › "Budowa chodnika w miejscowości Wola Radłowska oraz modernizacja dróg na terenie Gminy Radłów"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa chodnika w miejscowości Wola Radłowska oraz modernizacja dróg na terenie Gminy Radłów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660915

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Radłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26e9d91e-9c11-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa chodnika w miejscowości Wola Radłowska oraz modernizacja dróg na terenie Gminy Radłów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26e9d91e-9c11-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035174/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 "Budowa chodnika w Wola Radłowska oraz modernizacja dróg na terenie Gminy Radłów."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055556

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPI.271.3.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2755284,55 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Część 1 pn. „Modernizacja dróg w miejscowościach Radłów, Biskupice
Radłowskie, Zdrochec, Glów, Sanoka, Marcinkowice, Zabawa, Niwka i Wola
Radłowska”
Lp. Nazwa zadania Lokalizacja Długość km
1. Modernizacja drogi gminnej nr
K200156 Biskupice Radłowskie -
Jasna dz. nr 827 w m. Biskupice
Radłowskie w km 0+000 - 0+322
Biskupice Radłowskie 0,322
2. Modernizacja drogi gminnej ul.
Polna na dz. nr 1851 w m.
Radłów km 0+000 - 0+154
Radłów 0,154
3. Modernizacja drogi gminnej ul.
Polna dz. nr 1873/5, 1873/6,
1873/7, 1873/8 w m. Radłów km
0+000 - 0+133
Radłów 0,133
4. Modernizacja drogi gminnej nr
200115K Zabawa - Podwale dz .
nr 65/3 w m. Zabawa w km
0+850 - 1+125
Zabawa 0,275
5. Modernizacja drogi gminnej dz.
nr 968 w m. Zabawa km 0+000 -
0+120
Zabawa 0,120
6. Modernizacja drogi gminnej dz.
nr 1348 w m. Zabawa km 0+000
-0+200
Zabawa 0,200
7. Modernizacja drogi gminnej nr
200196 K Sanoka Przez Wieś
dz. nr 48/2 w m. Sanoka w km
0+440 -1+078
Sanoka, Glów 0,638
8. Modernizacja drogi gminnej dz.
nr 150/3, 150/4, 150/5 w m.
Niwka w km 0+335 - 0+962
Niwka 0,627
9. Modernizacja drogi gminnej nr
200142K Błonie dz nr 756 w m.
Wola Radłowska 0,174
Wola Radłowska w km 0+546 -
0+720
10. Modernizacja drogi gminnej nr
200144K Pańska droga dz. nr
1206/2 w m. Wola Radłowska
w km 0+000 -0+575
Wola Radłowska 0,575
11. Modernizacja drogi gminnej dz
nr 1924/2 w m. Wola Radłowska
w km 0+000 -0+202
Wola Radłowska 0,202
12. Modernizacja drogi gminnej nr
200128K Marcinkowice -
Przybysławice w m.
Marcinkowice dz nr 1156 w km
0+000-0+517
Marcinkowice Przybysławice
0,517
13. Modernizacja drogi gminnej nr
200196K Sanoka Przez Wieś dz.
nr 6/1 oraz drogi gminnej dz. nr
6/1 w m. Sanoka km 0+000-
0+428
Sanoka 0,428
14. Modernizacja drogi gminnej nr
200121K Zabawa -Do Zdrochca
dz nr 1117 w m. Zabawa i dz nr
508 w m. Zdrochec w km 0+180
- 0+703 oraz km 0+975 - 1+317
Zabawa -Zdrochec 0,865
15. Modernizacja drogi gminnej dz.
nr 1325/9 w m. Radłów km
0+000-0+231
Radłów 0,231
16. Remont drogi w ramach
modernizacji drogi gminnej nr
200194K Glów dz. nr 117/1
119/1
116/1
119/2 w km 0+600 - 1+100 oraz
1+500 - 2+000
Glów 1,000
Łącznie: 6,461 km
a) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następującego zakresu robót:
 wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką bitumiczną
 wykonanie warstwy ścieralnej – 4 cm,
 miejscowe wzmocnienie podbudowy,
 regulacja krawędzi jezdni,
 utwardzenie poboczy dróg kruszywem wraz z powierzchniowym utrwaleniem,
b) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają:
 Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.1 do SWZ.
 STWiORB – Załącznik nr 5.1 do SWZ,  Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik
nr 4.1 do SWZ.
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia
ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiarrobót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych
elementów robót.
2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia,
jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów
zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do SWZ, łącznie
z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
3) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą,
złożenia przez niego uproszczonego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego w
oparciu o Dokumentację Projektową, STWiORB oraz ewentualną wizję
lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.
4) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową,
zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB,
z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami
technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz
warunkami określonymi w dokumentach zamówienia.
5) Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych,
posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze
końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami
sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót.
6) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie
urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.
7) Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia
elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego
wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego
przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
8) Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami
w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego
zadania, w szczególności w specjalności drogowej i będzie w okresie realizacji
prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z
Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
9) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane
z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną
odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków
pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami
budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez
Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
10) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami
zamówienia.
11) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią
wymagania minimalne i ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww.
wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimum 36
miesięcy.
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimum 36
miesięcy. Ostateczny termin gwarancji jakości oraz rękojmi zostanie określony w ofercie
Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 1857173,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 pn. „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1419 K relacji
Jadowniki Mokre – Wał Ruda- Radłów w miejscowości Wola Radłowska, w km
10+242,00 – 10+724,00 na długości 482mb – Etap III oraz modernizacja drogi o
nawierzchni z kostki brukowej w miejscowości Radłów”
a) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następującego zakresu robót:
 Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna
 Odwodnienie – wody opadowe po stronie prawej z jezdni i chodnika zostaną zebrane
do ścieku przykrawężnikowego wykonanego z kostki betonowej, następnie spłyną do
wpustów ulicznych posadowionych na studzienkach wodno-ściekowych z osadnikiem
i poprzez przykanaliki zostaną wprowadzone do studni rewizyjnych wybudowanych
na kanale.
 Zjazdy - Po wykonanym korytowaniu wykonać podbudowę pomocniczą z kruszywa
łamanego grubości 30 cm następnie podbudowę zasadniczą z mieszanki kruszywa
łamanego grubości 20 cm. Po wykonaniu podsypki cementowo-piaskowej grubości 3
cm ułożyć nawierzchnię zjazdu z kostki betonowej wibroprasowanej czerwonej
grubości 8 cm.
 Krawężniki i obrzeża - Na wykonanej ławie betonowej z oporem ułożyć obrzeża
wibroprasowane 8*30 oraz krawężniki 15*30 a na wjazdach krawężniki najazdowe i
skośne.
 Chodnik - Po wykonanym korytowaniu wykonać podbudowę pomocniczą z kruszywa
łamanego grubości 20 cm następnie podbudowę zasadniczą z mieszanki kruszywa
łamanego grubości 15 cm. Po wykonaniu podsypki cementowo-piaskowej grubości 3
cm ułożyć nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej szarej
grubości 6 cm.
 Poszerzenie jezdni - Wykonać koryto pod poszerzenie jezdni i pod ściek
przykrawężnikowy. Wykonać podbudowę pomocniczą z mieszanki kruszywa
łamanego grubości 30 cm, następnie podbudowę zasadniczą z mieszanki kruszywa
łamanego grubości 26 cm, warstwę wiążącą AC16W grubości 5 cm, warstwę ścieralna
AC11S grubości 4 cm ułożyć również na sfrezowanej części istniejącej nawierzchni.
Łączenie zalać emulsją asfaltową.
 Roboty wykończeniowe i towarzyszące - Za obrzeżem wykonać nasyp z ziemi i
wykonać humusowanie i obsianie trawą. Humusowanie i obsianie trawą wykonać
również po stronie lewej porządkując teren po wykonanej kanalizacji. Dokonać
oczyszczenia lewostronnego rowu.
 Modernizacja drogi gminnej na dz. nr 1325-9 obręb Radłów w km od 0+231 - 0+322:
-Roboty przygotowawcze
-Nawierzchnia z kostki
-Pobocza
b) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają:
 Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.2 do SWZ.
 STWiORB – Załącznik nr 5.2 do SWZ,
Znak sprawy: PPI.271.3.23
 Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik
nr 4.2 do SWZ.
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ
W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia
ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiarrobót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych
elementów robót.
2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia,
jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów
zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do SWZ, łącznie
z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
3) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą,
złożenia przez niego uproszczonego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego w
oparciu o Dokumentację Projektową, STWiORB oraz ewentualną wizję
lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.
4) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową,
zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB,
z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami
technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz
warunkami określonymi w dokumentach zamówienia.
5) Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych,
posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze
końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami
sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót.
6) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie
urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.
7) Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia
elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego
wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego
przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
8) Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami
w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego
zadania, w szczególności w specjalności drogowej i będzie w okresie realizacji
prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z
Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
9) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane
z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną
odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków
pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami
budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez
Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
10) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami
zamówienia.
11) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią
wymagania minimalne i ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww.
wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimum 36
miesięcy.
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimum 36
miesięcy.Ostateczny termin gwarancji jakości oraz rękojmi zostanie określony w ofercie
Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 833510,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 3 pn. „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1419K w
miejscowości Wola Radłowska Etap II w km 9+885-9+935 ”
a) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następującego zakresu robót:
 Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna
 Odwodnienie – wody opadowe po stronie prawej z jezdni i chodnika zostaną
zebrane do ścieku przykrawężnikowego wykonanego z kostki betonowej,
następnie spłyną do wpustów ulicznych posadowionych na studzienkach
wodno-ściekowych z osadnikiem i poprzez przykanaliki zostaną wprowadzone
do studni rewizyjnych wybudowanych na kanale.
 Zjazdy - Po wykonanym korytowaniu wykonać podbudowę pomocniczą z
kruszywa łamanego grubości 30 cm następnie podbudowę zasadniczą z
mieszanki kruszywa łamanego grubości 20 cm. Po wykonaniu podsypki
cementowo-piaskowej grubości 3 cm ułożyć nawierzchnię zjazdu z kostki
betonowej wibroprasowanej czerwonej grubości 8 cm.
 Krawężniki i obrzeża - Na wykonanej ławie betonowej z oporem ułożyć
obrzeża wibroprasowane 8*30 oraz krawężniki 15*30 a na wjazdach
krawężniki najazdowe i skośne.
 Chodnik - Po wykonanym korytowaniu wykonać podbudowę pomocniczą z
kruszywa łamanego grubości 20 cm następnie podbudowę zasadniczą z
mieszanki kruszywa łamanego grubości 15 cm. Po wykonaniu podsypki
cementowo-piaskowej grubości 3 cm ułożyć nawierzchnię chodnika z kostki
betonowej wibroprasowanej szarej grubości 6 cm.
 Poszerzenie jezdni - Wykonać koryto pod poszerzenie jezdni i pod ściek
przykrawężnikowy. Wykonać podbudowę pomocniczą z mieszanki kruszywa
łamanego grubości 30 cm, następnie podbudowę zasadniczą z mieszanki
kruszywa łamanego grubości 26 cm, warstwę wiążącą AC16W grubości 5 cm,
warstwę ścieralna AC11S grubości 4 cm ułożyć również na sfrezowanej części
istniejącej nawierzchni. Łączenie zalać emulsją asfaltową.
 Roboty wykończeniowe i towarzyszące - Za obrzeżem wykonać nasyp z ziemi
i wykonać humusowanie i obsianie trawą. Humusowanie i obsianie trawą
wykonać również po stronie lewej porządkując teren po wykonanej kanalizacji.
Dokonać oczyszczenia lewostronnego rowu.
b) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają:
 Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6.3 do SWZ.
 STWiORB – Załącznik nr 5.3 do SWZ,  Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik
nr 4.3 do SWZ.
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ
Pozostałe warunki udziału wspólne dla wszystkich części :
1) W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia
ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiar robót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych
elementów robót.
2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia,
jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów
zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do SWZ, łącznie
z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
3) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą,
złożenia przez niego uproszczonego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego w
oparciu o Dokumentację Projektową, STWiORB oraz ewentualną wizję
lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.
4) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową,
zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB,
z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami
technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz
warunkami określonymi w dokumentach zamówienia.
5) Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych,
posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze
końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami
sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót.
6) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie
urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.
7) Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia
elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego
wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego
przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
8) Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami
w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego
zadania, w szczególności w specjalności drogowej i będzie w okresie realizacji
prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z
Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
9) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane
z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną
odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków
pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami
budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez
Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
10) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami
zamówienia.
11) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią
wymagania minimalne i ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww.
wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimum 36
miesięcy.
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimum 36
miesięcy. Ostateczny termin gwarancji jakości oraz rękojmi zostanie określony w ofercie
Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.5.) Wartość części: 64599,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2639832,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3049224,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2639832,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROAD SYSTEM S.C. Jacek Niedojadło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930637452

7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2639832,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 738840,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1222111,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 738840,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Usługowy MAX-POL Wójcik Maksymilian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733123688

7.3.4) Miejscowość: Łęka Siedlecka

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 738840,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57527,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114231,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57527,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno - Usługowy MAX-POL Wójcik Maksymilian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733123688

7.3.4) Miejscowość: Łęka Siedlecka

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57527,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.